XXL Nutrition

Elpida

Lullige opmerking vind ik dat altijd als iemand al een half jaar 5 keer per week sport. :D

Een half jaar, dan ben je toch net begonnen..... ik bedoel het overigens meer in de zin van, leuk uitgangspunt om hier op het forum te beginnen......

.....doet niets af en haar fysiek trouwens.

Als je zegt dat je al 15kg ben verloren in een halfjaar dan doe je het zeker goed hoor!
Succes met je doel. Ookal is je fysiek nu ook gewoon normaal al goed.

Klaar, goeie heupen en zacht buikje. Zoals dat hoort bij een vrouw. Niks meer aan doen. Wil je echt naar zo'n droog fysiek als je boven hebt gepost? :| Laat zo'n vet% maar aan mannen over. En bestel maar een paar silliconen als je er echt zo laag bij wilt staan.

klaar, goeie heupen en zacht buikje. Zoals dat hoort bij een vrouw. Niks meer aan doen. Wil je echt naar zo'n droog fysiek als je boven hebt gepost? :| laat zo'n vet% maar aan mannen over. En bestel maar een paar silliconen als je er echt zo laag bij wilt staan.

+1

Klaar, goeie heupen en zacht buikje. Zoals dat hoort bij een vrouw. Niks meer aan doen. Wil je echt naar zo'n droog fysiek als je boven hebt gepost? :| Laat zo'n vet% maar aan mannen over. En bestel maar een paar silliconen als je er echt zo laag bij wilt staan.

Jou mening.
Als zij dat wilt is toch niet erg?

Cup e???? Eerst zien dan geloven! :p gewoon lekker hard doortrainen, als je zo'n fysiek wilt bereiken ben je wel een paar jaar bezig. Dus heb geduld en blijf lekker trainen!

Flye'd dat nou moeilijk met cup e ?

Mijn god, waarom willen mannen toch altijd een 'zacht' buikje bij een vrow terwijl ze zelf wel lekker strak in het vel willen zitten.??????

Mijn god, waarom willen mannen toch altijd een 'zacht' buikje bij een vrow terwijl ze zelf wel lekker strak in het vel willen zitten.??????

Dat kan ik je wel uitleggen. Het is puur een principe gebaseerd op evolutie. Vrouwen hebben standaard zo'n 10% meer vet dan mannen. Heeft een vrouw een laag vetpercentage, dan ook geen menstuatie en ovulatie. Dat maakt een vrouw onvruchtbaar en dus onaantrekkelijk voor het merendeel van de mannen. Een hoger vetpercentage bij vrouwen zorgt ervoor dat wanneer de vrouw zwanger is ze nog een buffer heeft voor de baby in slechte tijden. Bij mannen hoeft deze buffer niet zo groot te zijn, want ze hoeven geen kind te voeden. Plus bij het jagen komt een laag vetpercentage beter uit ivm conditie. Mannen hebben ook niet voor niks standaard meer spiermassa, omdat dit belangrijker is bij de jacht.

Kortom, voor mannen is het veel natuurlijker laag in bf te zitten en voor vrouwen is veel spiermassa en een laag vetpercentage gewoon tegendraads.
Prima dat je hier zelf voor wilt trainen en je hebt net zoveel recht als ik probeer buffer te worden tot wat bijn alle vrouwen ook niet meer mooi vinden.
Maar dit is dus de uitleg waarom veel mannen worden aangetrokken tot brede heupen en lekker gezond vet op die plaatsen. Als ik een vrouw met brede heupen en een zacht buikje zie dan worden mijn ogen daar automatisch naartoe getrokken, kan er niks aan doen. En dat geldt volgens mij wel voor de meeste mannen, behalve bij die van de Justin Bieber generatie natuurlijk :P

Mannen die zeggen dat ze niks meer moet doen zijn phaggots. Doe gewoon wat jij wilt. Dit is een bodybuilding site dus lekker hard trainen en word maar lekker droog als je dat wilt. Niet naar de phaggots luisteren natuurlijk, je doet het niet voor hun. Maar dit wist je zelf al

Laatst bewerkt:
Dat kan ik je wel uitleggen. Het is puur een principe gebaseerd op evolutie. Vrouwen hebben standaard zo'n 10% meer vet dan mannen. Heeft een vrouw een laag vetpercentage, dan ook geen menstuatie en ovulatie. Dat maakt een vrouw onvruchtbaar en dus onaantrekkelijk voor het merendeel van de mannen. Een hoger vetpercentage bij vrouwen zorgt ervoor dat wanneer de vrouw zwanger is ze nog een buffer heeft voor de baby in slechte tijden. Bij mannen hoeft deze buffer niet zo groot te zijn, want ze hoeven geen kind te voeden. Plus bij het jagen komt een laag vetpercentage beter uit ivm conditie. Mannen hebben ook niet voor niks standaard meer spiermassa, omdat dit belangrijker is bij de jacht.

:roflol::roflol::roflol:

BAAAS:laugh::laugh::laugh:

Laatst bewerkt:
Probeer op de volgende foto je schouders niet zo op te trekken. Maak een foto van je hele lichaam en maak je hoofd zwarte met paint.. Dit geeft een betere indruk, maak ook een foto van de achterkant

ziet er goed uit en gefeliciteerd met de 15kg, maar waar zijn de poses ???

Terug
Naar boven