Fitness Seller

Eiwitshakes reactie op menstruatie?

Bezoekers in dit topic

JennyMindTricks

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 okt 2007
Berichten
280
Waardering
10
Lengte
1m68
Misschien beetje lompe vraag maar ben net begonnen met een eiwitshake.. Euhm deze:
dymatize-elite-whey-org.jpg

En ik had al moeten menstrueren maar hij blijft uit, kan dit iets met elkaar te maken hebben?
 
Verlagen van vetgehalte, stress, schommelingen in de hormoonspiegel, er zijn tal van redenen waarom het kan uitblijven.
Mss is het gewoon ook wel te laat, of heb je iets in de oven zitten ;) Maar van een shake lijkt het me sterk.
 
Ja ik weet dat er tal van redenen konden zijn, maar ik vroeg me af of dit ook een reden ervan kan zijn..

En er zit niets in de oven.. :P
 
Gefeliciteerd met de zwangerschap!


:haha:
 
Nee het leek me ook al sterk, maartoch.. Dacht vragen kan altijd ;)

tuurlijk, was ook geen domme vraag.
Het is gewoon zo dat bij sommige dingen een overmatig gebruik tot bepaalde klachten kan leiden.
maar een "overmatig gebruik" van eiwit in iedergeval niet tot menstruatie problemen.
Of het nog steeds zo is weet ik niet, maar vroeger bleek dat in sommige Supplementen kleinere hoeveelheden steroiden verwerkt waren... en dat had dan wel kunnen leiden tot menstruatie problemen.
 
tuurlijk, was ook geen domme vraag.
Het is gewoon zo dat bij sommige dingen een overmatig gebruik tot bepaalde klachten kan leiden.
maar een "overmatig gebruik" van eiwit in iedergeval niet tot menstruatie problemen.
Of het nog steeds zo is weet ik niet, maar vroeger bleek dat in sommige Supplementen kleinere hoeveelheden steroiden verwerkt waren... en dat had dan wel kunnen leiden tot menstruatie problemen.

Dankjewel!:)
Wel veel mannen trouwens hier haha ;)
 
Nou neem maar van mij aan dat het niet door de eiwitten zelf komt.
 
Ik ben het inmiddels hoor, denk zal het f melden voordat de verhalen ten ronde gaan dat ik zwanger ben.. :p
 
Ik ben het inmiddels hoor, denk zal het f melden voordat de verhalen ten ronde gaan dat ik zwanger ben.. :p


dat zegt nix, mij vrouw had toen ze net zwanger was evengoed lichte bloedingen :p
dus mischien ben je toch wel zwanger :D
 
Was ik maar zwanger dan had ik nog iets om naar uit te kijken.
 
Back
Naar boven