Fitness Seller

EP Salbutamol (Albuterol) ...uitgeput na 2 weken

Bezoekers in dit topic

Daadkrachtig

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
16 jun 2013
Berichten
1.385
Waardering
500
Lengte
1m80
Massa
96kg
Vetpercentage
9%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beste topic lezers,

Ik ben circa 2 weken geleden met salbutamol van EP. Ik heb zelf geen astma
Ik heb hiervoor gekozen i.p.v. Clenbuterol, omdat het korter werkt en minder impact heeft op het hart.
Ook ben ik gevoelig voor psychoses door middelengebruik en slaaptekort in mijn verleden
Normaal zou ik caffeïne nemen, alleen gebruik ik ook creatine.
Ik ga pas aan AAs als ik op mijn max zit, vroegst op mijn 25e. Niet eerder.

Stats:
85 kg 12% bf 1.77 cm

Circa 18 dagen terug begonnen met 16 mg ed
08:00 8 mg op lege maag
13:00 8 mg voor derde maaltijd

Volgende dag om 18:00 nog eens 8 mg toegevoegd voorafgaand aan de 5e maaltijd
24mg ed aangehouden voor de resterende 13 dagen
V.a. 16mg merkte ik een krachttoename, toename in long capaciteit en betere conditie.
Die extra 8 mg was voor als ik 's avonds krachttraining ging doen.
Ik had soms last van hartkloppingen en een vervelende druk op mijn borst, vooral als ik die trainde.
Ik gaf me spieren maar 48 uur rust deze 2 weken en hield de reps laag namelijk 5-8 en 3-4 sets met heavy weight.
Circa 200g eiwit, 120g kh, 40g vet ed

Ik ben van 16% naar 12% gegaan en van 88 naar 85 kg in 2 weken.
Ik deed 2x 60 min cardio, 30 min buikspieren en 90 min krachttraining ed.
Ik heb op zich niks bereikt wat ik zonder niet had kunnen bereiken.
Ik was vooral ook nieuwsgierig naar het effect als beta2-agonist en op de vetverbranding.
Abs werden sneller zichtbaar, ben alleen kleine love handles blijven houden helaas.
Twijfel nog over om hgh te zetten 4iu-6iu ed daarvoor.
Test enz wil ik mee wachten tot me 25e.
Ik heb nu zo'n 45 tabs van 8 mg gehad in totaal en heb er nog 55 over.

Ik neem als supps ernaast:
6 omega3 caps ed
250mg zink gluconaat 's avonds
4g creatine voor de training
Whey
2 caps L-citrulline voor de training

Me lichaam is positief verandert alleen voel ik me nu al 4 dagen nogal uitgeput.
Krijg mezelf pas tegen laat in de avond in de sportschool. Stel het echt uit.
Huisarts zei dat ik me over 2-3 weken weer helemaal mezelf zou voelen.
Hij zei ook dat de maximale dosis bij astma 3x 4 mg ed is en dat alleen bij een zware aanval.
Ik voel me moe, lui en futloos de hele dag tot een uur of 00:00 (misschien door de hormoonpiek?)

Hoe kan ik me adrenaline voorraden snel weer aanvullen zodat ik mezelf weer 2x pd de sportschool in krijg?
Ik lig nu namelijk een groot gedeelte van de dag op de bank en heb minder kracht.
Hebben jullie wat tips voor me?
Zal ik ook meer ijzer innemen i.v.m. De zink?
 
ik heb zelf ook een 2weken kuurtje met albuterol genomen (wellicht zelfde LOTnr als jou).

wel heb ik jou symptomen niet, voelde me na dag 1 zonder, gewoon weer normaal.

misschien komt het omdat je twee weken lang je lichaam gepusht hebt tot de limits?
die workouts zijn wel wat zwaar als ik het zo bekijk.

gewoon rust nemen zou ik doen
 
Wanneer je moe bent en minder kracht hebt moet je even een paar dagen lekker rusten.
Ik heb het ook weleens en neem dan 5 dagen of zelfs een hele week rust, maar soms is een paar dagen voldoende om weer verder te gaan.

Wat betreft albuterol. Het is een kortwerkende variant van clen waardoor je minder snel gewenning hebt, maar de bijwerkingen zijn veel zwaarder.
 
ik heb zelf ook een 2weken kuurtje met albuterol genomen (wellicht zelfde LOTnr als jou).

wel heb ik jou symptomen niet, voelde me na dag 1 zonder, gewoon weer normaal.

misschien komt het omdat je twee weken lang je lichaam gepusht hebt tot de limits?
die workouts zijn wel wat zwaar als ik het zo bekijk.

gewoon rust nemen zou ik doen

Ik neem al rust door zo veel op de bank te liggen en uit te slapen
Naar de gym moet ik gewoon echt elke dag om me lekker te voelen
Ik ben van uitersten, zeker als ik gestimuleerd word zoals met bijv. Salbutamol ga ik tot het gaatje
Gek dat jij je zo snel weer normaal voelt. Hoe heb je gedoseerd ed?
Bedankt voor je reactie
 
zelfde als u. 2x 8mg/dag tot tweede week 3x8mg/dag.

tja soms moet je rust nemen he
 
Wanneer je moe bent en minder kracht hebt moet je even een paar dagen lekker rusten.
Ik heb het ook weleens en neem dan 5 dagen of zelfs een hele week rust, maar soms is een paar dagen voldoende om weer verder te gaan.

Wat betreft albuterol. Het is een kortwerkende variant van clen waardoor je minder snel gewenning hebt, maar de bijwerkingen zijn veel zwaarder.

Haha waar is je mongolenlijst gebleven? Grapje :p
Neem je echt zo lang rust? Is toch hardstikke zonde van je trainingen en progressie?
Welke bijwerkingen zijn zwaarder? Ik had er bijna geen op zich.
Alleen nu dat gevoel van uitputting. Dat gevoel is wel echt noemenswaardig.
Ik dacht juist dat salbutamol milder was als clenbuterol.
Ik had een beetje een caffeïne achtig effect. Was heel aangenaam, omdat ik ook echt van de stimulanten ben.
Soms wat gejaagd, maar ook dat vind ik lekker en zet ik om in positieve training energie.
Bedankt voor je reactie
 
Als je in overtraining zit zal je sowieso geen progressie maken.
Je gaf zelf al aan achteruit te gaan in kracht, dus dan heb je geen progressie en lijkt het mij beter om wat meer rust te nemen
 
Ik nam 1 tab en ik stond te stuiteren. Is echt sterk spul hoor. Hele goeie vervanger van Clen.
 
Haha waar is je mongolenlijst gebleven? Grapje :p
Neem je echt zo lang rust? Is toch hardstikke zonde van je trainingen en progressie?
Welke bijwerkingen zijn zwaarder? Ik had er bijna geen op zich.
Alleen nu dat gevoel van uitputting. Dat gevoel is wel echt noemenswaardig.
Ik dacht juist dat salbutamol milder was als clenbuterol.
Ik had een beetje een caffeïne achtig effect. Was heel aangenaam, omdat ik ook echt van de stimulanten ben.
Soms wat gejaagd, maar ook dat vind ik lekker en zet ik om in positieve training energie.
Bedankt voor je reactie

Alsof je progressie minder wordt als je een week rust neemt :roflol: een week rust kan soms zelfs beter zijn voor je progressie. 2 x 60 min cardio, 30 min Abs en dan nog 90 min kracht iedere dag slaat nergens op. Zou je mindset van dat je je anders niet goed voelt proberen te veranderen. Ken er veel die altijd bang zijn als ze een training missen gelijk minder zijn geworden. Dat gebeurt gewoon niet. Rust is belangrijk.
 
Ik denk dat je je kcal per dag wat moet opschroeven. Als ik snel reken zit je op 1600 kcal per dag. Dan je cardio en de medicatie die je neemt. Ik denk dat je jezelf aan het uitputten bent en daarom zo vermoeid. Schroef je koolhydraten wat op en je vetten naar ongeveer 60gram per dag.
 
Alsof je progressie minder wordt als je een week rust neemt :roflol: een week rust kan soms zelfs beter zijn voor je progressie. 2 x 60 min cardio, 30 min Abs en dan nog 90 min kracht iedere dag slaat nergens op. Zou je mindset van dat je je anders niet goed voelt proberen te veranderen. Ken er veel die altijd bang zijn als ze een training missen gelijk minder zijn geworden. Dat gebeurt gewoon niet. Rust is belangrijk.

Progressie is vooruitgang.
Als ik een paar dagen niks doe na een training is dat progressie (herstelperiode)
Als ik een week niks doe dan ga ik ook niet vooruit die rustdagen.
Dat is op korter termijn, want erna gaat het weer harder natuurlijk omdat je een week hebt gerust
Persoonlijk ben ik niet zo van rust en sleep ik mezelf elke dag naar de sportschool
Ik zit nu hoger in me kcal, meer kh en meer vetten, sport weer wat minder.
Dat spul gaf me enorm veel zin om de hele dag te sporten! Nu is die wil ver te zoeken

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:31 ----------

Ik nam 1 tab en ik stond te stuiteren. Is echt sterk spul hoor. Hele goeie vervanger van Clen.

Haha ja leuk spul :eek:
Ik ga over 3 weken weer beginnen na mijn rijbewijs praktijkexamen.
Dan vul ik het aan met een update. Hoe het met tolerantie zit en opnieuw de rekening.
Ik kon zelf weinig gebruikerservaringen vinden en daarom vond ik het een goed idee deze hierop te gooien voor de geïnteresseerden in dit goedje.
Nu ga ik even meer kcal eten en minder sporten en straks weer cutten om me verbranding te prikkelen
Het leek me niet bevorderend om te gebruiken bij het rijexamen i.v.m. nervositeit
 
veel te hoog dosis vond 3 x 4 mg ed al meer als genoeg
 
Alsof je progressie minder wordt als je een week rust neemt :roflol: een week rust kan soms zelfs beter zijn voor je progressie. 2 x 60 min cardio, 30 min Abs en dan nog 90 min kracht iedere dag slaat nergens op. Zou je mindset van dat je je anders niet goed voelt proberen te veranderen. Ken er veel die altijd bang zijn als ze een training missen gelijk minder zijn geworden. Dat gebeurt gewoon niet. Rust is belangrijk.

Precies dit! na een week thuis zitten om de zoveel tijd ga je merkbaar omhoog in kracht etc
 
veel te hoog dosis vond 3 x 4 mg ed al meer als genoeg

http://www.steroidology.com/forum/anabolic-steroid-forum/54341-anabolic-albuterol.html
16 mg wordt aangeraden op deze site en op ergogenics
Van 4 mg voel ik helemaal niks,
V.a. 8 mg merk ik meer longcapaciteit, snellere hartslag en iets meer energie
V.a. 16 mg voel ik hetzelfde en krijg ik licht trillende handen en een energie boost
Bij 24 mg over de hele dag voel ik me hetzelfde als bij 16 mg alleen krijg ik grote doppen en een enorme energie rush.
Tijdens gebruik van salbutamol heb ik de hele dag hoofdpijn. Dat is normaal is me verteld.

---------- Toegevoegd om 08:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:27 ----------

Precies dit! na een week thuis zitten om de zoveel tijd ga je merkbaar omhoog in kracht etc

Om de hoeveel tijd werkt dit voor jou? Elke 2-6 maanden?
Ik moet er echt niet aan denken om een hele week niet te sporten.
Als ik een extra rustdag neem merk ik al wel meer kracht
 
Hoezo ga je op 12% bf aan de albuterol?

Iedereen pakt maar stackers en clen als ze nog redelijk hoog in vet% staan.

Pak gewoon een goed dieet en je bent zo op de 8%. En DAN PAS kan je gerust een Clen ECA of Albuterol nemen om die laatste 3% eraf te knallen :)
 
Hoezo ga je op 12% bf aan de albuterol?

Iedereen pakt maar stackers en clen als ze nog redelijk hoog in vet% staan.

Pak gewoon een goed dieet en je bent zo op de 8%. En DAN PAS kan je gerust een Clen ECA of Albuterol nemen om die laatste 3% eraf te knallen :)
Het gaat wel wat sneller als je meteen met clen enz begint
 
Hoezo ga je op 12% bf aan de albuterol?

Iedereen pakt maar stackers en clen als ze nog redelijk hoog in vet% staan.

Pak gewoon een goed dieet en je bent zo op de 8%. En DAN PAS kan je gerust een Clen ECA of Albuterol nemen om die laatste 3% eraf te knallen :)

Je kunt ook wel tot 5 % komen zonder die spullen, vind zelf 10 % ofzo ook een prima moment om ze erin te brengen. Of eerder nog als je 't sneller wilt.
 
Hoezo ga je op 12% bf aan de albuterol?

Iedereen pakt maar stackers en clen als ze nog redelijk hoog in vet% staan.

Pak gewoon een goed dieet en je bent zo op de 8%. En DAN PAS kan je gerust een Clen ECA of Albuterol nemen om die laatste 3% eraf te knallen :)

Het is naar mijn mening niet een heel heftig middel.
5% is niet mijn doel. Mijn doel is om me love handles kwijt te raken.
Alleen zodat ik straks meer kan eten in me bulk haha
Ik ga nu boven onderhoud eten 2 weekjes en wanneer ik me rbewijs heb me lichaam opnieuw schokken met veel beweging weing kcal en salbutamol.

---------- Toegevoegd om 11:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:23 ----------

Je kunt ook wel tot 5 % komen zonder die spullen, vind zelf 10 % ofzo ook een prima moment om ze erin te brengen. Of eerder nog als je 't sneller wilt.

Precies. Had beter 10% kunnen doen, alleen vind cutten maar niks.
Ben liever wat voller, vooral in me schouders nz

---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

Het gaat wel wat sneller als je meteen met clen enz begint

Heb je je log al geupdate? Ik vond hem wel interessant
Omdat jij helemaal naturel bent neem je zelfs geen beta2-agonisten?
Gaat iets sneller inderdaad. Alleen het is geen wondermiddel.
Zonder had ik net zo veel kunnen bereiken in dezelfde periode.
Mijn oren stonden vooral open naar verhoogde eiwitsynthese om spieren te blijven behouden tijdens zo'n heftige cut.
Dit effect blijkt in de praktijk echter vast mee te vallen.
 
Heb je je log al geupdate? Ik vond hem wel interessant
Omdat jij helemaal naturel bent neem je zelfs geen beta2-agonisten?
Gaat iets sneller inderdaad. Alleen het is geen wondermiddel.
Zonder had ik net zo veel kunnen bereiken in dezelfde periode.
Mijn oren stonden vooral open naar verhoogde eiwitsynthese om spieren te blijven behouden tijdens zo'n heftige cut.
Dit effect blijkt in de praktijk echter vast mee te vallen.

Klopt ik ben 100% natty. Nee sorry ik update mijn log niet meer omdat ik genetisch teveel bevooroordeeld ben en ik andere mensen niet teveel naar mij wil laten afkijken omdat dat oneerlijk zou zijn
 
Klopt ik ben 100% natty. Nee sorry ik update mijn log niet meer omdat ik genetisch teveel bevooroordeeld ben en ik andere mensen niet teveel naar mij wil laten afkijken omdat dat oneerlijk zou zijn

Dat pushed ze juist om nog beter hun best te doen.
Toen ik je foto's zag speelde mijn test op competitief waardoor ik het gevoel had er ook zo bii te willen staan op 23 of beter.
Als ik nog 2 hele jaren heb denk ik dat ik in de buurt ga komen van je :D
Aangezien ik met me vorige bulk in 7 maanden circa 5kg spier heb gepakt
 
Back
Naar boven