- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Lullige opmerking vind ik dat altijd als iemand al een half jaar 5 keer per week sport.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lullige opmerking vind ik dat altijd als iemand al een half jaar 5 keer per week sport.![]()

Lullige opmerking vind ik dat altijd als iemand al een half jaar 5 keer per week sport.![]()
haha tjah, maar ik ben wel tevreden, toen ik begon zag ik er heel anders uit..![]()

klaar, goeie heupen en zacht buikje. Zoals dat hoort bij een vrouw. Niks meer aan doen. Wil je echt naar zo'n droog fysiek als je boven hebt gepost? :| laat zo'n vet% maar aan mannen over. En bestel maar een paar silliconen als je er echt zo laag bij wilt staan.
Klaar, goeie heupen en zacht buikje. Zoals dat hoort bij een vrouw. Niks meer aan doen. Wil je echt naar zo'n droog fysiek als je boven hebt gepost? :| Laat zo'n vet% maar aan mannen over. En bestel maar een paar silliconen als je er echt zo laag bij wilt staan.
Mijn god, waarom willen mannen toch altijd een 'zacht' buikje bij een vrow terwijl ze zelf wel lekker strak in het vel willen zitten.Klaar, goeie heupen en zacht buikje. Zoals dat hoort bij een vrouw. Niks meer aan doen. Wil je echt naar zo'n droog fysiek als je boven hebt gepost? :| Laat zo'n vet% maar aan mannen over. En bestel maar een paar silliconen als je er echt zo laag bij wilt staan.

Mijn god, waarom willen mannen toch altijd een 'zacht' buikje bij een vrow terwijl ze zelf wel lekker strak in het vel willen zitten.![]()

Dat kan ik je wel uitleggen. Het is puur een principe gebaseerd op evolutie. Vrouwen hebben standaard zo'n 10% meer vet dan mannen. Heeft een vrouw een laag vetpercentage, dan ook geen menstuatie en ovulatie. Dat maakt een vrouw onvruchtbaar en dus onaantrekkelijk voor het merendeel van de mannen. Een hoger vetpercentage bij vrouwen zorgt ervoor dat wanneer de vrouw zwanger is ze nog een buffer heeft voor de baby in slechte tijden. Bij mannen hoeft deze buffer niet zo groot te zijn, want ze hoeven geen kind te voeden. Plus bij het jagen komt een laag vetpercentage beter uit ivm conditie. Mannen hebben ook niet voor niks standaard meer spiermassa, omdat dit belangrijker is bij de jacht.
![]()
Dat kan ik je wel uitleggen. Het is puur een principe gebaseerd op evolutie. Vrouwen hebben standaard zo'n 10% meer vet dan mannen. Heeft een vrouw een laag vetpercentage, dan ook geen menstuatie en ovulatie. Dat maakt een vrouw onvruchtbaar en dus onaantrekkelijk voor het merendeel van de mannen. Een hoger vetpercentage bij vrouwen zorgt ervoor dat wanneer de vrouw zwanger is ze nog een buffer heeft voor de baby in slechte tijden. Bij mannen hoeft deze buffer niet zo groot te zijn, want ze hoeven geen kind te voeden. Plus bij het jagen komt een laag vetpercentage beter uit ivm conditie. Mannen hebben ook niet voor niks standaard meer spiermassa, omdat dit belangrijker is bij de jacht.

http://cdn.simplyshredded.com/wp-content/uploads/2010/11/4652561e.jpg dit is toch wel mijn ultieme doel.. dit vind ik echt prachtig