AndroidHealthClinic

Elke spiergroep dubbel trainen, goed/slecht?

Bezoekers in dit topic

Het fysiek op die foto is prima te behalen als je goed traint, en goed op je voeding let. Genen spelen ook mee natuurlijk. Oefeningen met 40kg dumbells is ook te behalen als je echt serieus bezig bent. Ik doe bijvoorbeeld thumbs-up met 40kg per arm, side raises met 28kg per arm. Maar ik train al heel lang en heb super genetics heheh.

Als je kracht doelen wil stellen, doe dat met squat benchpress en deadlift.
En stel doelen op tenaanzien van een streef vet percentage en bijvoorbeeld omtrek van taille, armen benen borst etc.
 
Het fysiek op die foto is prima te behalen als je goed traint, en goed op je voeding let. Genen spelen ook mee natuurlijk. Oefeningen met 40kg dumbells is ook te behalen als je echt serieus bezig bent. Ik doe bijvoorbeeld thumbs-up met 40kg per arm, side raises met 28kg per arm. Maar ik train al heel lang en heb super genetics heheh.

Als je kracht doelen wil stellen, doe dat met squat benchpress en deadlift.
En stel doelen op tenaanzien van een streef vet percentage en bijvoorbeeld omtrek van taille, armen benen borst etc.

Top thanks voor de reply, en de confidence om m'n doelen te halen, ik ga er zeker voor. Laat me niet zo snel discouragen door wat andere zeggen (though.. misschien lateral raise/kickbacks qua verwachtingen bij gesteld)
 
Back
Naar boven