XXL Nutrition

Epic meet part II*

Peiling Peiling Welke datum?

• Totaal stemmers
    61
Denk dat ik maar een paar hakken aantrek anders kan ik de hele dag omhoog gaan kijken met mn 1.70m :eek::roflol::roflol:

Ibo is niet zo lang hoor.

Nee klopt, maar was gericht naar Marieke dat ze ook wat op ooghoogte heeft te kijken haha.

Oh haha, read fail. Jij bent idd ook nog is 1.94 :P dik boven het gemiddelde. Als je komt!

• Topic Starter Topic Starter
Is dit een verkapte manier om mij over te halen :roflol:?

Tip: zet hem tussen img tags.

Laatst bewerkt:
Ik ben ook aanwezig. Anthony is er niet, ik sprak hem er maandag nog over.
Zal ook snel even een topic/logje aanmaken voor mezelf.

Die opmerking is vrij standaard voor mij, not shocked at all xD.

Twee jongens en één meisje die krachttrainen doen bij de gym waar we meeten vonden het leuk er ook te zijn. Is dat een probleem aangezien ze niet van DBB zijn?

Dame in kwestie waar u geen nee eigenlijk tegen kunt zeggen:

http://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/q73/935312_631907893504746_561243637_n.jpg
Ik denk dat er sowieso wel leden van TrainMore komen trainen omdat zij niet op de hoogte zijn van het zomer rooster...

Ik denk dat er sowieso wel leden van TrainMore komen trainen omdat zij niet op de hoogte zijn van het zomer rooster...

Naah lijkt me niet toch. Gym is tussen 13:00 en 16:00 dicht. En de meeting is van 16:00 tot 18:00. Mensen die niet op de hoogte zijn zullen op zijn laatst tussen 15:00 en 15:30 komen om tot 16:00 te trainen en zullen dus merken dat er niemand is of dat ze weggestuurd worden.

Terug
Naar boven