Fitness Seller

Eerste kuur; Wekelijks verslag!

succes man..komt wel goed!:thumbs:

Succes Worf! :)

• Topic Starter Topic Starter
Zo dan.. mijn trainingsmaat heeft de eerste 2ml er in gezet.. :D

Was best wel zenuwachtig van te voren.. Eerst rustig de vials handwarm laten worden, het rubbertje ontsmet met alcohol.. De eerste ml deca in de spuit trekken en daarna een ml test.

Tijd om te prikken; broek half over mijn reet getrokken en injectiespot ontsmet met een doekje met alcohol en toen kwamen de woorden: "Ben je er klaar voor"? Jazeker antwoorde ik.. HUPPA die zit..

Het injecteren verliep goed alleen voelde ik me tijdens het injecteren een beetje licht in mijn hoofd worden.. Nadat de 2ml erin zat voelde ik me alsof ik net 3uur getattoeerd was, tintelingen in mijn handen en zo bleek als een goudvis.. Vol met adrenaline! Na de injectie heeft de injectieplek nog even kort gebloed.. Zomaar wat druppeltjes

De 5 minuten daarna even iets zoets gedronken en een kopje thee gedronken, daarna voelde ik me prima! Toen moest ik opeens schijten.. bang dat ik het door het drukken weer 2ml uit de injectieplek zou laten spuiten heb ik een half uur gewacht en toen lekker lopen poepen..

Nu lekker aan de 3XL sandwich en zometeen nog effe lekker trainen.. Ik heb er maar een paar woorden voor:

WAT EEN OVERWINNING ZO'N EERSTE INJECTIE! :D

zeer goed doordacht eerste kuurtje niet te zwaar niet te licht

Hee worfie,

Nou de eerste keer is zeker spannend.

Die 100kg word een pindanootje voor je.
Ik denk met de kennis die jij bezit, dat je zeker 102kg gaat overhouden.

Ik ga je logie met veel smaak volgen.

suc6 man.

net kuurtje hoor, ga je je voeding nu ook aanpassen?

hehe, leuk he zo'n eerste prik. Nog leuker wordt het als je het zelf gaat doen, en helemaal leuk als je het dan in je linker bil moet gaan zetten terwijl je rechts bent :D

Succes met je kuur verder.

haha fantastisch.. :D "bang dat je de ml's eruit zou persen" haha

gefeliciteerd man..is idd een overwinning!

ps: zijn die 2 vials de enige die je hebt? ben namelijk bang dat je er max 9 wkn mee gaat doen..misschien nog ff n ampulletje van beide aanschaffen!?

succes bro!!

G21 zei:
haha fantastisch.. :D "bang dat je de ml's eruit zou persen" haha

gefeliciteerd man..is idd een overwinning!

ps: zijn die 2 vials de enige die je hebt? ben namelijk bang dat je er max 9 wkn mee gaat doen..misschien nog ff n ampulletje van beide aanschaffen!?

succes bro!!

Hoe bedoel je? Denk je dat er een ml te weinig zit in iedere vial?

Marz01 zei:
net kuurtje hoor, ga je je voeding nu ook aanpassen?

Ik zit op 4500 kalorieen bij 3gr eiwit per kg lichaamsgewicht. Waarom zou ik?

Succes met je eerste kuur man :D Ik zou echt nooit zelf zo een spuit in me eigen reet kunnen proppen, ik ben benieuwd hoe jou eerste ervaring daarmee zal zijn ;)

Hoop dat je er lekker op groeit en het ook vasthoud. Spuit, train, vreet, en slaap ze :D

Dr. Worf zei:
Hoe bedoel je? Denk je dat er een ml te weinig zit in iedere vial

nee maar met het opzuigen neem je vaak iets te veel op omdat het spuitje in een tuutje bijeenkomt, en net daaronder pas het eerste streepje begint

als je dit wil voorkomen moet je het ff doortrekken tot tussen de een en twee ml zodat je zeker weet dat je niet teveel opzuigt!!

succes!!

Dr. Worf zei:
Hoe bedoel je? Denk je dat er een ml te weinig zit in iedere vial?

met 10 ml doe je max 9 weken, want je hebt altijd wel een beetje verlies, heb dit zelf ook ondervonden, heb nochtans zo m'n best gedaan om telkens juist 1ml van elk flesje te gebruiken :D

HondaDelsol zei:
met 10 ml doe je max 9 weken, want je hebt altijd wel een beetje verlies, heb dit zelf ook ondervonden, heb nochtans zo m'n best gedaan om telkens juist 1ml van elk flesje te gebruiken :D

dat probeer k nou ook m net onder t streepie te houden en kijken of k dr nog een tiende week uit kan trekken :D
en zo niet jammer dan , alles zit drin :p

Dr. Worf zei:
Toen moest ik opeens schijten.. bang dat ik het door het drukken weer 2ml uit de injectieplek zou laten spuiten heb ik een half uur gewacht en toen lekker lopen poepen..

WAT EEN OVERWINNING ZO'N EERSTE INJECTIE! :D

Lopen poepen? Dat zal een zooitje geworden zijn :D

Succes kerel met de kerel. Keep us updated :thumbs:

Mooi om te lezen kerel. Veel succes :thumbs:

Heel veel succes! 100kg word een makkie!

Leuk om al die steun te lezen.. doet gewoon goed!

Het is nu precies 3 dagen na de injectie en heb het gevoel of ik meer energie heb. Ook zit ik lekkerder in mijn vel..

Of dit nu placebo is of wat.. ik laat het in het midden..

He dat had ik ook, alleen had ik de 1ste week wel een zogenaamde frontload met 500 mg test.

Hele nette kuur man! Ik zal zker elke update kijken aangezien ik ws dezelfde kuur ga beginnen binnekort (misschien zonder winny, daar ben ik nog niet over uit).

Succes ermee.

gaat lekker keep us posted

Terug
Naar boven