Fitness Seller

Eerste kuur; Wekelijks verslag!

Worf

Oldskool member
Elite Member
Waardering
85
Iedereen,

Na 5 jaar hard naturel trainen heb ik besloten dat de tijd is gekomen om aan mijn eerste kuur te gaan beginnen. De kuur zal er als volgt uit zien:

Week 1-10: 250mg Test.Enanthaat (GG)
Week 1-10: 200mg Deca (GG)
Week 7-12: 30mg Winstrol (GS)

Week 12/13: 40mg Nolvadex (GS)
Week 14/15: 30mg Nolvadex (GS)

Tevens neem ik tijdens de kuur standaard elke dag bij m'n ontbijt een multivitamine. S'avonds neem ik 1000mcg Vit C en voor het slapen gaan een 1000mg Omega 3-6-9 capsule. Ook overweeg ik 5gr creatine per dag, maar hier ben ik nog niet zeker van.

Morgenavond (Donderdag 5januari) zal ik mijn eerste injectie van 2ml zetten. Ik mix de test met de deca en zal elke donderdag een injectie zetten.

Omdat ik het onzin vind om van iedere dag en iedere training iets te moeten schrijven zal ik in dit topic 1x per week mijn 'bevindingen' posten zoals lichaamsgewicht, vooruitgang in kracht en uiteraard wat de spiegel zegt etc.. Mijn trainingschema en voedingsschemakan je vinden in mijn sig.

Stats 04-01-2006: 1.85 - 94kg.

Mijn doel is over de 100kg overhouden na de nakuur!

Voor de vorm heb ik nog een foto bijgevoegd van mijn geliefde spulletjes.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Succes ermee man , erop voluit gaan zal je zeker .GG en GS zijn prima prducten

suc6 boogie :)

Succes en heeeeel veel plezier kerel!!!!

Ik denk dat je meer zal overhouden, ik hoop dat je dat niet erg vindt :D

Succes!

Succes Worf en die 100kg komt wel goed denk ik zo :D

Bewaar die creatine maar voor na de kuur.

Waarom btw geen frontload met Dboll 30 mg of dubbele dossis Test Ent ?

ik zou dboll ook op 30 pakken en idd 500 mg test per week :D

SUC6

Oh ja en eerste kuur ? No offence maar hoorde je vroeger wel andere dingen zeggen die je al had gedaan ? :scratch:

Ik denk dat de meerwaarde van de crea tijdens deze kuur te verwaarlozen is en zou het daarom lekker bewaren voor de nakuur.

Succes!

Idd..vocht hoe je al genoeg vast met de dboll.

Crea liever in de nakuur starten (doe ik altijd) icm met verhoogde dosering tribulus en eventueel glutamine..works for me!

Succes Klingon bodybuilder!

• Topic Starter Topic Starter
Geen zin om het nogmaals uit te leggen, maar voor een eerste kuur een combi van 3 AAS, als ik er Dboll bij zou pakken 4.. Dat bewaar ik wel voor een volgende keer..

Yoyoyo,

He kerel. Ik weet dat je jezelf bewust en goed hebt verdiept in de materie. Volgens mij bezit je ook een positieve eigenschap die niet iedereen op dit board geniet: kritisch zelf nadenken, in plaats van simpel meelullen met de rest.

Imo weet je echt wel wat je doet, en denk ik dat je meer intelligentie hebt dan de gemiddelde kuurder om dit tot een goed einde te brengen.

Nu moet ik wel ophouden met slijmen, anders word ik misselijk van mezelf :D

Succes ermee Worfie!!!

Hé worfie succes en ik zal met interesse je log volgen!!

• Topic Starter Topic Starter
Big'r zei:
Yoyoyo,

He kerel. Ik weet dat je jezelf bewust en goed hebt verdiept in de materie. Volgens mij bezit je ook een positieve eigenschap die niet iedereen op dit board geniet: kritisch zelf nadenken, in plaats van simpel meelullen met de rest.

Imo weet je echt wel wat je doet, en denk ik dat je meer intelligentie hebt dan de gemiddelde kuurder om dit tot een goed einde te brengen.

Nu moet ik wel ophouden met slijmen, anders word ik misselijk van mezelf :D

Succes ermee Worfie!!!

Bedankt voor het compliment bro,

Uiteraard heb ik me verdiept in de materie, tenslotte ben je toch met hormonen bezig en wil je toch je lichaam optimaal kunnen laten profiteren.

Iedereen heeft suggesties, en dat neem ik niemand kwalijk, omdat iedereen het toch weer anders zou doenomdat er zoveel mogelijkheden zijn.

Nogmaals bedankt bro!

hey gast veel geluk met jou kuur
die winny op de pic heb ik ook hier liggen yummy :p

net en verstandig kuurtje!

succes!

Terug
Naar boven