- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Denk dat ik maar een paar hakken aantrek anders kan ik de hele dag omhoog gaan kijken met mn 1.70m![]()
Nice, dus je komt sowieso??

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat ik maar een paar hakken aantrek anders kan ik de hele dag omhoog gaan kijken met mn 1.70m![]()

Ik denk dat er sowieso wel leden van TrainMore komen trainen omdat zij niet op de hoogte zijn van het zomer rooster...
wanneer gaat dit in? anders ben ik nu telaat voor vandaag.. fml
Vanaf juli dus ik zie je waarschijnlijk zo welwanneer gaat dit in? anders ben ik nu telaat voor vandaag.. fml

Ook niet zo groot hoor.
Naast GetXXL ben ik maar een maatje L
Wat betreft het trainen zal ik waarschijnlijk niet redden. Helaas werkverplichtingen.
Maar kan wel op tijd weg, zodat ik het sushi vreet festijn wel bij kan wonen.
Hoelaat begint het?
Edit stond uiteraard op pagina 1....duhhh
Edit 2: Ik lees dat het trainen op 16uur begint, wellicht ga ik het alsnog wel redden![]()
Ik organiseer speciaal deze meet zodat ik eens met jou kan trainen! Dus zie maar dat je er bent!Ook niet zo groot hoor.
Naast GetXXL ben ik maar een maatje L
Wat betreft het trainen zal ik waarschijnlijk niet redden. Helaas werkverplichtingen.
Maar kan wel op tijd weg, zodat ik het sushi vreet festijn wel bij kan wonen.
Hoelaat begint het?
Edit stond uiteraard op pagina 1....duhhh
Edit 2: Ik lees dat het trainen op 16uur begint, wellicht ga ik het alsnog wel redden![]()

Pua master don't do this... met wie ga ik anders chocomel shotjes drinken?change of plans, ik ga niet mee stappen, althans misschien even met de auto maar dat zien we dan wel. Was vergeten dat ik de dag erna echt moet leren, dus ga geen nacht doorhalen voor te treinen![]()

Pua master don't do this... met wie ga ik anders chocomel shotjes drinken?![]()
Pas maar op je drinken dannee moet die zondag echt leren, maar ga misschien wel ff mee stappen hoor, alleen nuchter, mja boeiend

nee moet die zondag echt leren, maar ga misschien wel ff mee stappen hoor, alleen nuchter, mja boeiend