XXL Nutrition

Enough is never... enough

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
okee, schreef ik lekker?
dit was echt mn k*tste beentraining ooit

komtie

Leg Press
2x8x200
2x8x180

ging k*t, heb halverwege het gewicht verandert, want het werd te zwaar, benen waren blijkbaar nog neit goed wakker ofzeu

Leg Extension, beide benen apart
4x8x45 (per been)

moest het gewicht verdelen

Lunges
4x8x10

ging ook weer zo k*t :(

Standing Leg curl
4x8x35

Pelvis Lift op een "bal", elke rep 5 seconde vast houden
4x8xBodyWeight

ging prima, vasthouden werd in de laatste reps wel pittig, maar toch ging het goed

Glute ham raise
4x8xBodyWeight

nog iets te zwaar om zonder steun van mn armen te doen, beetje gecheat dus

Toe Press
4x8x180

Calf Raise zat er vandaag niet in want het apparaat (pek dek) was de hele tijd bezet, dus helaas.

vanaf nu op 70%, 4 reps van 12-14 herhalingen

Let op, ik doe over elke rep 4 seconde heen, en 4 seconde terug, dus in totaal 8 sec per rep, dit maakt het veel zwaarder.

Pek Dek vlak bankdruk apparaat
4x12x40

Chest Press
4x12x30

jezus die was wel heel erg zwaar, veel pijn in mn polsen omdat ik 8 sec elke rep vast hield.

Incline Bench Press
2x12x30
2x12x25

was ook nogal zwaar, voelde m alleen niet heel erg in mn borst

Flat Bench Dumbbell Press
4x12x7

Flat Bench Dumbbell Fly's
4x12x7

Barbell Curl
4x12x25

Seated Dumbbell Curl
4x12x7

Preacher Curl
4x12x15

Cable Curl
4x12x25

in het algemeen: was een zware training vandaag, mn lichaam kreeg een goede pomp, een van mijn beste trainingen tot nu toe!

groetjes

Wel grote belasting krijg je dan hoor!

Nu doe je bijvoorbeeld alle 12 sets voor borst 4sec heen en 4sec terug?

Want als je echt volgens het HIT principe traint doe je maar 3 setjes per spiergroep per week!

Wel grote belasting krijg je dan hoor!

Nu doe je bijvoorbeeld alle 12 sets voor borst 4sec heen en 4sec terug?

Want als je echt volgens het HIT principe traint doe je maar 3 setjes per spiergroep per week!

idd!
ja, ik doe dus in totaal 8sec per rep.
ik geef meer een eigen draai aan het "HIT principe", gaat wel lekker.
bij het echte HIT principe heb je toch ook maar heel erg weinig rust?

Bij het echte HIT principe doe je 3x per week fullbody. 1 oefening per spiergroep, 1 set per oefening. Dus van rust tussen setjes is niet echt sprake omdat je per training maar 1 set doet ;) (exclusief opwarmen).

Maar je kunt na 1 training toch nog niet zeggen of het lekker gaat :P Als je er massa/kracht mee pakt kun je dat pas zeggen ;) Maar is sowieso goed ter afwisseling hoor :)

Bij het echte HIT principe doe je 3x per week fullbody. 1 oefening per spiergroep, 1 set per oefening. Dus van rust tussen setjes is niet echt sprake omdat je per training maar 1 set doet ;) (exclusief opwarmen).

Maar je kunt na 1 training toch nog niet zeggen of het lekker gaat :P Als je er massa/kracht mee pakt kun je dat pas zeggen ;) Maar is sowieso goed ter afwisseling hoor :)

ok thx :)
maar ik bedoelde meer dat het lekker ging in het principe dat ik gewoon lekker getraind heb.

Military Press front
4x12x15

ging lekker, laatste reps waren vrij zwaar

Front Raise
12x7
3x12x6

in de eerste set mezelf een beetje overschat, daarna een kg lichter gegaan en mn armen rechter gehouden, totale uitvoering van 1 setje was ongeveer 1,5 minuten, deed dus best lang over die oefening

Military press achter
4x12x15

ging top, ik betrapte mezelf er wel op dat het soms verschilt hoe laag ik de barbell laat zakken

Shoulder Press
4x12x5

Dumbbell Shrugs

easy :) 2 sec spanning erop gehouden

Palms-Up Barbell Wrist Curl Over A Bench
4x12x15

ging top, was alleen wel moeilijk om er echt 8 sec over te doen want mn onderarmen werkten niet echt mee, maar toch is het gelukt.

Palms-Up DUMBBELL Wrist Curl Over A Bench
4x12x4

die waren nog vrij zwaar, 8 sec per rep weer

lekker bezig hiero! Hoe staat het met je grote broer? Ripped to shreds?

ja gaat lekker :)

vandaag

Vertical Traction smal
4x12x35

ging goed, alleen was het wel pittig om het echt in 8 sec totaal te doen

Front lat pulldown smal
4x12x55

front lat pulldown breed
4x12x60

Bent Over Row
4x12x25

ging zeker het lekkerst van alle oefeningen van vandaag, voelde m goed

Tricep Pushdown
4x12x25

easy, volgende keer 27,5

CGBP
4x12x20

laatste reps waren moeilijk, maar het is gelukt :d

Lying Dumbbell Tricep Extension
4x12x10

Seated DB Tricep Extension ging niet, kreeg te veel last van mn ellebogen

Wat zijn de voordelen van die 8sec reps ? En wat merk je er in de praktijk van ?

Wat zijn de voordelen van die 8sec reps ? En wat merk je er in de praktijk van ?

nou in principe gaat het om variatie, je lichaam op een andere manier prikkelen, na een tijdje gaat je lichaam namelijk wennen aan bv db curl 4x8x10
en je merkt het duidelijk, je moet minder gewicht pakken, en ik heb ook weeris echte spierpijn

nou in principe gaat het om variatie, je lichaam op een andere manier prikkelen, na een tijdje gaat je lichaam namelijk wennen aan bv db curl 4x8x10
en je merkt het duidelijk, je moet minder gewicht pakken, en ik heb ook weeris echte spierpijn

Je traint goed voor zo'n jong mannetje, let er wel op dat je jezelf op deze leeftijd niet te zwaar belast, je groeit toch wel. Hou dit schema een 1.5 a 2 tal maanden aan en ga dan weer anders trainen ;) Heb je je kennis allemaal van the internets trouwens? :D

Je traint goed voor zo'n jong mannetje, let er wel op dat je jezelf op deze leeftijd niet te zwaar belast, je groeit toch wel. Hou dit schema een 1.5 a 2 tal maanden aan en ga dan weer anders trainen ;) Heb je je kennis allemaal van the internets trouwens? :D

ja klopt, na 2 maandjes ben ik idd van plan weer anders te gaan trainen, of weer te gaan trainen zoals ik hiervoor trainde 4x8 dus.
internets, tijdschriften, broer, sportschool zelf, mensen die dr werken en mensen die dr sporten enzo.

goede instelling heb je! lekker trainingen blijven posten! zien er goed doordacht uit, jij komt er wel!

thx :D

training van vandaag

Leg Press
4x12x100

wow, dat was egt veel slechter dan ik verwachtte, en nog best zwaar, had verwacht dat ik minimaal 130kg kon, bleek dus tegen te vallen, kreeg beetje last van me knieën wtf

Dumbbell Lunges
4x12x9

mwah gingen nog best, kreeg ook last van mn knieën :|

Leg Extension
4x12x55

ging superlekker :D

Pelvis Lift op een "bal"
4x12xBodyWeight

zeker weten de lekkerste oefeningen van vandaag, dat de rep wat langer duurde maakte niet uit, ging top

Glute ham raise

ging niet veel beter dan de vorige keer

Too Press
4x12x160

ging lekker, voelde mn kuiten goed branden

Incline Bench Press
4x12x25
ging imo best wel goed, laatste reps waren moeilijk, heb ik een klein beetje op gecheat

Dumbbell Fly's
4x12x7
ging top, voelde mn borst goed, uitvoering ging ook perfect

Chest Press
4x12x35
mwah, tging, kvoelde mn borst neit zo heel erg, kreeg meer pijn in mn polsen

Pek dek vlak bankdruk apparaat
4x12x40
ging vrij goed, liet m goed zakken.

Barbell Curl
4x12x15
ging top, zo breed mogelijk gepakt, uitvoering was 100% strict.

Preacher Curl
4x12x15

Seated Dumbbell Curl
4x12x7
ging lekker, 4x24 herhalingen van 8 seconde is aardig wat, maarja, ik heb het volgehouden :D

Cable Curl
4x12x25

ging imo vrij slecht, was moeilijk om langzame bewegingen te maken.

in het algemeen vond ik het een lekkere training :D

Military Press front
4x12x15
ging wel, had het beter verwacht, maarja, is de eerste oefening, dus ik moet er niet teveel van verwachten

Front Raise
4x12x6
ging lekker, had ik ook wel verwacht, bewegingen mooi afgemaakt, laatste 4 reps waren het moeilijkst, maarja, mn schouders kunnen wel wat hebben

Military Press back
4x12x15
ging beter dan front, zo diep mogelijk laten zakken.

Shoulder Press
4x12x7
ging nog beter dan ik had verwacht, bewegingen goed afgemaakt en goed uitgevoerd

buikspier oefeningen tussen door gegeven door een instructeur, ~10 minuten

Dumbbell Shrugs
4x12x9
gingen lekker, p*ssy traps kunnen wel meer aan, dus volgende keer gewoon lekker barbell shrugs erbij pakken, ik wil een pomp in die dingen

Palms-Up Barbell Wrist Curl Over A Bench
4x12x15

Palms-Down Dumbbell Wrist Curl Over A Bench
dikke pomp in me onderarmen!

lekkere training, lekker hard Bring Me To Life van Evanescence op me iPod gedraaid, hier is ie nog voor de liefhebbers.

http://www.youtube.com/watch?v=K3ORuIBjjBU

Goed getraind ga zo door

Vertical Row
4x12x35
mn biceps werkten helaas een beetje tegen en daarom ging deze slechter dan verwacht :(

Front Lat Pulldown smal
4x12x55
was zeer makkelijk, uitvoering was perfect

Front Lat Pulldown breed
4x12x55
zelfde comments als bij smal

Bent Over Row
4x12x30
voelde deze wel lekker in mn rug, was zwaarder dan vorige keer!

Lying Dumbbell Triceps Extension
12x9
3x12x10
kan deze volgende keer wel met 12 kg doen, was iets te licht vond ik zelf (12kg was bezet)

Skullcrushers
4x12x15
was iets pittiger dan ik had verwacht, ik voelde em wel goed in mn triceps

CGBP
4x12x20
laatste reps waren het moeilijkst

Triceps Pushdown
5x40
was aan deze oefening begonnen, maar had er geen zin in dus ben er lekker mee gekapt !

groetjes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven