XXL Nutrition

Efedrine hcl waar bestellen?

Ik ben ook op zoek naar ephedrine HCL, maar heb weinig zin dat de spullen onderschept worden door de douane.

Die bitartraat ephies mag je haast per 2-3 tegelijk slikken wil je er iets van merken.

Belgische apotheek en zonder voorschrift

:p Oeps dat hadden er al een paar voor mij gezegd sorry

Leviathan zei:
Ik ben ook op zoek naar ephedrine HCL, maar heb weinig zin dat de spullen onderschept worden door de douane.

Die bitartraat ephies mag je haast per 2-3 tegelijk slikken wil je er iets van merken.

K*tzooi. Ik heb net een paar potjes bij de boardsponsor besteld. Hopelijk dat de douane het niet tegenhoudt. :rolleyes:

bigtony zei:
K*tzooi. Ik heb net een paar potjes bij de boardsponsor besteld. Hopelijk dat de douane het niet tegenhoudt. :rolleyes:

Vraag ze anders ff heel lief met de nodige uitleg of ze niet iets anders op de pakbon willen zetten. Nadeel is, dat indien het eruit gevist wordt, je meteen een aantekening krijgt. In dat geval zouden ze wel eens een stukje oplettender kunnen worden met je buitenlandse post/pakjes.

Ik weet het niet zeker....

Leviathan zei:
Vraag ze anders ff heel lief met de nodige uitleg of ze niet iets anders op de pakbon willen zetten. Nadeel is, dat indien het eruit gevist wordt, je meteen een aantekening krijgt. In dat geval zouden ze wel eens een stukje oplettender kunnen worden met je buitenlandse post/pakjes.

Ik weet het niet zeker....

Thanks....

Mn Egyptische zwager heeft een tijd geleden wat sustanon en pregnyl voor me laten opsturen vanuit Egypte. Mn naam en adres stond er gelukkig niet op, maar dat is er dus ook bij de douane tussenuit gevist.

Ben benieuwd wat de boete gaat worden. Was gelukkig niet zoveel;

10x sustanon
3 doosjes pregnyl 5000iu

superspider zei:
alfavit trekt idd op nix, wordt er supernerveus van en me'n pis stinkt ongelooflijk chemisch.
Alfavit werkt bij mij wel.. Ik gebruikte eerst een tijdje Stacker 3 XPLC los en nu gebruik ik er sinds een week alfavit bij, merk wel een duidelijk verschil! (meer energie)

En inderdaad.. je pis gaat gewoon naar die pillen meuren..

Leviathan zei:
Mn Egyptische zwager heeft een tijd geleden wat sustanon en pregnyl voor me laten opsturen vanuit Egypte. Mn naam en adres stond er gelukkig niet op, maar dat is er dus ook bij de douane tussenuit gevist.

Ben benieuwd wat de boete gaat worden. Was gelukkig niet zoveel;

10x sustanon
3 doosjes pregnyl 5000iu

Karachi's yum yum :D :D

• Topic Starter Topic Starter
Goh wat fijn. Nou heb 1 of andere goochelaar mijn topic verplaatst naar de anabolen afdeling.
dit onderwerp had ik bij supplementen gezet omdat ik vond dat het daar thuis hoorde en hoopte zo meer reacties te krijgen :headbang:
Ephedrine is misschien een illegaal middel, maar kon het tot 5 jaar terug nog gewoon in nederland kopen en is in heel veel landen nog steeds vrij verkrijgbaar.
Kijk, als het nou clen of T3 was, oke die zijn wel ff heftiger. Maar ephedrine??

Maargoed beetje vage mods hier, want toen ik een topic over M1T plaatste in de anabolen-afdeling werd ie naar de supplementen-afdeling gezet :nut:

succes

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven