Fitness Seller

Epic meet part II*

Peiling Peiling Welke datum?

• Totaal stemmers
    61
Ik kom alleen als er Dark Chocomel is :p

Ik hoop wel voor iedereen dat we oud genoeg zijn om niet stoer te gaan doen met wie er het meest tilt?

Anders gaan er minimaal 3 man naar huis met blessures waarmee je een half jaar blijft lopen.

Ik hoop wel voor iedereen dat we oud genoeg zijn om niet stoer te gaan doen met wie er het meest tilt?

Anders gaan er minimaal 3 man naar huis met blessures waarmee je een half jaar blijft lopen.
dus je wilt dat ik als een bodybuilder ga trainen :( ? nooooooo

srs: niet te gekke training denk ik, beetje biceps pompen voor de hilversumse chicks

Haha :roflol:

Ik zie er liever uit alsof ik heel veel lift dan dat ik er echt zoveel moeite voor moet doen :D

Komen er trouwens ook nog wat grote DBBers? Op die lange na dan....

Word zowiezo een bagger training voor mij. Zit met een zeer onprettige onderrug blessure. Enkelbanden opgerekt en een scheur er in. nog steeds pijnlijke schouder van voormalige slijmbeurs. Dus het zal wel een beetje Bicep curlen worden en wie weet wat BP :p

Wel jammer dat er nooit geen mods komen, behalve sayer dan maar dat telt niet.

Snap het ook wel, ze zijn gewoon bang dat ze aangevlogen worden en discussies moet voeren over ban's en kaarten! :D

mischien maar es volgende week beginnen met trainen om die achterstand goed te maken van de afgelopen paar maanden voor zaterdag :P

hoezo ik tel niet :p

Vorige keer hebben we even samen gedeadlift, maar niemand wou de hero uithangen...

Is ook moeilijk om met 15-20 man op 1 iemand te zitten zien die aan het trainen is.

De meet in Turnhout ging iedereen gewoon trainen, na een tijdje als er mensen klaar waren werd er wat gebabbeld enzo maar daarvoor was iedereen gewoon aan het trainen :p

hoezo ik tel niet :p

Vorige keer hebben we even samen gedeadlift, maar niemand wou de hero uithangen...

Is ook moeilijk om met 15-20 man op 1 iemand te zitten zien die aan het trainen is.

De meet in Turnhout ging iedereen gewoon trainen, na een tijdje als er mensen klaar waren werd er wat gebabbeld enzo maar daarvoor was iedereen gewoon aan het trainen :p

Jij telt wel, maar ook weer niet :p

Idd het loopt ook wel los. gewoon lekker je eigen gang gaan. :)

iemand hier die met mij benen durft te doen?

veel supersets, pre exhausting en hoog in reps

Terug
Naar boven