Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ze hem er nu uit gaan halen hebben ze de kans dat ze de zenuw raken waardoor ik de rest van mijn leven met een hangene wang rondloop
Wel fijn dat voor nu de pijn weg is!Ja de missende documenten heb ik uiteraard nog wel op mijn laptop. Alleen het beoordelingsformulier helaas niet. Dus heb geen idee wat er verbeterd moet worden of iets. Heb nu in ieder geval wel mijn cijfer voor de stage gekregen. Alleen ik had nog 2 documenten die in dat dossier staan wat nog verbeterd moest worden. hier geld het bovenstaande dus helaas.. Ik weet dus niet wat er verbeterd moet worden + kan het niet via de offciële weg inleveren.And Hanze strikes again... Ik duim voor je man!!
Heb je de missende documenten zelf ook nergens opgeslagen trouwens?

Dat is inderdaad helemaal erg! Bij ons in het studentenstatuut staat dat ze max 15 werkdagen hebben. Heb al paar keer de examencommisie gemaild om dit soort dingen. Leraren zijn vaak niet blij met mij omdat ik gewoon niet over mij heen laat lopen en door ga tot dat ik gelijk krijgIk had de laatse week van juli een opdracht ingeleverd, en heb vorige week m'n beoordeling gekregen
Wel een mooie 8,6 trouwens.
En wacht nu al sinds 25 september op een andere opdracht, die nagekeken moet worden door dezelfde docent.
Heb andere docenten nu achter haar aangestuurd en krijg vandaag of morgen eindelijk m'n beoordeling.
Zet dan gewoon een collega erop als je het zelf niet kan doen, bespaart studenten een hoop gedoe en gewacht...
Dat is inderdaad helemaal erg! Bij ons in het studentenstatuut staat dat ze max 15 werkdagen hebben. Heb al paar keer de examencommisie gemaild om dit soort dingen. Leraren zijn vaak niet blij met mij omdat ik gewoon niet over mij heen laat lopen en door ga tot dat ik gelijk krijg
Zou kunnen komen omdat je de laatste tijd minder vaak ging (geloof ik)? Als je dan minder resultaat, zowel fysiek als kracht, ziet haalt dat logischerwijs ook de motivatie meer weg.
Denk gewoon je draai vinden en je schema zo essentieel maken zoals je kan. Neem aan dat je nu 4x per week gaat met ub/lb?
Gaat dat uiteindelijk niet kan je altijd nog 3x per week fb doen om toch het resultaat te behalen met wat je dan met dat schema voor ogen hebt.

klopt inderdaad dat ik weinig ging. Maar heeft nu weinig te maken met resultaten qua kracht fysiek etc.Zou kunnen komen omdat je de laatste tijd minder vaak ging (geloof ik)? Als je dan minder resultaat, zowel fysiek als kracht, ziet haalt dat logischerwijs ook de motivatie meer weg.
Denk gewoon je draai vinden en je schema zo essentieel maken zoals je kan. Neem aan dat je nu 4x per week gaat met ub/lb?
Gaat dat uiteindelijk niet kan je altijd nog 3x per week fb doen om toch het resultaat te behalen met wat je dan met dat schema voor ogen hebt.
klopt inderdaad dat ik weinig ging. Maar heeft nu weinig te maken met resultaten qua kracht fysiek etc.
Het ijkelpunt zit hem nu echt in het uberhaupt er naartoe gaan. Gewoon geen zin om te gaan sporten of iets. Ik blijf iever hangen thuis op de bank en doe wat voor school of kijk tv. Eerder was het nog zo dat de weg naartoe kut was en daar eenmaal aangekomen wel los kwam. Nu is het geen van beide meer.
Misschien komt het wel weer maar zoals wij in onze vriendengroep spreken heb ik een behoorlijk meh moment.
Nee zal niet stoppen. Moet zoals jij eerder zei gewoon weer even mijn drive vinden komt wel goed. Zit op moment ook niet helemaal ideaal in mijn vel en uit zich nu in dit soort zaken. Veel geregel en gezeik met school, takke veel leren voor tentamens terwijl je de concentratie hebt van een knaagdier, + stress m.b.t. stage.Word zo eerder een dagboek dan een trainingslog Emielos! Trainen kan je toch wel gewoon blijven doen...dan maar wat minder, maar stoppen :O