MuscleMeat

Emielos road to a better (MAP) fysiek

Ben 2 weken terug bij big gym geweest. Wel nice trainen daar. Alleen bench beetje raar ding en veel ruimen hun zooi niet op.

• Topic Starter Topic Starter
Haha zo’n bench hadden ze ook ineens bij ons. Dan schrik je toch wel als heel dat ding mee beweegt wanneer je dat niet gewend bent

Nou gaat weer dus focking lekker met mij.. Die verstandskies/ontsteking heeft dus voor griep gezorgd. De standaard procedure: geen eetlust, focking warm hebben; zaterdag tijdens werk gewoon hele rug nat terwijl ik in de focking auto zit... Iemand tips want ben er echt klaar mee

Dokter?

Wel balen zeg... Beterschap sowieso!

Beterschap kerel!

Sterkte gap.

:joint:

Nou gaat weer dus focking lekker met mij.. Die verstandskies/ontsteking heeft dus voor griep gezorgd. De standaard procedure: geen eetlust, focking warm hebben; zaterdag tijdens werk gewoon hele rug nat terwijl ik in de focking auto zit... Iemand tips want ben er echt klaar mee

Beterschap. Geen tip voor je helaas.

Beterschap, ik hoop dat die nare griep etc. snel stopt.
Misschien toch tijd om die kies eruit te laten jassen?:angstig:

• #1.000
Beterschap, ik hoop dat die nare griep etc. snel stopt.
Misschien toch tijd om die kies eruit te laten jassen?:angstig:
Kan helaas nog niet zonder dat het risico te groot is. Kies zit nog te dicht om te zenuw die eronder loopt. Als ze hem er nu uit gaan halen hebben ze de kans dat ze de zenuw raken waardoor ik de rest van mijn leven met een hangene wang rondloop

Tussendoor:
pijn in de kies is sinds donderdag volledig weg. Ook lijkt de griep weer weg te zijn dus morgen weer naar de sportschool. Moet vandaag nog even een presentatie voor morgen voorbereiden,

Nu het volgende en ik weet nou niet of ik moet lachen of huilen ik denk lachen.

Bij mij op hanze werken ze met Onstage. Hier lever je verslagen in die te maken hebben met je afstuderen, stage etc.

Nu was mijn stage van vorig jaar nog niet meteen voldoende ( verslag). 2 weken terug voldoende gekregen alleen nu komt het. Het inschrijven voor de 2ekans om het cijfer in te voeren lukte al niet. Nu kreeg ik net een mail van mijn begeleider dat hij niet in mijn onstage dossier kan komen. Wat blijkt: ze hebben heel mijn dossier gesloten omdat alles voldoende zou zijn. 2 onderdelen waren nog onvoldoende dacht ik dus.. nu vraagt de docent om een printscreen van het beoordelingsformulier. Maar omdat mijn dossier ook volledig weg is heb ik niks meer. oftewel voor 3 onderdelen ontbreekt er een cijfer en zijn ze heel wat documenten kwijt.. Dit gaat heel erg lachen worden denk ik

Terug
Naar boven