Fitness Seller

Elk rondje is anders!

Heeft iemand al ideeën over het zeer koude en natte weer wat eraan komt?

  • 2. Wat doe je met je schema, sla je die dagen over over of stel je uit?

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee mij te koud

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    11
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

heeft er iemand ervaring met loopschoenen met carbon platen? merken jullie hogere snelheid?
 
heeft er iemand ervaring met loopschoenen met carbon platen? merken jullie hogere snelheid?
Ik merk weinig verschil. Heb een paar omdat ze goed zaten en goedkoop waren… maar ben er niet direct veel sneller op.
 
Wat een kutweer steeds. Toch nog even 9km gedaan, koud, wind, maar vandaag geen regen en hagel. Vond het toch tegenvallen.
 
Wat een kutweer steeds. Toch nog even 9km gedaan, koud, wind, maar vandaag geen regen en hagel. Vond het toch tegenvallen.
Ja hier ook, droog, maar een gedvers koude wind :haar:
 
Vandaag was het lekker weer. 15km gedaan op easy tempo, 1,5 uur. Nu ik iets minder kan trainen, dan maar meer hardlopen.
 
Screenshot_20211207-225657_Connect.jpg


Volgende ronde met een garmin hartslagmeter. Benieuwd wat die aangeeft. Mooi rustig opbouwen 🏃
 
Welke heb je?

Hopelijk heb ik ergens deze week een forerunner 245.

De tijdelijke Crivit gaat met de HS alle kanten op, of de conditie is gewoon beneden peil op jet moment, kan ook.


Heb ook 245 music maar die optie nog nooit gebruikt 🤣
 


Heb ook 245 music maar die optie nog nooit gebruikt 🤣
Ik heb 'm zonder music, want dat ga ik toch niet gebruiken. Bandje zit ik ook nog naar te kijken, maar ik weet nog niet of het voldoende toevoegt.

Had jij niet de Swim willen hebben als triatleet?
 
Ik heb 'm zonder music, want dat ga ik toch niet gebruiken. Bandje zit ik ook nog naar te kijken, maar ik weet nog niet of het voldoende toevoegt.

Had jij niet de Swim willen hebben als triatleet?
Triatleet 🤣🤣 nee joh. Die halve is meer een bucketlist ding. Moet nogsteeds leren zwemmen 🤣🤣.

Run bike run zie ik mij wel vaker doen zo'n triathlon niet.
 
daarnet een loop/pull up/push up workout afgewerkt. 2 km opgewarmd op een rustig tempo gevolgd door intervalletjes: 5 * 500 meter (zo snel ik kon) telkens meteen gevolgd door 10 push ups en 10 pull ups

ik vond het wel een leuke afwisseling, maar ook wel zwaar. de laatste push en pull ups gingen moeizaam :D
 
Laatst bewerkt:
daarnet een loop/pull up/push up workout afgewerkt. 2 km opgewarmd op een rustig tempo gevolgd door intervalletjes: 5 * 500 meter (zo snel ik kon) telkens meteen gevolgd door 10 push ups en 10 pull ups

ik vond het wel een leuke afwisseling, maar ook wel zwaar. de laatste push en pull ups gingen moeizaam :D
Misschien is Murph iets voor je?

100 Pull-Ups, 200 Push-Ups, 300 Air Squats

 
Dat zijn geen echte pull-ups. Dat kipping gedoe is meer cardio.
Je kan altijd zelf kiezen hoe je het uitvoert.

De meeste pull ups en chin ups in de sportschool zijn ook partials of met veel getrap en geslinger. Kipping of butterfly pull ups zijn in deze aantallen nog best een uitdaging, helemaal met een gewichtsvest. In de Box waar ik soms train doen mannen en vrouwen ook echte pull ups, kunnen ze ook gewoon.

Mijn doel is om in het voorjaar weer aan een Murph met echte pull ups en/of chin ups te gaan werken, in eerste instantie zonder extra gewicht.
 
Je kan altijd zelf kiezen hoe je het uitvoert.

De meeste pull ups en chin ups in de sportschool zijn ook partials of met veel getrap en geslinger. Kipping of butterfly pull ups zijn in deze aantallen nog best een uitdaging, helemaal met een gewichtsvest. In de Box waar ik soms train doen mannen en vrouwen ook echte pull ups, kunnen ze ook gewoon.

Mijn doel is om in het voorjaar weer aan een Murph met echte pull ups en/of chin ups te gaan werken, in eerste instantie zonder extra gewicht.
Telt een dad bod ook als gewichtsvest? (ik vraag dit voor een vriend .... )
 
Back
Naar boven