MuscleMeat

Breaking News Eerste Officiele Nederlandse NBBF Beach Gym Za. 19 juli a.s. In Zutphen ! (afgelast)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
BB-kleding stand van Randy Visser !

Net van Randy Visser de bevestiging ontvangen dat hij rond de beach gym
met een stand komt waar o.a. veel bb-kleding te vinden zal zijn:cool:.
Tevens zal hij iedereen te woord staan m.b.t. vragen etc. m.b.t. kleding en supplementie:study:.

Alleen zijn de bankdrukwedstrijden RAW, bro.

Geen pakken en andere ellende, gewoon liggen en pushen.

Poslbandjes of handschoenen zijn okay maar verder geen ongein.:p

Echt is het Raw, Ik heb het gevraagt en ik kreeg het antwoord terug dat ik in me shirt mag gaan drukken?

Mensen die zich willen opgeven voor Beach Gym of de bankdrukwedstrijd moeten een mail sturen naar beachgym@robberts-tripple.nl. Ik stuur dan vervolgens een aanmeldingsformulier, die door de aanmelder ingevuld moet worden en deze moet terug sturen naar mij.

Voor mensen die mij een e-mail sturen en vragen om de traingingspas krijgen voorrang voor de mensen die aan de deur een kaartje willen kopen. VOL is namelijk VOL. We beschikken over een beperkte ruimte. Ook is het kaartje goedkoper 3,50 euro tov 4,00 euro. De traingingpas kan je dan afhalen bij de Beach Gym.

Mannen die zich willen mee doen aan de bankdrukwedstijd moet uiterlijk 10 juli zijn aangemeld. Voor de vrouwen is dit 1 juli;)

Zijn er toch nog vragen, schroom niet ze te stellen:D Neem anders een kijkje op www.robberts-tripple.nl

Occasion Fitness

Namens Occasion Fitness (het bedrijf die alle toestellen voor de beach gym gaat leveren) zal o.a. Michel de Vink aanwezig zijn om mensen te woord te staan, die geinteresseerd zijn in dumbbell's, barbell's, gewichten, toestellen etc., mocht je geinteresseerd zijn in bepaalde toestellenlijnen...even vragen dus naar de mensen van Occasion Fitness:cool:.

Net van Liona Bergmann vernomen dat er vanaf it moment ook info m.b.t. de beach gym te vinden is op de site van de NBBF:cool:.

Namens Occasion Fitness (het bedrijf die alle toestellen voor de beach gym gaat leveren) zal o.a. Michel de Vink aanwezig zijn om mensen te woord te staan, die geinteresseerd zijn in dumbbell's, barbell's, gewichten, toestellen etc., mocht je geinteresseerd zijn in bepaalde toestellenlijnen...even vragen dus naar de mensen van Occasion Fitness:cool:.

Net van Liona Bergmann vernomen dat er vanaf it moment ook info m.b.t. de beach gym te vinden is op de site van de NBBF:cool:.

Gaaf, misschien dat ik ook nog wel wat vragen heb :D

MENSEN!

Er zijn nog steeds plekken vrij voor de bankdrukwedstrijd! Dus doe mee en win een leuke prijs!

Bankdrukwedstrijd !

MENSEN!

Er zijn nog steeds plekken vrij voor de bankdrukwedstrijd! Dus doe mee en win een leuke prijs!

Yep;)..klasse Dennis omdat ff te vermelden want heb de laatste dagen net wat mensen te woord gestaan m.b.t. info over de bankdrukwedstrijd.

Voor de volledigheid en kwa info, Dennis doet de coordinatie van de bankdrukwedstrijd en Robin Brantz, een van Nederlands beste bb-ers die o.a. ook de presentatie van de live webcast m.b.t. de NK op BR-forum deed, gaat de presentatie verzorgen:cool:.

Yep;)..klasse Dennis omdat ff te vermelden want heb de laatste dagen net wat mensen te woord gestaan m.b.t. info over de bankdrukwedstrijd.

Voor de volledigheid en kwa info, Dennis doet de coordinatie van de bankdrukwedstrijd en Robin Brantz, een van Nederlands beste bb-ers die o.a. ook de presentatie van de live webcast m.b.t. de NK op BR-forum deed, gaat de presentatie verzorgen:cool:.

Die 2 vullen elkaar vast goed aan:D

Beste mensen, zijn er niet nog meer lief hebbers voor een bankdrukwedstrijd? Er is nog genoeg ruimte!!

Echt leuke actie dit, en mh, ik zou wel willen maar men bench is net even te zwak hiervoor :)

Echt leuke actie dit, en mh, ik zou wel willen maar men bench is net even te zwak hiervoor :)

Gewoon er in knallen Danny;), je ziet vanzelf waar het schip gaat stranden want volgens mij denkt iedereen dat je 150 kg moet kunnen drukken of zo om mee te kunnen doen:eek:.

Interview op Berkelstroom FM !!!!!

Net bericht gekregen van de redactie van Berkelstroom FM, a.s. Donderdag rond 19.10 uur hebben we een interview m.b.t. de beach gym, bodybuilding etc.:cool:......het interview is te volgen via www.berkelstroom.nl of in de regio Zutphen op 106.1 FM !!!!!!, altijd weer leuk een beetje positieve pers voor onze sport:rocker:.

Ik ga het ws niet halen, ga de 18e richting Afrika als het goed is.
Blijft een onwijs leuk initiatief! :)

Net bericht gekregen van de redactie van Berkelstroom FM, a.s. Donderdag rond 19.10 uur hebben we een interview m.b.t. de beach gym, bodybuilding etc.:cool:......het interview is te volgen via www.berkelstroom.nl of in de regio Zutphen op 106.1 FM !!!!!!, altijd weer leuk een beetje positieve pers voor onze sport:rocker:.

Zullen weer eens wat moois neerzetten :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven