MuscleMeat

epic bulking time is epic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nice man, ja je bf valt nog wel mee, kanje miss je eetschema in de cut erop zette? En wat je anders doet tijdens t cutten. thanx

succes!
 
Nice man, ja je bf valt nog wel mee, kanje miss je eetschema in de cut erop zette? En wat je anders doet tijdens t cutten. thanx

succes!

Dank je, mijn voedingsschema heb ik hier onder gepost. Ik heb er niet veel verstand van en ook al onder de sectie ''voeding'' geplaatst maar weinig reacties op ontvangen. Ik volg nu een CKD voor 10 à 11 weken nog.
 

Bijlagen

  • CKD.xlsx
    22,4 KB · Weergaven: 125
Gracias, wat betreft me rug, het is niet mijn sterkste punt. Ik train rug het hardst van allemaal maar wil niet zo lukken. Er zit nog best wel wat massa op dus nog maar even de cut afwachten!
Succes met je rug dan!!
 
Goed bezig hoor, Ik zou meer focus op je bovenborst leggen!
 
Lekker bezig beest. Gruwelijke nek bij die frontpose
 
kleine update weer 03-05-2012.... alleen buikfoto's omdat hier zich het meeste vet bevindt!
laat maar weten wat je vindt of juist niet haha! gewicht is een goede 83 kg en ik ben 3 weken in de cut en nog 9 weken te gaan!



IMAG0124.jpg


IMAG0126.jpg
 
Gewoon 1 woord:

ZIEK!

Hoe lang train je nu bij elkaar?
 
Wauw wat is je buikspierroutine?
 
heel goed man, nice fysiek.

yes i'm jelly :p
 
fuark!

ziet er goed uit broer.
 
Goed droog, maar daar is ook alles mee gezegd. Zou eens goed gaan bulken en wat massa bouwen ipv verder cutten. En je benen trainen is ook geen slecht idee.
 
lol train je je benen wel?
 
Zie foto's hier beneden!
 
Laatst bewerkt:
Goed droog, maar daar is ook alles mee gezegd. Zou eens goed gaan bulken en wat massa bouwen ipv verder cutten. En je benen trainen is ook geen slecht idee.

Dank je I guess?

lol train je je benen wel?

Update ging over buikfoto's zoals werd vermeld maar om jullie duidelijk te maken dat ik geen superdude ben zal ik voor jullie lieve jongens ook mijn benenfoto's uploaden... kusje voor jullie op jullie quads




IMAG0131.jpg


IMAG0132.jpg


IMAG0133.jpg


img7.JPG
 
Hoeveel ben je nu al verloren met je cut? Trouwens wel nice gebulkt! Eventueel een foto log openen?^^
 
Hoeveel ben je nu al verloren met je cut? Trouwens wel nice gebulkt! Eventueel een foto log openen?^^

Ik ben al een goede 5 kilo kwijt in vergelijking met de foto's op pagina 2. Bulk was ok... genoeg gegained waaronder ook veel vet waar ik nu spijt van heb! Des te harder moet ik nu cutten :(! Om een foto log te open, ik weet niet! Ik hou dit topic gewoon aan als progressie!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven