- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grijpwijk zei:Oke, als er iemand leuke online adresjes weet binnen europa is mijn PM-box leeg![]()

lunatic zei:Efedrine met koffie lijkt me nou niet zo'n strak plan.
Alien zei:DBC, die vasopro die je toont heeft toch maar 25mg E? Dus neem je er 2 tot drie per dag dan?
Ik zie net op 1fast400, dat er ook synepherine is, in stack vorm. Wat is dat?
DBC01 zei:Ik zal jou es op wat ephedrine puur zetten en 4 dagen erna ephedrine met koffie. Lunatic gaat als een raket de 4e dag hehehe
Alien, ik liet alleen een plaatje zien van dat spul, ik gebruik zelf geen mixjes of stackers, dat molt je brain. Ik hou het op puur.
Maar neemt toch vasopro, niet. Neem je dan 2 pillen van die vasopro en wat caffeine caps?DBC01 zei:Ik zal jou es op wat ephedrine puur zetten en 4 dagen erna ephedrine met koffie. Lunatic gaat als een raket de 4e dag hehehe
Alien, ik liet alleen een plaatje zien van dat spul, ik gebruik zelf geen mixjes of stackers, dat molt je brain. Ik hou het op puur.
DBC01 zei:Ik zal jou es op wat ephedrine puur zetten en 4 dagen erna ephedrine met koffie. Lunatic gaat als een raket de 4e dag hehehe