MuscleMeat

Breaking News Eerste Officiele Nederlandse NBBF Beach Gym Za. 19 juli a.s. In Zutphen ! (afgelast)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Net via Juliette Bergmann een mail ontvangen van president Rafael Santonja van de IFBB, dat hij het idee van de allereerste beach gym in Nederland met alles er rond om heen wel kon waarderen:cool:.

Volgende week komt er dan ook een artikel in de wereldwijde nieuwsbrief van de IFBB............dit is gaaaaaaaaaaaaaaaaf:cool:.

Komt allemaal goed met die dag zie ik wel....... XXL will be there!!!

Vanmiddag overleg gehad met Occasion Fitness die de apparatuur gaat leveren voor de beach gym en kan zeggen, genoeg lekker spul voor de liefhebber komt er....als ik zo de apparatuur van Muscle Beach - Venice Beach (USA) zie, konden wij weleens beter spul hebben straks:eek::D.

Geweldig ! en complimenten voor de fantastische samenwerking:cool:.

Top hoor!!! Fijn om te horen dat er zo veel animo is :D

Vanmiddag overleg gehad met Occasion Fitness die de apparatuur gaat leveren voor de beach gym en kan zeggen, genoeg lekker spul voor de liefhebber komt er....als ik zo de apparatuur van Muscle Beach - Venice Beach (USA) zie, konden wij weleens beter spul hebben straks:eek::D.

Geweldig ! en complimenten voor de fantastische samenwerking:cool:.

Dat wordt flink buffelen:wl:

Net via Juliette Bergmann een mail ontvangen van president Rafael Santonja van de IFBB, dat hij het idee van de allereerste beach gym in Nederland met alles er rond om heen wel kon waarderen:cool:.

Volgende week komt er dan ook een artikel in de wereldwijde nieuwsbrief van de IFBB............dit is gaaaaaaaaaaaaaaaaf:cool:.

Misschien moeten we er volgend jaar op alle continenten een neer zetten:D, veel reacties blijven er komen van buiten Nederland ook de afgelopen dagen, blijft grappig:cool::D.

Tof dat het hier in Zutphen is:) Mss kom ik wel even kijken aangezien het toch nog geen 10minuten fietsen is voor me

Zutphen is ook niet zo ver weg voor mij. Super gaaf idee!!

Op tijd opgeven !!!!!!

Mensen vergeet niet bij Adrien Althof beachgym@robberts-tripple.nl tijdig een trainingspas aan te vragen, zou lullig zijn als je komt en er is de gehele dag geen plaats meer om ook lekker aan de ijzers te hangen;):D.

Er zijn nog een aantal plekken vrij m.b.t. de (open) Bankdrukwedstrijd, als je hier aan mee wil doen, even speciaal vermelden bij je opgave:study:.

Ontwikkelingen blijven lekker gaan en geweldig om te zien dat er straks zoveel liefhebbers naar de beach gym komen:cool:.

nog nieuwtjes te vermelden over de voortgang, toezeggingen van prof's of iets dergelijks

nog nieuwtjes te vermelden over de voortgang, toezeggingen van prof's of iets dergelijks

Binnenkort volgt er weer een update m.b.t. het e.a., komende periode gaan we o.a. bezig met het hele programma en het invullen van details etc.;).
Van Performance hoop ik ook nog te horen of er eventueel nog meer toppers uit hun stal beschikbaar zijn voor de 19e:cool:.

klinkt allemaal heel leuk..even kijken of ik kan die dag want vrijnemen in juli/augustus is er niet meer bij

Kom op jongens, er zijn nog een aantal plekken vrij voor de bankdruk wedstrijd! En er zijn hele leuke prijzen te winnen in de vorm van supplementen pakketten!

wordt moeilijk met een benchje van 100 strict:)

Ahh het zonnetje begint hier in NL weer lekker te schijnen, hierdoor leef ik nog meer toe naar de Beach Gym. Lekker buffelen in de zon!!

wordt moeilijk met een benchje van 100 strict:)

;)Niet geschoten is altijd mis:o

Afgelopen dagen overleg gehad met Strada Sports Vorden (de gym waar ik train), goede afspraken kunnen maken en ik kan melden dat het team van Strada Sports straks ook passen gaat weggeven voor een gratis training etc. in Vorden !:cool:.

Ook John van Performance nog gesproken en kan melden dat zij o.a. voor de
top 3 van de bankdrukwedstrijd nog eens een pot heerlijke eiwitjes beschikbaar stelt:cool:.

Voor mensen die geintreerd zijn in de bankdrukwedstrijd. Voor de vrouwen is de deadline op 1 juli 2008 en voor mannen zou dit op 10 juli 2008 zijn. Meld je zo snel mogelijk aan want VOL is VOL.

Voor mensen die geintreerd zijn in de bankdrukwedstrijd. Voor de vrouwen is de deadline op 1 juli 2008 en voor mannen zou dit op 10 juli 2008 zijn. Meld je zo snel mogelijk aan want VOL is VOL.

Aad je vergeet nog ff het mailadres waar iedereen zich kan melden;), beachgym@robberts-tripple.nl waarbij men even goed moet vermelden of ze een trainingspas aanvragen of een deelname aan de bankdrukwedstrij:study:d.

M.b.t. het programma van de bankdrukwedstrijd, ontvangt iedere deelnemer rond 11-7 persoonlijk bericht, natuurlijk is het e.a. dan ook te vinden op de verschillende fora en site's;).

Aad je vergeet nog ff het mailadres waar iedereen zich kan melden;), beachgym@robberts-tripple.nl waarbij men even goed moet vermelden of ze een trainingspas aanvragen of een deelname aan de bankdrukwedstrij:study:d.

M.b.t. het programma van de bankdrukwedstrijd, ontvangt iedere deelnemer rond 11-7 persoonlijk bericht, natuurlijk is het e.a. dan ook te vinden op de verschillende fora en site's;).

:thumbs::wl:

Kan niet wachten tot het zover is. Word echt een top dag
Op beginners wedstrijd npb
turbo 135
maikeltje 102,5
Ik en maikeltje zijn al hard aan het trainen.
Ook met shirt aan het trainnen mis komt er wel 150 kilo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven