XXL Nutrition

Elpida

Mooie avatar ook, ben jij het?

Succes met je doel; Voedingsschema maken en veel op de crosstrainer :)

• Topic Starter Topic Starter
Veel meiden zouden inderdaad gewoon heel erg blij zijn met dit buikje, maar het is niet echt een buik waar je (veel) voor zou moeten trainen. Een full body picture geeft ook een beter beeld van je fysiek op dit moment.

Hoe vaak in de week wil je gaan trainen?
Veel succes met je doelen!

Ik train op het moment 3/4 KT, en daarnaast minstens 1 uur zumba en 1 uur spinning nog erbij per week.. maar t gaat me nog niet snel genoeg ( ik doe dit nu een halfjaar)

Dit is in principe echt wel genoeg training om goede progressie te boeken. Hoe zit je voeding in elkaar? Weet je hoeveel kcal je nodig hebt etc..

Ziet er goed uit, al een voedingsschema?

you're really jacked for your weight. Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.

:roflol:

Dat vind Bartje mooi:)

Super figuurtje meid! Paar maanden trainen en je hebt je blokjes er op staan denk ik.

mooi buikje hoor , droger worden ? voeding letten ;)

Voeding is nu het belangrijkst, Training is prima voor elkaar, daar valt vooral aan te tunen nu.

Enneh, zo'n foto is leuk voor op facebook, maar voor een fatsoenlijke beoordeling schiet het niet op. Graag recht van voren en van de zijkant, en spieren in rust en aangespannen.

Ziet er wel erg netjes uit al, prima gedaan in een half jaar ;)

Ziet er goed uit, tips kunnen we alleen geven als we meer weten (voedingsschema, trainingsschema,fb pictures,...)

you're really jacked for your weight. Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.

aware, die cobra-achtige is ook goed, ff zoeken
gevonden :D

super awesome wide shoulders and chest. and small waist and awesome abs. awesome lats. an awesome v shaped look. and some say a cobra look. the underneath of a cobra when its head is flat and constricted. very sexy!

aware, die cobra-achtige is ook goed, ff zoeken
gevonden :D

super awesome wide shoulders and chest. and small waist and awesome abs. awesome lats. an awesome v shaped look. and some say a cobra look. the underneath of a cobra when its head is flat and constricted. very sexy!

idd:roflol:

Snap niet echt wat voor reacties je verwacht met deze foto. Ik zou inderdaad wel wat droger worden als ik jou was

Moest je ooit eens natter wille worden ipv droger, kan je me even pm'en.

:trollface:

• Topic Starter Topic Starter
heb de zelfontspanner ontdekt, nu nog goede foto's zien te krijgen

Laatst bewerkt:
niets meer aan doen :P, zeker voor 1,60 ziet t er goed uit hoor

Terug
Naar boven