Fitness Seller

Emielos Road to the Enercup

Bezoekers in dit topic

Ik zou zeggen, doen!

Je gaat er later spijt van krijgen als je er nu niet nog een keer voor gaat.
 
Fuack die nr 3 staat er goed bij zeg.
 
wat bram zegt ;) lijkt wel dat ze voor de wat softere look zijn gegaan.
 
Aan de ene kant, voor gaan en beter laden. (Je zit er nu nog lekker in en lekker kaag in vet etc)

Aan de andere kant, lekker bouwen en volgend jaar proberen zelfde vetpercentage, beter laden en wat kgs zwaarder
 
2 weken minder bouwen gaat voor volgend jaar niks uitmaken en je kunt weer meer ervaring opdoen en meteen carb laden oefenen zou ik zelf voor kiezen al ik je zelf nu vol creëren ook lekker haha
 
Besloten om lekker te gaan bouwen en geen artemis te gaan doen. Reden ervoor is dat ik vind dat ik er beter bij kan staan dus dat gaan we eerst eens doen voordat ik weer op het podium ga staan. Gaan lekker bouwen aan vooral schouders en borst dus die ik ga ik nu ook minimaal 2 keer per week pakken.

Morgen beginnen weer met clean te eten. Heb gister avond en vandaag zoveel bende gegeten dat ik er helemaal flauw van ben. ( en voel mij kut en misselijk en buikpijn) Morgen dus weer lekker clean en starten op 2900 zoals hierboven aangegeven. Zit wel even te kijken hoe ik dat met cardio ga doen. Nog er even inhouden of nu bijv naar 2 keer half uur of meteen helemaal schrappen, Iemand tips?


Even een lijstje met bende wat ik vanaf gister avond op heb:
- Grote reep milka peanut caramel
-white choco oreo's
-stuk of 7-8 milkyways
3 kwart rol strawberry cheesecake oreo's
-kleine kapsalon en 2 blikjes fanta
-vanochtend uitsmijter met 4 eieren
bak proats (50 gram whey, 150 gram oats en wat oero's)
3 ham kaas croissants
2 frikandel broodjes
4 kaas broodjes


3 manderijnen en 2 appels. Morgen weer lekker clean rijst, oat,pindakaas groente etc etc. Vanaf morgen ook weer trainen. Coach zei halve week / week rust maarja heb al sinds woensdag niet getraind dus heb al zowat een week rust gehad haha. + niet trainen is geen optie. Voel mij absoluut niet goed als ik niet kan sporten ( voel ik mij gewoon kut, niet lekker in mijn vel) en sporten is gewoon een uitlaatlep voor mij. Bij een week niet sporten word ik helemaal lijp, snel afgeleid, onrustig en druk en zit zoals genoemd niet lekker in mijn vel


Zal binnenkort ook even een log starten bij trainingslog aangezien de wedstrijd voorbij is.


Traiingsschema zal iets worden van:

Borst schouders

Benen kuiten

Borst schouders

Rug kuiten met wat armen denk ik

dag 1
Schuin bank
5x6

incline db press
4x6-8

Incline fly's
3x12

cable fly's gewoon vol pompen

Dumbel press
5x6

side raise
3x12

Shurgs
?

Reversed peck deck
3x15

dag 2
benen
squats
5x6-8

legpress
3x8-10

leg ext
3x10

stiff dl
5x6

liggend hams 3x10-12

zittend hams 3x12

Staand kuiten
5x15
zittend kuiten
3x10


dag 3
Schuin bank
5x6

flat bench
5x6

incline fly's
3x10-12

cable fly's
3x10-12

dumbell shoulder
5x6

side raise
3x10-12

front raise 3x10-12



Dag 4
BOR
5x6

Lat pull
5x6-8

Dumbel row
3x8-10

seated row
3x12

Straight arm pulldown
3x15

wat triceps en biceps

Kuiten
staand
5x10

zittend 3x10

Denk dat het zoiets gaat worden. Tips ??
 
Blijf je bij je huidige coach, of een andere op het oog ?
 
ik zou je borst en schouders toch apart doen, zodat je beide spiergroepen de volle aandacht kan geven
 
Dat eten na de wedstrijd!:roflol: Is all you can eat toch?

Vind zoals wel meerdere al gezegd hebben de plaatsingen wat vreemd. Nummer 3 en 4 hebben IMO een beter fysiek dan 1, maar ja het blijft een subjectieve jury sport..:o
 
Dat eten na de wedstrijd!:roflol: Is all you can eat toch?

Vind zoals wel meerdere al gezegd hebben de plaatsingen wat vreemd. Nummer 3 en 4 hebben IMO een beter fysiek dan 1, maar ja het blijft een subjectieve jury sport..:o


precies ik zou zeggen top 3 zijn de middelste 3.
 
Dat eten na de wedstrijd!:roflol: Is all you can eat toch?

Vind zoals wel meerdere al gezegd hebben de plaatsingen wat vreemd. Nummer 3 en 4 hebben IMO een beter fysiek dan 1, maar ja het blijft een subjectieve jury sport..:o
Haha zoiets ja. A.s ondag heb ik nog een etentje. Schoon fam van mijn zusje maakt surinaams. Oftewel een goede cheat en lekker tonnetje rond eten. Volgende week zondag nog uiteten voor mijn verjaardag. Word waarschijn eten bij een wereld restaurant. Bunkeren tot de max haha



Mensen die nog opmerkingen/aanmerkingen hebben op het trainingsschema. Borst en schouders wil ik het liefst niet apart hebben omdat ik ze minimaal 2 keer per week wil pakken. Vooral nu in de rebound wil ik er meteen hard aan gaan werken. Wil meteen maximaal massa plakken om te plekken waar dat nodig is.
 
4 dagen per week trainen, of vaker?
 
- Grote reep milka peanut caramel
-white choco oreo's
-stuk of 7-8 milkyways
3 kwart rol strawberry cheesecake oreo's
-kleine kapsalon en 2 blikjes fanta
-vanochtend uitsmijter met 4 eieren
bak proats (50 gram whey, 150 gram oats en wat oero's)
3 ham kaas croissants
2 frikandel broodjes
4 kaas broodjes

:barf::barf::barf:
 
Geen opmerkingen over trainingsarbeid dus zal wel ok zijn.

Heb alleen nog 1 vraag. Ik deed 3x30 minuten cardio en 1x 40. Heb voeding +500kcal ten opzichte van de week voor het extra leeg trekken zegmaar. Moet ik cardio in 1 keer schrappen of eerst nog 4x30 doend over 2 week nog 2 keer cardio. En de 2 week erna helemaal uit en daarna pas weer voeding uppen?

Wie heeft tips?

Ergens deze middag zal ik mijn nieuwe log openen
 
Blijf je bij je huidige coach, of een andere op het oog ?
Ga denk ik eerst zelf even dingen doen. Even weer zelf trainingen indelen en zelf spelen met eten. Coach komt denk ik pas weer als ik wedstrijd wil gaan doen. Enige nadeel van geen coach hebben is geen periodieke vet meting even kijken hoe ik dat handig kan gaan doen.

ik zou je borst en schouders toch apart doen, zodat je beide spiergroepen de volle aandacht kan geven
Wil beide minimaal 2 keer per week pakken vandaar deze oplossing

4 dagen per week trainen, of vaker?
4-5 dagen trainen
 
Hoe werd je vet % gemeten door de coach? Tang?
 
Ik heb zelf zo'n elektrische tang ding aangeschaft in het verleden. Was geen succes :). Nu via meetlint, bij mij komt het nog niet zo nauw.
 
Back
Naar boven