AndroidHealthClinic

Eerste kuur; Wekelijks verslag!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb vandaag (na 5 dagen) weer een injectie gezet. Ik heb dit gedaan om iets eerder op mijn spiegel te komen. Misschien blijf ik wel 10 weken lang elke 5 dagen injecteren om op een iets hogere en stabielere bloedwaardes uit te komen!

En nu hoppa in je bed voor weer te groeien :D

Ben echt heel erg benieuwd hoe het zal lopen :D

Ik wens je veel succes man.

Kun je trouwens wel normaal slapen met al die extra vitaminen die je tot je neemt? Vooral die 1000mcg Vit C die je savonds neemt lijkt me dat moeilijk te maken.

Ik neem nu zelf sochtends of smiddags Multivitamine + extra vitamine B. En ik heb nu al last van het niet makkelijk in slaap komen. Of ik nu een trainingsdag heb gehad of niet ;) . Nu ben ik wel altijd engergiek en wakker sochtends, dus veel hinder heb ik er niet van. Al heb ik nooit echt het gevoel lekker geslapen te hebben.

Volgens mij hebben die vitamines geen invloed op mijn slapen.. heb er geen last van in ieder geval!

Week 1.

Vandaag zit week 1 erop. Dus direct na het opstaan naar de plee en gelijk de weegschaal op. Het resultaat was +1,1kg.

De eerste week kenmerkte zich vooral door het feit dat ik veel lekkerder in mijn vel zit als normaal! Ook heb ik een 'warmer' hoofd lijkt het wel en heb ik meer energie!

Vanaf vandaag een lichte kriebel in mijn tepels, maar schenk er vooralsnog geen aandacht aan

Voorderest qua kracht en groei nog niks spectaculairs!

Nog even en dan gaat het echte feest beginnen ;) Goed om te zien dat je eerste weekje is bevallen :D

Dr. Worf zei:
Ik heb vandaag (na 5 dagen) weer een injectie gezet. Ik heb dit gedaan om iets eerder op mijn spiegel te komen. Misschien blijf ik wel 10 weken lang elke 5 dagen injecteren om op een iets hogere en stabielere bloedwaardes uit te komen!

Doe ik ook! Elke 5e dag 'onehunderdandeighty'

Groet Jugger

Hee worfie vertel ons eens of je al vooruit bent gegaan kwa gewichten.

Ik b.v. merk het altijd met de squat. heerlijk gevoel Net of je niet te stoppen bent.

Ik ben net een week bezig, volgens mij moet het nog beginnen. Merk qua kracht nog niet veel!

Alo worf, herrinner je me nog? Zoniet dan zie ik je maandag wel weer. :) Suc6 met je kuur, dit is gelijk een terugvindpost voor mij :)

Jonas1985 zei:
Alo worf, herrinner je me nog? Zoniet dan zie ik je maandag wel weer. :) Suc6 met je kuur, dit is gelijk een terugvindpost voor mij :)

Kerel,

Tof om te zien dat je post.. maandag ben ik aan het werk, dus ben genoodzaakt overdag te trainen. Pas donderdagavond ben ik er weer..

Terug
Naar boven