MuscleMeat

Eliott Hulse. Wie kent hem en wat is jullie opinie over hem?

Neen, effe ernstig. Zeg me wat die vele vreemde topics zijn die ik open.

Ok ff heel ernstig dan :)
Het gaat van mollen vangen in je tuin tot rover hemel maar het zijn er maar een paar.

Je kan gewoon zeggen wat je dwarszit of wat je van me moet of tegen me hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Ok ff heel ernstig dan :)
Het gaat van mollen vangen in je tuin tot rover hemel maar het zijn er maar een paar.

Je kan gewoon zeggen wat je dwarszit of wat je van me moet of tegen me hebt.
Hein? Dus een topic openen over het vangen van een mol is een teken van "lost " zijn????
ik heb niks tegen je en snap ook niet waarom je zoiets vraagt. Heb ik je ergens beledigd?

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 17:41 ----------

@el Hombre, is het omdat ik schreef "Die wijsheid-filmpjes zijn goed voor opgroeiende pubers die op de dool zijn. Een beetje zoals sommige volwassen leden hier"?

Ik viseerde andere leden, waar ik het momenteel aan de stok heb in een ander topic.
Mijn excuses dus als je je beledigd voelde. Dat was niet mijn bedoeling.

elliot is leerzaam :) kan er wel naar kijken

Hein? Dus een topic openen over het vangen van een mol is een teken van "lost " zijn????
ik heb niks tegen je en snap ook niet waarom je zoiets vraagt. Heb ik je ergens beledigd?

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 17:41 ----------

@el Hombre, is het omdat ik schreef "Die wijsheid-filmpjes zijn goed voor opgroeiende pubers die op de dool zijn. Een beetje zoals sommige volwassen leden hier"?

Ik viseerde andere leden, waar ik het momenteel aan de stok heb in een ander topic.
Mijn excuses dus als je je beledigd voelde. Dat was niet mijn bedoeling.

Lost zijn is niet de juiste omschrijving , jij zegt net als ik snel wat in je opkomt of waar je mee bezig bent.
De hemel van je Rover vond ik netjes gedaan, ik heb zelf ooit in de autoindustrie gewerkt.
Maar om daar nou hier een heel topic over te starten is discutabel, maar dat zijn vele topics van mij ook dus wie ben ik.
En een humane oplossing voor het vangen van een mol dat siert je, ik vind het een appart topic voor een bb maar je had mijn waardering altijd wel dus snapte ik je opmerking niet.
Beledigd? Nee op de leeftijd waar ik nu zit is dat niet zo belangrijk meer.

Verder allemaal misverstand Yasmine, no hard feelings :)

Laatst bewerkt:
Reikt goede informatie over de lichamelijke anatomie aan. Al die bullshit over responsibility enzo moet hij maar een opvoed channel voor maken. Goed voorbeeldje: doorgaans zegt men in de gym als je BP of DL niet echt goede resultaten heeft, blijven proberen komt van zelf. Terwijl Elliot zegt eerst werken aan je zwakke spier groepen en kom dan maar terug naar de lift.

Persoonlijk kom ik niet door die filmpjes heen vreselijk veel gezeik over mentaliteit.

Reikt goede informatie over de lichamelijke anatomie aan. Al die bullshit over responsibility enzo moet hij maar een opvoed channel voor maken. Goed voorbeeldje: doorgaans zegt men in de gym als je BP of DL niet echt goede resultaten heeft, blijven proberen komt van zelf. Terwijl Elliot zegt eerst werken aan je zwakke spier groepen en kom dan maar terug naar de lift.

Persoonlijk kom ik niet door die filmpjes heen vreselijk veel gezeik over mentaliteit.

Ik denk dat Eliott gelijk heeft. Ik slaagde er vroeger helemaal niet in te squatten. Mijn onderrug was zo zwak dat ik zelf bij 30 kilo te ver naar voren leunde. Door veel te deadliften lukt dit nu relatief goed.

Ik denk dat Eliott gelijk heeft. Ik slaagde er vroeger helemaal niet in te squatten. Mijn onderrug was zo zwak dat ik zelf bij 30 kilo te ver naar voren leunde. Door veel te deadliften lukt dit nu relatief goed.

Ja dat vind ik dus ook zeer zeker waar. Als dat niet duidelijk was uit mijn post excuses !

Ik bekijk zijn kanaal al een ruime tijd, hij heeft wel kennis van zaken vooral op fysiologisch gebied. Ik vind alleen zijn taalgebruik in sommige clips volslagen overbodig.

sympathieke no nonsense kerel, net zoals die Blaha. in elk geval beter dan die infantiele hodgetwins.

Ik bekijk zijn kanaal al een ruime tijd, hij heeft wel kennis van zaken vooral op fysiologisch gebied. Ik vind alleen zijn taalgebruik in sommige clips volslagen overbodig.

Zoals? Of ben je zo'n phaggot die al wat zand in z'n vagina krijgt omdat er wat curse words in iemands taalgebruik voorkomt?

SMiller heeft duidelijk nog niet naar hodgetwins gekeken.

Eliott die de grote bedrijven uitdaagt! Een echte baas!!

Zolang hij zijn levensbeschouwende wijsheden voor zich houdt maakt hij prima filmpjes.

Terug
Naar boven