XXL Nutrition

Emielos road to a better (MAP) fysiek

Bezoekers in dit topic

Nu het belangrijkdte, hoe gaat het met de vrouwen :cool:
Vrij rustig op moment. Weinig tijd om uit te gaan en heb de afgelopen 2 maand gekozen voor meer de grote feesten ipv uitgaan. 2 maand terug the return of headhunterz gehad en aankomende Qlimax. Qlimax word de eerste keer en gaat echt super gek worden. Echt een kolere mooi feest.


Deze week wel getraind maar weinig zin en druk gehad om te loggen. Maandag uiteten geweest dus niet geweest aangeizne ik van 17:15 tot 19:15 tentamen had en daarna uiteten ben geweest.

Dinsdag wat UB gedaan. Benen skip ik eventjes omdat de spierpijn niet te zuinig zal zijn en heb mijn benen a.s. zaterdag echt wel nodig.

Training opzich meh. Liep nog steeds beetje met de ziel onder de arm.
 
Zo ben er weer redelijk. De zin om te trainen zat er gisteren ook weer in dus was helemaal goed. Maandag iet wezen trainen want was echt nog redelijk verrot van Qlimax. Lichaam was moe en had geen zin om te gaan sporten.

Qlimax was echt zwaar aan trouwens! Rond een uur of 7 richting het gelderdomme en rond half 10 kwamen we daar aan. Setjes die gedraaid werden waren super. Hoogtepunten waren toch wel de klassiekers bij TNT, Noisecontrollers & Atmozfears stonden ook een partij te beuken. Suprise act van phuture noize was helemaal lijp met wat nieuwe tracks. Zijn melodieën en kicks zijn echt van een andere planeet. Heel benieuwd naar zijn album volgend jaar! Die kerel produceert alleen maar fijne tracks op moment. Frequencerz en gunz for hire klapte er ook vol op. Vooral de intro track van Gunz For Hire - we will be immortal
Vanaf 2:25 verdomme wat is deze lekker!

Tweekaz waren voor een paar nummers echt een dramatisch dieptepunt. 1,5 minuut durende polka en frozen op Qlimax... the fuck!

Afijn genoeg over zaterdag. Hoef niks neer te pennen over verdrugste italianenen en fransozen want dat is algemeen bekend. Er is ergens in een parkeergarage zelfs iemand uit estland in zijn onderbroek terug gevonden. Gaat lekker kerel!


Afijn dinsdag getraind en de drive zat er tenminste weer een beetje in. Wat UB gedaan echt iiep lekker al ik de kracht echt zwaar kut nu.. Komt wel weer terug straks maar eerste even door gaan en kijken hoe het loopt.
Ook even opzoek naar een goed UB/LB schema, iemand tips?

Training

Incline benchpress
10xstang
10x40
12x60
12x60
2x10x60.. kracht echt 3 keer ruk nu maarja komt wel zoals ik zei

Single hand lat pull
2x12x18 heel hard knijpen en vooral rustig. Even warm wordeen
4x10-12x25

Db press
4x12x24

Cable row
4x12x66

Straight arm pulldown
3x10x??

Knee raise
3x15

Nu verder even het forum afstruinen opzoek naar een beetje schema.
 
Laatst bewerkt:
Qlimax zag er inderdaad supertje nice uit man!! :D

Mooi dat je de drive om te trainen weer hebt gevonden. Wat is het plan nu trouwens? Bulk, cut of een beetje rond maintenance? En hoe is het afgelopen met die situatie op Hanze eigenlijk?
 
Qlimax zag er inderdaad supertje nice uit man!! :D

Mooi dat je de drive om te trainen weer hebt gevonden. Wat is het plan nu trouwens? Bulk, cut of een beetje rond maintenance? En hoe is het afgelopen met die situatie op Hanze eigenlijk?
Stage viel wel wat tegen maar ik kom daar voor de muziek etc dus boeit mij niet heel veel.

maintence/minibulk. Kijken of we sterker kunnen worden en misschien een beetje groeien. Uiteindelijk opties gekregen waar we het niet mee eens waren. Binnen 3 dagen zelf maar een stage geregeld en die zal worden gedaan bij het waterschap van Friesland. We mogen weer naar Leeuwarden net zoals vorig jaar. Morgen er naartoe om kennis te maken en stageovereenkomst te tekenen. Hadden eigenlijk al deze maandag moeten beginnen maarja dit probleem hielt het eventjes op
 
Alright. In ieder geval duidelijkheid en minder stress aan je kop!

En.. misschien nog wel belangrijker: Geen pakkie meer an :flexgrin:
 
Fijn dat je zo genoten hebt van Qlimax!
TNT vind ik zelf ook goed :)

Nu lekker weer knallen in de sportschool. Kan je helaas niet helpen met een schema.
 
Alright. In ieder geval duidelijkheid en minder stress aan je kop!

En.. misschien nog wel belangrijker: Geen pakkie meer an :flexgrin:
Mwa dat nog wel op regelmatige basis. Tijdens stage wel hempie en nete schoenen. Op school nog aantal keren in pak. Ook op het inkoop seminar netjes in pak haha
Fijn dat je zo genoten hebt van Qlimax!
TNT vind ik zelf ook goed :)

Nu lekker weer knallen in de sportschool. Kan je helaas niet helpen met een schema.
We gaan ons best doen.

Maandag trouwens beginnen met beentjes. Heb hiervoor gekozen omdat ze nu trainen geen optie is. Eerste keer benen trainen is de dagen erna extreem pijnlijk. Als ik ze nu train dat kan ik morgen tijdens werk niet meer functioneren haha Moet veel trappen op met goederen, ja ik heb weer de andere route gekregen helaas.
 
Ahh.. Oke! Dus dan wordt het óf grotere hemden kopen, óf niet te veel groeien.

Ja, ja.. Smoesjes :rolleyes:
Aan de andere kant.. Bij jou is de nood niet zo hoog om benen te trainen!
 
Ahh.. Oke! Dus dan wordt het óf grotere hemden kopen, óf niet te veel groeien.

Ja, ja.. Smoesjes :rolleyes:
Aan de andere kant.. Bij jou is de nood niet zo hoog om benen te trainen!
ja we zullen zien haha.

na zo'n benen training heb ik 4-5 dagen moeite met lopen van wat ik weet. En dan 4-5 keer de trappen op bij cafe hooghoudt en pakhuis dat word hem niet. Dan lazer ik van de trap ben ik bang haha
 
ja we zullen zien haha.

na zo'n benen training heb ik 4-5 dagen moeite met lopen van wat ik weet. En dan 4-5 keer de trappen op bij cafe hooghoudt en pakhuis dat word hem niet. Dan lazer ik van de trap ben ik bang haha

Dan ga je heeeel diep :roflol:! Maar goed, ik snap wel dat je tijdens het werk geen last wil hebben van de trainingen. Uiteindelijk moet je er juist profijt van hebben :D
 
Back
Naar boven