AndroidHealthClinic

epic bulking time is epic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hee pannenkoeklol,
Ik ben 1.60 lang nu 61kg gram met 14% bodyfat. Ik ben nooit echt mager geweest in mijn hele leven. Is het voor mij dan extra lastig om eerste keer in mijn leven tot 8% bodyfat te zakken. IK ben al 3 maanden aan cutten. Het gaat haast niet omlaag mijn vet percentage. HELP is nodig van jou :(
 
Nice ub. Alleen je bent veel droger dan dat ik ben alleen hebben mijn benen nog meer vorm/seperatie terwijl mijn bf nu 13/14is
 
nice work!
maar
voor zoveel aftekening op je bovenlichaam eigenlijk weinig op je quads
of span je niet op de foto?
 
Hee pannenkoeklol,
Ik ben 1.60 lang nu 61kg gram met 14% bodyfat. Ik ben nooit echt mager geweest in mijn hele leven. Is het voor mij dan extra lastig om eerste keer in mijn leven tot 8% bodyfat te zakken. IK ben al 3 maanden aan cutten. Het gaat haast niet omlaag mijn vet percentage. HELP is nodig van jou :(

Ik heb vrij weinig verstand van alles man.. ik word ook veel geholpen. Probeer je voedings/trainingsschema in andere sectie's te posten want ik wil je niet graag het verkeerde advies geven cause I hate broscience.

Nice ub. Alleen je bent veel droger dan dat ik ben alleen hebben mijn benen nog meer vorm/seperatie terwijl mijn bf nu 13/14is

Gracias hermano, UB gaat goed.. ik krijg gewoon aders op schouders en borst/onderbuik maar vetverdeling is raar bij mij. Nog redelijk veel massa op boven en onderrug, benen en onderbuik. Het lijkt ook wel veel huid misschien.

nice work!
maar
voor zoveel aftekening op je bovenlichaam eigenlijk weinig op je quads
of span je niet op de foto?

Thanks man.. ik span wel degelijk aan.. zo hard dat er bijna kramp in schiet haha! Benen wel massa en gewicht pak ik er mee op squat etc maar qua definitie ver te zoeken... iedereen is weer anders denk ik dan maar! BF weet ik niet.. dat zal wel rond de 14% liggen maar ik ga gewoon verder cutten totdat ik idd teardrops krijg.
 
Retedroog aant worden man, mooi!!
Hoeveel kilo ben je nu in totaal kwijt? Heb je ook t gevoel dat je veel massa/kracht verliest?
 
Valt wel mee man haha festivals en BBQ helpen er niet aan mee.. nog 5 weken te gaan... moet droger worden :p. Een kilo of 6 ben ik wel kwijt.
 
4 weken broer!

Het ziet er strak uit, maar maak over 3 weken anders full body pics hoe het er uit ziet?
 
Zonder kleren! :O
 
82 kg met een VP van %? Ik wil graag naar de 10% en dan vind ik het wel best!
Alles is welkom want ik heb de motivatie verloren voor de laatste drie weken van de cut! Please mind dat de foto's met een mobiel zijn genomen!






Dronten-20120619-00561.jpg


Dronten-20120619-00562.jpg


Dronten-20120619-00563.jpg


Dronten-20120619-00566.jpg


Dronten-20120619-00567.jpg


Dronten-20120619-00568.jpg


Dronten-20120619-00569.jpg


Dronten-20120619-00571.jpg
 
Ziet er goed man, en volges mij is dit al ongeveer 10%
 
Blijven doorknallen! Ik vind je er echt goed op vooruitgegaan!
en wat zeggen ze nu ook al weer, iets in deze aard:
suffer the pain now and live as a god later;)
 
Je kan het man, kom op.

Just as metal says: Suffer the pain and live as a greek god in 2 weeks ish.
 
Denk dat je op de 10-11 % zit
Vooral je delts zien er vanaf achter groot uit!
 
Nice bro! Jelly.
 
Keep it up man! Toch zeker weer een paar procentjes eraf sinds de laatste foto's =)
 
Dank jullie allemaal! Ik ga nog drie weken knallen om het beste resultaat te behalen! See you in three weeks! <3
 
baas!

je word aardig droog man netjes!
nu moet ik je nog als concurrentie zien !
2 weeks and we are greek gods :D
 
Goed bezig bro, je buik ziet er echt strak uit. Nu alleen je benen nog goed aanpakken!
 
Wat heb je voor cut gedaan met ej voeding en training?

Ik zit nu ongeveer waar jij zat bij de bulk en wil gaan cutten nl.
 
Goed bezig man, eerste pic ziet er goed uit qua massa. Buik is ook nice, symmetrische abs en goede V-cut (no homo). Nu nog ff doorzetten.
 
Back
Naar boven