AndroidHealthClinic

Eliott Hulse. Wie kent hem en wat is jullie opinie over hem?

Mooi fysiek heeft hij ook wel, massief en flinke benen. En ook informatieve videos.

• Topic Starter Topic Starter
Ik HAAT het als mensen zeggen: "we gebruiken maar 5 % van onze hersenen". Zo'n grote onzin; Wat de mensheid niet gebruikt sterft af. We gebruiken 100 % van onze hersenen.
De rest van zijn clipjes zijn beter dan deze zweverige onzin ( waar wel een paar juiste elementen inzitten). Dat muziekje die er over geedit is is "so lame".

Ik vind hem de shit. Motiverende filmpjes en toespraken ook al is het vooral van die levenspraat.
Je zou hem eens moeten zien tijdens zijn proefperiode met anabolen, in 2009 heeft hij voor het eerst in zijn leven een cycle gedaan met ik geloof dat die zei: test cyp en tren. Hij zei dat hij explodeerde en kon zich niet meer identificeren met de persoon die hij aan het worden was. Daarop heeft hij besloten dat AAS niets voor hem is.

Ik zag net een filmpje van hem dat als je echt borst massa wil gainen, moet je geen presses doen maar flyes. Is dit waar?

Je zou hem eens moeten zien tijdens zijn proefperiode met anabolen, in 2009 heeft hij voor het eerst in zijn leven een cycle gedaan met ik geloof dat die zei: test cyp en tren. Hij zei dat hij explodeerde en kon zich niet meer identificeren met de persoon die hij aan het worden was. Daarop heeft hij besloten dat AAS niets voor hem is.

Hij wilde het proberen om te kijken hoe het was en hij vond het inderdaad niks.

Oke, dus ik moet de bench press en de incline DB press eruit halen en vervanger voor andere oefeningen als ik voor massa wil trainen?

Ik HAAT het als mensen zeggen: "we gebruiken maar 5 % van onze hersenen". Zo'n grote onzin; Wat de mensheid niet gebruikt sterft af. We gebruiken 100 % van onze hersenen.
De rest van zijn clipjes zijn beter dan deze zweverige onzin ( waar wel een paar juiste elementen inzitten). Dat muziekje die er over geedit is is "so lame".

Ik vind dit juist mooi.
Ook heeft hij gelijk dat het lichaam veel meer onderdeel is van de geest dan over het algemeen gedacht.

Haat is een groot woord ;)

Ik doe nu:
Bench press 3x5
Incline DB press 10 8 8 10
Flyes flat 10 8 8 10
Cable crossover low pulley 10 8 8 10

Is dit zo goed?

Ik vind dit juist mooi.
Ook heeft hij gelijk dat het lichaam veel meer onderdeel is van de geest dan over het algemeen gedacht.

Haat is een groot woord ;)

Haat is inderdaad mss iets te sterk uitgedrukt.
ik geloof trouwens ook dat je op karakter (de wil van je geest noemen anderen het) heel veel kan bereiken. Er is maar één ding dat je in je kop moet houden: "gewoon doen".

Ben door dit topic enkele filmpjes van hem gaan bekijken. Ik ben wel fan van zijn filmpjes die puur over oefeningen/trainen gaan, maar al dat motivatie/levenswijsheid vind ik wat overbodig.

Haat is inderdaad mss iets te sterk uitgedrukt.
ik geloof trouwens ook dat je op karakter (de wil van je geest noemen anderen het) heel veel kan bereiken. Er is maar één ding dat je in je kop moet houden: "gewoon doen".
Ja dat had ik ook altijd gedacht maar stel nou je bent depri, de geest heeft absoluut geen zin wat je ook doet.
Als je dan het lichaam in beweging zet, hardlopen, krachttraining enz dan knapt de geest behoorlijk op.
Door het sporten komt serotonine vrij wat de hersenen weer goed kunnen gebruiken.
Het werkt meer both ways dan we denken.

Ben door dit topic enkele filmpjes van hem gaan bekijken. Ik ben wel fan van zijn filmpjes die puur over oefeningen/trainen gaan, maar al dat motivatie/levenswijsheid vind ik wat overbodig.

Dit!

Die wijsheid-filmpjes zijn goed voor opgroeiende pubers die op de dool zijn. Een beetje zoals sommige volwassen leden hier :)

Terug
Naar boven