Fitness Seller

epic bulking time is epic

• Topic Starter Topic Starter
Wat heb je voor cut gedaan met je voeding en training?

Ik zit nu ongeveer waar jij zat bij de bulk en wil gaan cutten nl.

Alle KH eruit gegooid en vetten er voor in de plaats en mijn eiwitten behouden.

Goed bezig man, eerste pic ziet er goed uit qua massa. Buik is ook nice, symmetrische abs en goede V-cut (no homo). Nu nog ff doorzetten.

Bedankt! Inderdaad nog even doorzetten! :D

Nog 2 vraagjes, SORRY :(

Welke verdeling hield je aan dan? neem aan toch wel iets van KH?
En hoe zag je training e ruit met bulk en met cut?
(Mss kan je me je schema's sturen als je daar zin in hebt, zou je mij erg mee kunnen helpen!)

Sorry 4 de questions maar je bouw is soortgelijk aan mijne en ik zit nu waar jij was in je start post en wil na enkele weken gaan cutten (nu nog bulk) om dan te komen waar jij nu bent. Dus je loopt me net een paar maanden voor haha!
thanks voor je reactie!

Laatst bewerkt:
Nog 2 vraagjes, SORRY :(

Welke verdeling hield je aan dan? neem aan toch wel iets van KH?
En hoe zag je training e ruit met bulk en met cut?
(Mss kan je me je schema's sturen als je daar zin in hebt, zou je mij erg mee kunnen helpen!)

Sorry 4 de questions maar je bouw is soortgelijk aan mijne en ik zit nu waar jij was in je start post en wil na enkele weken gaan cutten (nu nog bulk) om dan te komen waar jij nu bent. Dus je loopt me net een paar maanden voor haha!
thanks voor je reactie!

In mijn bulk deed ik vaker 5x5 bij compounds en in de cut wat meer herhalingen maar niet heel verschillend in principe. Schema's kan je overal vinden! Zolang je de grote vier (bench press, squat, military press en deadlift) in je schema houdt ben je al goed op weg. Lees goed de stickie's door, maak je eigen schema en post dat en verbeter het aan de hand van het commentaar wat je krijgt. Daar leer je het meest van ipv kopiëren. Ieder lichaam werkt weer anders.

Ja heb mijn trainings- en-voedingsschema al eens laten bekritiseren en zag er allemaal goed uit volgens hun.

Hoe trainde en at je bij je cut dan? (all I need to know for some motivation and inspiration) hehe

Ja heb mijn trainings- en-voedingsschema al eens laten bekritiseren en zag er allemaal goed uit volgens hun.

Hoe trainde en at je bij je cut dan? (all I need to know for some motivation and inspiration) hehe

Hetzelfde als in mijn bulk alleen heb ik krachtverlies en qua eten heb ik geleidelijk aan koolhydraten uit mijn schema gegooid.

Foto's zijn van 05-07-2012. Precies 1 dag voordat ik op vakantie ben gegaan... vol 10 dagen carbs en alcohol geladen dus nu weer rustig door met afvallen.

Ik had me doel jammer genoeg niet behaald van 10% VP op 80kg. De foto's zijn 82kg met een VP van 13%. Let me know!

P1010849.jpg

P1010854.jpg

P1010855.jpg

P1010856.jpg

P1010860.jpg

P1010880.jpg

Ziet er prima uit dude

Deksels, mooie obliques! Goede progressie in de loop der tijd! Knijters van schouders, mooie lats. Definitie is ook mooi aan het doorkomen. Je bent vakantieproof :thumb:.

Q

Terug
Naar boven