Fitness Seller

Emielos road to a better (MAP) fysiek

And Hanze strikes again... Ik duim voor je man!!

Heb je de missende documenten zelf ook nergens opgeslagen trouwens?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.003
And Hanze strikes again... Ik duim voor je man!!

Heb je de missende documenten zelf ook nergens opgeslagen trouwens?
Ja de missende documenten heb ik uiteraard nog wel op mijn laptop. Alleen het beoordelingsformulier helaas niet. Dus heb geen idee wat er verbeterd moet worden of iets. Heb nu in ieder geval wel mijn cijfer voor de stage gekregen. Alleen ik had nog 2 documenten die in dat dossier staan wat nog verbeterd moest worden. hier geld het bovenstaande dus helaas.. Ik weet dus niet wat er verbeterd moet worden + kan het niet via de offciële weg inleveren.

Alsof het nog niet erg genoeg is wacht ik al 3 week op een mail van een docent. Wacht inmiddels al 8 WEKEN! op een cijfer. SportONkunde is het echt. Sommige en met nadruk sommige zijn echt zwaar incapabel voor het beroep wat zij uitoefenen.

Ik had de laatse week van juli een opdracht ingeleverd, en heb vorige week m'n beoordeling gekregen :o
Wel een mooie 8,6 trouwens.

En wacht nu al sinds 25 september op een andere opdracht, die nagekeken moet worden door dezelfde docent.
Heb andere docenten nu achter haar aangestuurd en krijg vandaag of morgen eindelijk m'n beoordeling.

Zet dan gewoon een collega erop als je het zelf niet kan doen, bespaart studenten een hoop gedoe en gewacht...

• #1.005
Ik had de laatse week van juli een opdracht ingeleverd, en heb vorige week m'n beoordeling gekregen :o
Wel een mooie 8,6 trouwens.

En wacht nu al sinds 25 september op een andere opdracht, die nagekeken moet worden door dezelfde docent.
Heb andere docenten nu achter haar aangestuurd en krijg vandaag of morgen eindelijk m'n beoordeling.

Zet dan gewoon een collega erop als je het zelf niet kan doen, bespaart studenten een hoop gedoe en gewacht...
Dat is inderdaad helemaal erg! Bij ons in het studentenstatuut staat dat ze max 15 werkdagen hebben. Heb al paar keer de examencommisie gemaild om dit soort dingen. Leraren zijn vaak niet blij met mij omdat ik gewoon niet over mij heen laat lopen en door ga tot dat ik gelijk krijg

Dat is inderdaad helemaal erg! Bij ons in het studentenstatuut staat dat ze max 15 werkdagen hebben. Heb al paar keer de examencommisie gemaild om dit soort dingen. Leraren zijn vaak niet blij met mij omdat ik gewoon niet over mij heen laat lopen en door ga tot dat ik gelijk krijg

Bij ons ook 15 dagen inderdaad. Maar regel is regel. Zijn wij te laat met een deadline krijgen we ook geen extra kans of uitstel.

• #1.007
Gisteren wezen trainen. Ga nu een UB/LB hanteren zo ongeveer.
Loop alleen op moment wel tegen een heel erg groot probleem aan.. Ik moet weer een beetje het plezier in trainen terug vinden. Heb nu echt zoiets van: ja moet maar maar heb er niet echt plezier van. Hoe dit zo abrupt komt sinds een paar week weet ik niet. Maar het is een beetje kut wel..

Liep een beetje met een lang gezicht door de gym. weinig drive, motivatie mwa etc. Hoop dat het wat terug gaat komen.

Incline bench
10sxstang
10x40
12x60
15x60 wat te enthousiast.
11x60
8x60

Lat pull
4x12x66

Flat bench
3x10-12x60

Cable row
4x12x66

single arm lat pull
3x12x26

Wat buik en klaar.

Zou kunnen komen omdat je de laatste tijd minder vaak ging (geloof ik)? Als je dan minder resultaat, zowel fysiek als kracht, ziet haalt dat logischerwijs ook de motivatie meer weg.

Denk gewoon je draai vinden en je schema zo essentieel maken zoals je kan. Neem aan dat je nu 4x per week gaat met ub/lb?
Gaat dat uiteindelijk niet kan je altijd nog 3x per week fb doen om toch het resultaat te behalen met wat je dan met dat schema voor ogen hebt.

Zou kunnen komen omdat je de laatste tijd minder vaak ging (geloof ik)? Als je dan minder resultaat, zowel fysiek als kracht, ziet haalt dat logischerwijs ook de motivatie meer weg.

Denk gewoon je draai vinden en je schema zo essentieel maken zoals je kan. Neem aan dat je nu 4x per week gaat met ub/lb?
Gaat dat uiteindelijk niet kan je altijd nog 3x per week fb doen om toch het resultaat te behalen met wat je dan met dat schema voor ogen hebt.

Dit dus!
Daarnaast duidelijke doelen stellen :)

• #1.010

klopt inderdaad dat ik weinig ging. Maar heeft nu weinig te maken met resultaten qua kracht fysiek etc.

Het ijkelpunt zit hem nu echt in het uberhaupt er naartoe gaan. Gewoon geen zin om te gaan sporten of iets. Ik blijf iever hangen thuis op de bank en doe wat voor school of kijk tv. Eerder was het nog zo dat de weg naartoe kut was en daar eenmaal aangekomen wel los kwam. Nu is het geen van beide meer.

Misschien komt het wel weer maar zoals wij in onze vriendengroep spreken heb ik een behoorlijk meh moment.

klopt inderdaad dat ik weinig ging. Maar heeft nu weinig te maken met resultaten qua kracht fysiek etc.

Het ijkelpunt zit hem nu echt in het uberhaupt er naartoe gaan. Gewoon geen zin om te gaan sporten of iets. Ik blijf iever hangen thuis op de bank en doe wat voor school of kijk tv. Eerder was het nog zo dat de weg naartoe kut was en daar eenmaal aangekomen wel los kwam. Nu is het geen van beide meer.

Misschien komt het wel weer maar zoals wij in onze vriendengroep spreken heb ik een behoorlijk meh moment.

Part of life. Het kan niet altijd rozengeur en maneschijn zijn... Je bent ook erg druk toch? Misschien iets teveel hooi op je vork? Komt vast wel weer terug als je een beetje relaxt aan doet.

Lekker 2 x p.w fullbody doen tot je weer meer zin hebt, komt vanzelf wel weer.
Volume wat omlaag, prima toch.
Niemand traint 10 jaar achter elkaar door zonder motivatiedip.
Er is meer op de wereld dan de Jim, al is niet iedereen op het forum het hier mee eens. ;)

Laatst bewerkt:
Of er moet gewoon even een horde sportieve, goed uitziende grietjes de gym binnenwandelen. Reken maar dat je weer vol motivatie gaat liften!:D
:jk:

Je komt vast wel weer uit dat dalletje!

Sluit me aan bij bovenstaande berichten. Sporten moet ook niet als "moeten" gaan voelen. Je komt er vast wel uit :)

Komt vanzelf wel weer!

• #1.016
Zijn drukke weken voor mij nu. Heb nu tentamens dus het in onmeunig veel leren.. Soms echt de concentratie van een knaagdier heel chill allemaal. Trainen schiet er even bij, wil mijn tentamens even goed maken.

vandaag wel goed nieuws gehad! Ben uitgenodigd om in december op gesprek te komen bij een reis organisatie. Betreft een jongeren organisatie en heb gesolliciteerd voor een reisleider fucntie. Ja het is 2 maand kapot gaan en daar de klote maar dit wil ik absoluut eens meemaken. Lijkt mij echt fantastisch om zoiets mee te maken en ligt ook wel een beetje in het straatje van hoe ik al persoon ben.

tot zover even een korte update.

Word zo eerder een dagboek dan een trainingslog Emielos! Trainen kan je toch wel gewoon blijven doen...dan maar wat minder, maar stoppen :O

• #1.018
Word zo eerder een dagboek dan een trainingslog Emielos! Trainen kan je toch wel gewoon blijven doen...dan maar wat minder, maar stoppen :O
Nee zal niet stoppen. Moet zoals jij eerder zei gewoon weer even mijn drive vinden komt wel goed. Zit op moment ook niet helemaal ideaal in mijn vel en uit zich nu in dit soort zaken. Veel geregel en gezeik met school, takke veel leren voor tentamens terwijl je de concentratie hebt van een knaagdier, + stress m.b.t. stage.

Niet a.s. maandag maar de maandag erop moet ik beginnen met een stage voor school. Alleen tot nu toe weet ik nog niks waar ik stage kan gaan lopen. School moet het regelen ( ja indd ik vind het ook vreemd). Zit niet helemaal lekker in mijn vel dus. probeer volgende week zoveel mogelijk op te pakken want merk dat ik lichamelijk ook niet lekker gaat als ik niet sport. Word ik een beetje druk in het hoofd + slaap ook een stuk kutter sinds deze week.

Komt wel goed schatje:aai:

Nu het belangrijkdte, hoe gaat het met de vrouwen :cool:

Terug
Naar boven