XXL Nutrition

Eliott Hulse. Wie kent hem en wat is jullie opinie over hem?

Inderdaad. En dan doen alsof hij geen vijftienjarig k*tkind is, terwijl hij dat sowieso wel is.

Stijn ik zeg dit niet vaak man.

Wat ben jij een k*tkneus :o

qFuqB0p.gif

Stijn123 momenteel

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat yasmine meer elliot hulse filmpjes moet kijken, hij zegt het zelf dat het geen nut heeft om je druk te maken over onzinnige dingen. Toch wel altijd jezelf aangevallen voelen en meteen er een heel topic met vol te zeiken...
"Jezelf aangevallen voelen..." ??? wie eerlijk is en deze topics doorneemt zal zien dat ik altijd de TS on topic antwoordt en dan de trolls beginnen met hun kinderachtig gedrag. Ik zeik het topic enkel vol omdat ik antwoordt op de domme aanvallen. Je moet de steen naar de juiste persoon werpen he.

Laatst bewerkt door een moderator:
"Jezelf aangevallen voelen..." ??? wie eerlijk is en deze topics doorneemt zal zien dat ik altijd de TS on topic antwoordt en dan de trolls beginnen met hun kinderachtig gedrag. Ik zeik het topic enkel vol omdat ik antwoordt op de domme aanvallen. Je moet de steen naar de juiste persoon werpen he.

Lol, hij trapt er weer in. Gast, jij valt in de meest obvious trolls, en jij durft dan beweren dat je niet aan mentale retardering lijdt? Ga gewoon met je piemol spelen, is veel leuker dan hier naar serieuze reacties vissen.

Gast, jij verwacht dat ik dat nog weet, tuurlijk man, ga ik me echt mee bezig houden.
Maakt mij niet uit, jij mag geloven en beweren dat ik ben, en me ook uitlachen, alles mag in deze ' liberalistische ' maatschappij, maar ik heb dus ook het recht om te trollen, en dat doe ik met veel plezier.
En dat hij mij curlt, betwijfel ik ten zeerste, want hij heeft evenveel testosteron in zijn hele lichaam dan ik in mijn kleine teen.

Jij moet dringend in therapie, of even de basisschool afwerken. Mag je van je mama nog zo laat op het internet?

Lol, hij trapt er weer in. Gast, jij valt in de meest obvious trolls, en jij durft dan beweren dat je niet aan mentale retardering lijdt? Ga gewoon met je piemol spelen, is veel leuker dan hier naar serieuze reacties vissen.

Hhaha, ik zei net het tegenovergestelde, jij idioot. Ik zei "mss ben ik wel mentally challenged". Dus mijn zelfspot weet je zelf niet te misbruiken in je troll-pogingen. Kind.

Boeit me eigenlijk allemaal niet, gewoon minder lullen en meer leren negeren.
Gaat toch over elliot niet?

Dit vind ik een goed filmpje om een lekkere pump te krijgen voor de gym.

https://www.youtube.com/watch?v=PjUm0vokEM8&list=FLAm3uxrejAwxDgTKsA28zPg&index=36

Hou nou es effe je kop man

ging net zo goed hier de afgelopen maanden

Niet reageren hierop, gewoon weer lekker wat anders gaan doen

Je bent te geweldig voor dbb

Hmm, mentaal geretardeerd dus, basisschool is tot 12 jaar, had je wel mogen weten hoor, IDIOOOT!
:cool::cool:

Inderdaad, basisschool want je bent zeker geen 12 jaar; Het verwijzen naar de basisschool had als doelt te wijzen op het feit dat je echt nog wel heel dom bent, dommer dan een leerling uit het middelbaar.
Echt wel erg dat ik zo'n simpele dingen moet uitleggen. Dus het klopt, vermoedelijk 11 jaar, al dan niet de mentale leeftijd.

---------- Toegevoegd om 00:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:01 ----------

Hou nou es effe je kop man

ging net zo goed hier de afgelopen maanden

Niet reageren hierop, gewoon weer lekker wat anders gaan doen

Je bent te geweldig voor dbb

Hey Tymboo, ga eens terug naar je powerliftinghok. Als het je stoort, sluit je pc af.

yasmine wat ben jij toch een forum draak ik zweer het, geen wonder dat je leraren je klappen gaven vroeger je bent onhandelbaar.

Inderdaad, basisschool want je bent zeker geen 12 jaar; Het verwijzen naar de basisschool had als doelt te wijzen op het feit dat je echt nog wel heel dom bent, dommer dan een leerling uit het middelbaar.
Echt wel erg dat ik zo'n simpele dingen moet uitleggen. Dus het klopt, vermoedelijk 11 jaar, al dan niet de mentale leeftijd.

---------- Toegevoegd om 00:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:01 ----------

Hey Tymboo, ga eens terug naar je powerliftinghok. Als het je stoort, sluit je pc af.

Lol, jij laat je trollen door een 11 jarige, achterlijke idioot. Wat ben jij dan zoal?
Een 8 jarige met het verstand van een vis? Voor mij mag dit nog eeuwig doorgaan,
ik hou wel van discussies met wannabe coolios hoor.

Boeit me eigenlijk allemaal niet, gewoon minder lullen en meer leren negeren.
Gaat toch over elliot niet?

Dit vind ik een goed filmpje om een lekkere pump te krijgen voor de gym.

http://www.youtube.com/watch?v=PjUm0vokEM8&list=FLAm3uxrejAwxDgTKsA28zPg&index=36

Inderdaad, zijn trainingvideo's zijn motiverend, maar jammer genoeg heb ik zoveel onzin van hem gehoord dat dat toch een invloed heeft als ik nu terug naar de trainingvideo's kijk.
ik denk dat Elliott mss eens een break van een maand nodig heeft, en dat hij dan eens moet terugkijken naar al zijn oude video's en dan zijn meer recente en mss zal hij doorkrijgen dat hij is geworden wat hij zo haatte: een fitnessgoeroe "in it for the money".

Laatst bewerkt door een moderator:
yasmine wat ben jij toch een forum draak ik zweer het.

Nosje please, ik probeer voor heel even die positie over te nemen van yasmine,
hij verdient ook een beetje rust als forum draak, ow oke toch niet.
Still doing my best, will keep trying :p

en jij bent een volwassen vent die een internet flaming war houdt met zo'n kind... kan je nagaan:o

Terug
Naar boven