Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet te zuinig ook. Elke keer word er een blik opengetrokken met mooie dames, het is echt belachelijk.
Niet te zuinig ook. Elke keer word er een blik opengetrokken met mooie dames, het is echt belachelijk.

Welke bench want je hebt 2 soorten. 1 waarbij de liggers kunnen bewegen en 1 nietBen 2 weken terug bij big gym geweest. Wel nice trainen daar. Alleen bench beetje raar ding en veel ruimen hun zooi niet op.
Haha lul. Homosapien indd
Welke bench want je hebt 2 soorten. 1 waarbij de liggers kunnen bewegen en 1 niet
Haha lul. Homosapien indd
Yes. T mooie Assen.
Nou gaat weer dus focking lekker met mij.. Die verstandskies/ontsteking heeft dus voor griep gezorgd. De standaard procedure: geen eetlust, focking warm hebben; zaterdag tijdens werk gewoon hele rug nat terwijl ik in de focking auto zit... Iemand tips want ben er echt klaar mee
Kan helaas nog niet zonder dat het risico te groot is. Kies zit nog te dicht om te zenuw die eronder loopt. Als ze hem er nu uit gaan halen hebben ze de kans dat ze de zenuw raken waardoor ik de rest van mijn leven met een hangene wang rondloopBeterschap, ik hoop dat die nare griep etc. snel stopt.
Misschien toch tijd om die kies eruit te laten jassen?![]()