MuscleMeat

Eigen productie terug op gang krijgen?

philippe_no

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hoe zit het nou want het blijft toch maar onduidelijk voor mij ondanks ik dit forum al maanden al dan niet jaren volg. Kan er iemand beschrijven hoe hard libido ongeveer terugslaagd na een kuur? Is je zin naar coïtus dan helemaal weg? En als je dan een nakuur doet, hoelang duurt het eer je terug in je normale doen bent? Weet wel dat het voor iedereen anders is maar wil gewoon wat algemene info.
Ps: ik zou het graag willen weten over zoveel mogelijk verschillende soorten steroids.

ja kijk ,ik merk dat na men kuur deca test van een dikke 8 weken geleden ik nogaltijd wel last heb van minder libido, het is niet zo erg, maar ik merk het toch, maar dit hangt ook af van de middelen die je gebruikt!

Het is voor iedereen verschillend. Het verschillend hoe hard je libido achteruit gaat en hoe snel je na de nakuur weer op volle sterkte bent.

• Topic Starter Topic Starter
ik weet dat het bij iedereen anders is maar spreken we over dagen, weken , maanden,...?????????????????????

weken tot maanden

Ik dacht dat een vuistregel (zonder gebruik van opstarters) was dat het herstel omgekeerd evenredig is aan je gebruik. Dus heb je 10 weken met bv testosteron gekuurd duurt het ongeveer 20 weken voor je systeem weer ongeveer hetzelfde is als voordat je begon met kuren.

philippe_no zei:
ik weet dat het bij iedereen anders is maar spreken we over dagen, weken , maanden,...?????????????????????

je moet niet vergeten dat je je test produktie een hele lange tijd volledig onderdrukt.. dit heeft wel even tijd nodig. Ondanks dat je nolva of clomid gebruikt gaat het nog steeds tergent langzaam.

het zijn hulp middelen geen wonder pilletjes :D

Gemiddeld 6 maanden totdat alles weer okay is. Dat staat in de meeste onderzoeken vermeld en ervaar ik zelf ook zo. Ik merk na 5-6 maanden iig een duidelijke boost en verbetering van de kleur en substantie van het sperma.

het is na de kuur wel minder als tijdens ja,maar dat komt natuurlijk omdat je strak van de hormonen staat.maar moet zeggen dat ik vlak na een kuur toch dagelijks coïtus heb,en soms vaker als 1 x.dus meetsla is het bij mij al snel goed,maar tijdens de kuur ben ik helemaal een gvaar voor de samenleving hahaha,het verschilt echt per persoon denk ik....

het probleem is dat je het verschil goed merkt tussen "tijdens de kuur" en "na de kuur". je vergelijkt vooral met "hoe goed het allemaal was tijdens de kuur" en daarom heb je de indruk dat het nog veel erger is. allez, ik heb dat toch. trainen idem.

het hangt er inderdaad wel van af wat je gebruikt. met winstrol only bvb (6 weken 40 mg per dag) merk ik niet veel tijdens de kuur en na de kuur ook geen inzinking. maar sust of test dat is bij mij wel een andere zaak. en bij anderen zal het dan weer omgekeerd zijn.

Je libido is niet alleen hormoon gestuurd, wanneer je net een nieuw hertje hebt het toch weer beter is dan wanneer dan niet zo is.

Tijdens de kuur maakt het allemaal niets uit, dan telt maar één ding......PALEN! :devil:

Tenminste, dat zie ik als een groot nadeel van het kuren, ik denk aan bijna niets anders dan PALEN!....dan een tijdje niets en dan VRETEN! en daarna pas trainen. :( Vergt meer discipline om te gaan trainen, tenzij ze echt niet meer wil/kan. Dan kan ik pas met een gerust hart trainen.

Dus zorg voor een goede nakuur en veel coïtusuele prikkels na de kuur, dan herstelt je libido ook sneller.

Tsunami zei:
Je libido is niet alleen hormoon gestuurd, wanneer je net een nieuw hertje hebt het toch weer beter is dan wanneer dan niet zo is.

Tijdens de kuur maakt het allemaal niets uit, dan telt maar één ding......PALEN! :devil:

Tenminste, dat zie ik als een groot nadeel van het kuren, ik denk aan bijna niets anders dan PALEN!....
Dus zorg voor een goede nakuur en veel coïtusuele prikkels na de kuur, dan herstelt je libido ook sneller.

dat is inderdaad op een gegeven moment irritante bijwerking nr. 1!!!!
die eeuwige drang naar coïtus, op een gegeven moment, als je bv. tentamen hebt en je zit te bedenken wie je in de zaal allemaal zou nken, dan wordt je helemaal gek.

neeej echt palen werkt beter natuurlijk...

;)

sowieso is palen een goed remedie:) palen na het sporten...:P

• Topic Starter Topic Starter
Het is dus niet zo dat je echt geen zin meer hebt na de kuur??
Heb wel al een lange relatie dus ja...

dennis999 zei:
dat is inderdaad op een gegeven moment irritante bijwerking nr. 1!!!!
die eeuwige drang naar coïtus, op een gegeven moment, als je bv. tentamen hebt en je zit te bedenken wie je in de zaal allemaal zou nken, dan wordt je helemaal gek.

doe ik normaal al wil dus niet weten hoe dat gaat als ik zou gaan kuren. :D

philippe_no zei:
Het is dus niet zo dat je echt geen zin meer hebt na de kuur??
Heb wel al een lange relatie dus ja...

de zin om te nken wordt minder, zeker in vergelijking met je drift tijdens de kuur. maar dat gaat snel genoeg over met de juiste dame aan je zijde. ;)

Terug
Naar boven