XXL Nutrition

Efedrine hcl waar bestellen?

als je voor zuivere hcl gaat moet jet niet voor stackers gaan.

Vasporo is niet te halen bij de apotheek.

@T Zoek eens in het oosten van de wereld. Dan loop je er snel genoeg tegen aan ;)

• Topic Starter Topic Starter
Efedrine met koffie lijkt me nou niet zo'n strak plan. Werkt voor geen meter, want koffie caffeine is gewoon heel anders en heb vaker gelezen dat dit ook minimaal aktief is om vet te verbranden. Het is ook veel sneller uitgewerkt. Ik nam soms blikjes golden power van de aldi of tabletten met caffeine anhydrous. Dat is bijv. lipotrex booster en is volgens mij chemische caffeine en werkt echt veel langer.

DBC, die vasopro die je toont heeft toch maar 25mg E? Dus neem je er 2 tot drie per dag dan?

Ik zie net op 1fast400, dat er ook synepherine is, in stack vorm. Wat is dat?

Oke, als er iemand leuke online adresjes weet binnen europa is mijn PM-box leeg ;)

Haal de caffeine gewoon uit caps. Kost geen drol. 6 a 5 euro voor 100 ofzo.

Verder zijn er goede suppliers voor vasporo in england zoek ff goed en dan krijg je ze rondt de 9 euro per potje

lunatic zei:
Efedrine met koffie lijkt me nou niet zo'n strak plan.

Ik zal jou es op wat ephedrine puur zetten en 4 dagen erna ephedrine met koffie. Lunatic gaat als een raket de 4e dag hehehe

Alien zei:
DBC, die vasopro die je toont heeft toch maar 25mg E? Dus neem je er 2 tot drie per dag dan?

Ik zie net op 1fast400, dat er ook synepherine is, in stack vorm. Wat is dat?

Alien, ik liet alleen een plaatje zien van dat spul, ik gebruik zelf geen mixjes of stackers, dat molt je brain. Ik hou het op puur.

DBC01 zei:
Ik zal jou es op wat ephedrine puur zetten en 4 dagen erna ephedrine met koffie. Lunatic gaat als een raket de 4e dag hehehe

Alien, ik liet alleen een plaatje zien van dat spul, ik gebruik zelf geen mixjes of stackers, dat molt je brain. Ik hou het op puur.

alsof vasporo puur is. De enige die echt helemaal puur zijn zijn die van deltrapro of uit turkije en nog wat andere verre landen

Die uit Turkije zuigt zwaar, paar doosjes van gehad, kon ze in bulk krijgen maar had amper effect.

Welke had je ouwe ? die gele van 25 mg of die strips van 20tabs met 50 mg. Ben de namen kwijt en die achmed kon het niet normaal zeggen

50 mg of 25 ?

Geen idee meer, heb er wel genoeg uitgeprobeerd maar kreeg er alleen koppijn van.

DBC01 zei:

Maar neemt toch vasopro, niet. Neem je dan 2 pillen van die vasopro en wat caffeine caps?

alfavit trekt idd op nix, wordt er supernerveus van en me'n pis stinkt ongelooflijk chemisch.
Vasopro of die van biotec vind ik beter. Gewoon wat groene thee en/of koffie bijdrinken en je hebt een goedkope en effectieve cutstack.

DBC01 zei:

Ja dat is niet wat ik bedoel. Ik weet wel dat je dan helemaal gaat bibberen na 2 bakken koffie. Maar in dit geval gaat het me om de vetverbranding. En dan moet je geen koffie hebben. Caffeine anhydrous werkt dan volgens mij heel veel beter en makkelijker in te nemen. Guarana en groene thee van 'De Tuinen' ook. Momenteel zit ik nog aan de (ouwe) stack II en neem er sinds kort 2 keer per dag een snuifje yohimbine bij à 10-15mg. Had ooit eens 5 gram pure besteld bij 1fast, maar krijg zoveel bijna niet op natuurlijk, dus kwam nou mooi van pas. Dat is dus een ECAY-stack.

Best raar gevoel, want ze beginnen allemaal 1 voor 1 in te slaan als je het heb genomen. Na 10 minuten lichtjes de caffeine, dan na 30 min. het lekkere gevoel van de ephedra, dan na 45 min. ga ik me een beetje misselijk en klote voelen door de yohimbine. Maar als dat na 30 minuten wat minder is word ik geil...
Krijg alleen de hele dag bijna geen hap door me strot.

Ik ben ook opzoek naar ephedrine hcl.
Stel je besteld op 1fast een potje bij je bestelling en ze vinden het bij controle, nemen ze het dan alleen in beslag of krijg je dan ook een boete?

1 potje nemen ze sowieso in beslag als ze die vinden en vaak een dikke boete er bij voor invoeren van verboden geneesmiddelen. Als je pech heb moet je ook nog voor de rechter verschijnen.

Ik zal kijken of in de shop nog ephedrine HCL zal komen. Er is gewoon altijd meer animo voor stackers geweest. Maar ja dat zal dan pas volgende maand misschien worden

En iemand mss op www.bodybuilding.com ooit eens die ephedrine besteld?

Als ik het daar bestel is de doos vaak toch wel dicht, tenm. het lijkt zo dat er niet in is gekeken.

Terug
Naar boven