MuscleMeat

Eet kritiek op werk

Ironeather

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
69
Lengte
1m93
Massa
121kg
Vetpercentage
11%
Hey collega builders
Ik vroeg me af of jullie ook altijd terugkomend kritiek meekrijgen op het werk betreft voeding het is bij elke baan hetzelfde zodra het bakkie macaroni met tonijn tevoorschijn haal krijg ik kritiek aan alle kanten ik vraag me af of dit bij jullie ook zo is echt soms wordt ik er stront ziek van dus heren laat je horen enkele kreten die ik alktijd naar me hoofdt gesligert krijg zijn bv ey alweer macaronie of dat is toch nergens goed voor en altijd de bekende dan zal je vast ook wel spuiten

M.v.g. een zeer ge iriteerde Ironeather

NSFW-tag verwijderd.

ja joh m'n blikjes makreel(nu smiddags) en pinda's sochtends in de klas of trein leveren genoeg rare blikken en soms opmerkingen op...boeiuh :D

ik vind et wel leuk
zien ze je toewijding en zodra je dan ook nog is buff ben of word ideaal

Soms vind ik het ook zo triest, elke dag weer neem ik mijn speciale eten mee maar sommige moeten er elke dag weer over beginnen, dan denk ik wat ben je toch een zielige vent jonge :roflol: heb je nou echt geen leven.

Voor derest heb ik schijt aan al mijn collega's, van mij mogen ze kapotvallen als ze zulke trieste reactie's maken.

Jep,ik stoor er me niet aan omdat ik weet dat het mss raar is als je je 4de doosje kip met groente opentrekt terwijl de rest broodjes of friet aan het eten is,who care's wat men denkt ik ga er elke maaltijd op vooruit,de rest enkel achteruit :)

als ik met mijn whey shake aan kom lopen.krijg ik al kritiek, van dat heb je nergens voor nodig.en dat gezeik.of ik kom met een half brood aanzetten.krijg ik de vraag of het voor de hele week ik.nee dat is alleen voor de ochtend.

dat is na een tijdje wel over hoor.. het went voor hun ook..
trek je er niks van aan, je doet t voor je zelf..

Moet iedere keer aanhoren als ik wat te eten pak in de klas. Daar gaat ie weer bla bla. Zon marokkaan zegt altijd hee niet zoveel eten man dan wordt je Arnold. Randdebielen.

ja, dat ik altijd veel eet....en ze snappen niet dat ik niet dikker wordt haha:D

Op mijn vorige werk waren er veel rokers en die eten slecht en weinig, kwam ik met mn biefstuk rijst en spinazie aanzettten.. vonden ze zo byzonder en als ik kwark at dachten ze dat ik extra gezond wou doen, was wel de enige ja.:o

Idd, in het begin kijken ze misschien een beetje raar en krijg je reacties, maar naar verloop van tijd gaan ze het wel snappen lijkt mij, en dan krijg je geen commentaar meer...

De volgende uitspraak hoor ik té vaak:

"Heb je soms een lintworm ofzo??:eek:"

krijg dat regelmatig te horen, ben je nu weer aan het eten, je eet meer dan je werkt :D

en dan gaan zij zich smiddags volstompen in de mc donalds of de pizzahut en pas dan maar op als je een opmerking maakt over een large kont die in de weg staat als je voorbij het kopieerapparaat probeert te glippen

Ben zo ooit eens door de politie tegen gehouden met de auto,ziet die gast (met serieus overwicht)op de achterbank mijn pot proteine staan,doet hem open en zegt 'was da voor iet' ?
Zeg ik : dat is proteine poeder voor schakes mee te maken !
Ahh je doet fitness ? euhhh ja zoiets...!
Die agent weer : En ben je daar dan al goed van vermagerd ?
Zeg ik nee dat is voor bij te komen,extra voeding he !

Staat hij mij zo raar aan te kijken,steekt zijn vinger in de pot en proeft ervan...jakkes dat is vies man kom maak dat je weg bent met je anabolenpot !!! :roflol:

Ben zo ooit eens door de politie tegen gehouden met de auto,ziet die gast (met serieus overwicht)op de achterbank mijn pot proteine staan,doet hem open en zegt 'was da voor iet' ?
Zeg ik : dat is proteine poeder voor schakes mee te maken !
Ahh je doet fitness ? euhhh ja zoiets...!
Die agent weer : En ben je daar dan al goed van vermagerd ?
Zeg ik nee dat is voor bij te komen,extra voeding he !

Staat hij mij zo raar aan te kijken,steekt zijn vinger in de pot en proeft ervan...jakkes dat is vies man kom maak dat je weg bent met je anabolenpot !!! :roflol:

lol! :D

bah die vinger toch niet waar hij net ervoor je lichaamsholtes heeft gefouilleerd

Moet iedere keer aanhoren als ik wat te eten pak in de klas. Daar gaat ie weer bla bla. Zon marokkaan zegt altijd hee niet zoveel eten man dan wordt je Arnold. Randdebielen.

waarom zou je eten pakken in de klas? heb je maar 1x pauze dan op een dag?

Het is ook maar net wat je ervan maakt, als ik het zat ben dat mensen er wat over zeggen zeg ik het ook.. Als mensen op je werk beschuldigen van as gebruik oid kan je de vraag ook aan hun stellen, zeg dat hij/zij eruitziet als een ... gebruiker en kraak hem of haar af op een specifiek kenmerk. Zij doen hetzelfde.
Je moet natuurlijk maar net zinnen hebben in de discussie, maar je weet wel zeker dat je erna ervanaf bent.

It's a different lifestyle.. Gewoon schijt aan dat soort mensen hebben!

Terug
Naar boven