XXL Nutrition

Eerste short film :)

Jorandh

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
1m73
Massa
73kg
Vetpercentage
10%
Naast BB'ing ben ik begonnen met filmen en monteren :) Bij deze mijn ALLEREERSTE short film.. Verhaal is niet al te sterk ofzo maar goed moest toch een keer beginnen toch? Eerst maar eens alles goed beheersen en dan zieke filmpjes gaan maken!

http://www.youtube.com/watch?v=3qbd2r47zeo

Hope you like, tips zijn zeker welkom moet nog veel leren toch :)

Ben jij dat?

Ben jij dat?

Verhaal is idd niet sterk, net als de videomontage. Gaat direct vervelen met al die close-ups, alleen maar close-ups zelfs. Je creeert totaal geen wereld, het enige wat je ziet zijn losse objecten zoals een printer, een gsm, eten. En elk van die beelden toon je ongeveer 5 seconden, 5 seconden een printer, 5 seconden een computerscherm.... Het best kan je eerst eens een film bekijken en daaruit leren want dit is nix. Op een gegeven moment staat er dan 10 miljoen euro op die gast zijn bankrekening en dan staart hij een beetje neutraal/half droevig en speel je nog droevigere muziek terwijl er helemaal niets droevigs gebeurd is en dan sterft hij ofzo? Dit is niet wat het publiek wil. Als je 10 miljoen ziet in een film dan verwacht je sportwagens, drugs, corruptie, actie, mooie wijven, zon, zee, strand en het liefst allemaal, en dan kom jij met 1 "geavanceerde" filmtechniek die het beeld wat wazig maakt als die gast dood is. Een techniek die sinds de spice girls niet meer gebruikt wordt...

Ben jij dat?

Ja hij is dat.

Kan aan mij liggen maar er staat bij de prijs van 1/5e staatslot dat hij €10.000,- zal ontvangen waarop ingezoomd wordt.

Vervolgens gaat hij zijn banksaldo kijken bij de ING waar ineens €10.000.142,50 op staat.
Snap ik nou niet hoe de staatsloterij werkt of had je al een ruime 9 miljoen erop staan?

Verder dacht ik in het begin dat het ging om een Nike Airmax reclame.

Ben je dat echt!?

Verhaal is idd niet sterk, net als de videomontage. Gaat direct vervelen met al die close-ups, alleen maar close-ups zelfs. Je creeert totaal geen wereld, het enige wat je ziet zijn losse objecten zoals een printer, een gsm, eten. En elk van die beelden toon je ongeveer 5 seconden, 5 seconden een printer, 5 seconden een computerscherm.... Het best kan je eerst eens een film bekijken en daaruit leren want dit is nix. Op een gegeven moment staat er dan 10 miljoen euro op die gast zijn bankrekening en dan staart hij een beetje neutraal/half droevig en speel je nog droevigere muziek terwijl er helemaal niets droevigs gebeurd is en dan sterft hij ofzo? Dit is niet wat het publiek wil. Als je 10 miljoen ziet in een film dan verwacht je sportwagens, drugs, corruptie, actie, mooie wijven, zon, zee, strand en het liefst allemaal, en dan kom jij met 1 "geavanceerde" filmtechniek die het beeld wat wazig maakt als die gast dood is. Een techniek die sinds de spice girls niet meer gebruikt wordt...
Nou je kan zeggen wat je wilt maar ik vond het een IJZERSTERK verhaal.

cool gedaan justin bieber

uit deze film maak ik de volgende dingen op:
je woont in doetinchem en zit op het ulenhof college.

de ongeluk is gedateerd op 20 februari 2012 en de datum op je computer staat op 14 februari 2012, de lotterij die je heb uitgeprint is gedateerd op Oktober 2009.

• Topic Starter Topic Starter
Ik woon niet in doetinchem en ik zit of heb nooit gezeten op het ulenhof :) En nee dat ben ik niet maar m'n broertje, jammer bro. ;)

Zoals vermeld is dit een soort "oefen"-stukje voor camera technieken, bewerking etc. Beetje stom om dan te beginnen over wat een miljoenenpubliek wil.. /no-offense Plus dat het wazig maken van het einde is nou niet echt geavanceerd? Gewoon je lens niet scherpstellen neem ik aan? Plus dat je dat bijna in elke film treft die drugs bevat dusja.

Voor de rest, ja heb je gelijk, dit is m'n eerste werk en moet nog veel leren, maar dat ga ik ook zeker doen!

sterke close ups :p :roflol:

Sterke film. 5/5 sterren. Had me geboeid van begin tot eind. 100/100 op imdb. Laat het me weten wanneer je meer stevige/solide/strakke films maakt.

Ben jij dat?

Terug
Naar boven