MuscleMeat

Elpida

• Topic Starter Topic Starter
Het is toch een bodybuildingforum... Neem aan dat haar doel ten minste een lichaam is zoals je dat ziet in figure/fitness... Alsof je haar er dan een plezier mee doet te zeggen dat ze zo perfect is en zo'n mooie buik heeft. Als ze complimentjes kwam vissen zette ze die foto's wel op een datingsite.

inderdaad, ik wil geen complimentjes, eerder tips, en hoe meer mensen zeggen dat het nog niet goed is, hoe gemotiveerder ik ben natuurlijk ;) mijn camera is stuk (ging niet goed met de zelfontspanner, liet hem vallen :P, ik ga zo snel mogelijk nieuwe regelen :)

inderdaad, ik wil geen complimentjes, eerder tips, en hoe meer mensen zeggen dat het nog niet goed is, hoe gemotiveerder ik ben natuurlijk ;) mijn camera is stuk (ging niet goed met de zelfontspanner, liet hem vallen :P, ik ga zo snel mogelijk nieuwe regelen :)

als dat je motiveert...dikz*k! Doe er wat aan, het ziet er niet uit! :kiss:

Mag ik op jou buikje liggen met mijn hoofd? :kiss:

1.60 En 58 kilo dan houd je volgens mij je buik een beetje in op die fotos

1.60 En 58 kilo dan houd je volgens mij je buik een beetje in op die fotos

Ik dacht dit ook al.
Mijn vriendin is 1.83cm en weegt 61-62, en heeft een strakker lichaam dan elpida, dus vind haar 1.60 en 58kg wel wat minder zwaar overkomen dan, je zou haar zwaarder voorstellen, tot je de foto's ziet. Zware botten?

Laatst bewerkt:
Ik dacht dit ook al.
Mijn vriendin is 1.83cm en weegt 61-62, en heeft een strakker lichaam dan elpida, dus vind haar 1.60 en 58kg wel wat minder zwaar overkomen dan, je zou haar zwaarder voorstellen, tot je de foto's ziet. Zware botten?

1.83 en dan 61 a 62 kg?? Dat moet een graten***huis zijn :)

Ik ben nu ook 60kg,
qua cm is er al heel wat af, van buik ben ik van 82 cm naar 66 cm gegaan (in 8 maand) en been is van 68 naar 54 gegaan... whoeoeo :D

Gaat hard zeg.

Je haalt me in :D

2vnf4v6.jpg

Kan niets anders zeggen dan dat je heel goed bezig bent! ziet er heel goed uit:D

Foto's maken moet je toch eens oefenen ;) Hier is echt vrij weinig op te zien.

Wel fijn hoe mooi je huid is gebleven, terwijl je in korte tijd zoveel kgs en cms kwijt bent. Of is het wel wat 'losser'?

Mooi, maar wel zichtbaar dat je je buik naar binnen zuigt. :p

Busted. :D:o

Mooie tan

Foto's zouden idd iets beter kunnen, voor de rest voornamelijk puber praat hier. Jammer.

Je bent in ieder geval op de goede weg, dus vooral zo door gaan zou ik zeggen. Ik ben trouwens flink wat receptjes aan het proberen van je.

Woon je toevallig dicht bij de grens met België ? Stuur me maar een pb'tje !

xxxxx katsjoee

Dude.. grow up :roflol:

Ik heb nogal wat moeite met goede foto's maken, met zelfontspanner werkt ook niet echt.. maar als ik op vakantie ga laat ik wel wat fotos maken (: wel zo handig :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven