AndroidHealthClinic

Epic meet part II*

Peiling Peiling Welke datum?

• Totaal stemmers
    61
  • Topic Starter Topic Starter
Anders iets van een kortingscode om mee te bestellen op de site?

eyyy daar was ik nog niet opgekomen, dat idee neem ik mee

STTTTTT! gratis stuff jonge!

Hehe geen zorgen, dat komt er sowieso.

Moet eerlijk zeggen. Heb nog best wel zin in die meet.

In for being dwarfed :p

---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 20:26 ----------

Hahaha

Anders gewoon rauwe blokjes meenemen tijdens het stappen
Hardcore!!! :D

En paar uur later gezamelijk alles eruit schijten :roflol:

Maar hoe zit het met stappen?
Waar gaan we?

En nog belangrijker: wie gaan er de nacht doorhalen en met de 1ste trein weer naar huis? + waar laat je je tas?

En Arnodsi maak die facebook groep eens, stuk overzichtelijker dan dit

Het is niet rauw! Zijn gekookte kipblokjes, naturel en lichtgezout, waardoor je na ontdooien het meteen kan eten of door een maaltijd heen kan gooien. Nooit meer snijden koken bakken handenwassen jonguhhh! Heiligdom :P

Ipv Sumo kunnen we ook voor jou huis gaan bbqen met musclemeat vlees?

---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 19:02 ----------

:eyebrow:

Bbq heb ik over nagedacht, maar kan nergens in de buurt van de gym gedaan worden. Werd teveel gedoe met reizen, lokatie en de rest.

Trouwens nog meer die vanuit zwolle komen en richting zwolle terug gaan met de trein/auto?

Stappen tijdens het eten bekijken...we hebben smartphones genoeg om op te zoeken, zijn met vervoer genoeg dus dat komt allemaal wel goed...

Haha Lmao hier

Heb net de Sumo gereserveerd om 17:00 zoals gezegd. Voor 26 man. Heb gezegd dat er nog een aantal bij konden komen, dat is geen probleem.

Nice van b&f!

Muscle meat zal ook met iets gaan sponsoren, we zijn nog aan het nadenken wat handig is aangezien het bevroren is (suggesties welkom) :). Wat vinden jullie bijvoorbeeld leuker? Oneindigheid aan kipblokjes in de gym die je kan eten die twee uur (ontdooid in een schaal, vers). Of na de sumo iedereen 200gr bevroren mee (is weer onhandig voor de mensen die uit gaan, maar weet niet of dat er veel zijn?).

In de tussentijd kan je ook een PM sturen als je een pakket eind van de avond wil meenemen naar huis, 5 mensen tot nu toe gedaan al.

Olivier, misschien een idee om mensen inderdaad een kortingscode of coupon voor de site te geven of bij de 1e bestelling bij Muscle Meat een proefpakket mee te sturen van mensen die zaterdag komen trainen? Dit ook weer om het versturen van het vlees te promoten, wat overigens gewoon top werkt.

• Topic Starter Topic Starter
Stappen tijdens het eten bekijken...we hebben smartphones genoeg om op te zoeken, zijn met vervoer genoeg dus dat komt allemaal wel goed...
Desnoods warmen wij wel de stoelen op voor diegene die met de trein gaan :trollface:

---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 20:40 ----------

Dont worry brah met genoeg alcohol merk je er niks meer van :p
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:o:o behoorlijk lame, maar kon het niet laten

If possibru I'll be there, maar geen Sumo

beter traint er niemand met mij mee, vraag het puur mee om sociaal te doen lijken

geen zin om hele tijd schijven van de bar af te halen met deadliften :trollface:

:fa:

oeehh wij gaan ook deadliften, alleen in me cut lukt nog maar net een paar reps met 160 :( feels bad

Heu slaapplek gefixed in amsterdam en zaterdagochtend nog ff op visite bij een chick in amsterdam. Dis day gun be good

Laatst bewerkt:
Beste DBB'rs Ik heb nagevraagd voor de Optie Onbeperkt Spareribs bij Restaurant Argentina in Hilversum die Optie is er, Vraag om jullie meningen de prijs hiervan zal ik ZSM posten maar ik persoonlijk denk dat dit rond de 30 euro zit Ik laat het weten.

Beste DBB'rs Ik heb nagevraagd voor de Optie Onbeperkt Spareribs bij Restaurant Argentina in Hilversum die Optie is er, Vraag om jullie meningen de prijs hiervan zal ik ZSM posten maar ik persoonlijk denk dat dit rond de 30 euro zit Ik laat het weten.

Er is al gereserveerd bij de al you can eat tent kerel

sushi is al gereserveerd :roflol:

Argentina is klein qua ruimte, zou net passen... maar sumo is 10x zo relaxed, veel meer keus qua eten. Sparibs = varkensvlees, daar worden bb-ers ook niet blij van ofzo. Sumo = vis kip biefstuk lam onbeperkt. Daarnaast is het ook al gereserveerd (ja dat kan gecanceld worden, maar dat lijkt me vrij nutteloos)

Just putting it out there. Doe dit alleen omdat all you can eat bij Sumo niet echt All you can eat is. (BEPERKT 6 x 5 maaltijden)

Argentina is klein qua ruimte, zou net passen... maar sumo is 10x zo relaxed, veel meer keus qua eten. Sparibs = varkensvlees, daar worden bb-ers ook niet blij van ofzo. Sumo = vis kip biefstuk lam onbeperkt. Daarnaast is het ook al gereserveerd (ja dat kan gecanceld worden, maar dat lijkt me vrij nutteloos)

Ja varkensvlees is hallal, moeten wel rekening houden met mesuty.

Vorig jaar met de DBb Phill Heath sushi meet hebben we ook bij Sumo gegeten, was prima te doen. Was alleen lastig dat per tafel alles op 1 plaat werd geserveerd en ze er niet bij vertelden wat wat is, waardoor iedereen elkaars bestellingen op at :roflol:

Just putting it out there. Doe dit alleen omdat all you can eat bij Sumo niet echt All you can eat is. (BEPERKT 6 x 5 maaltijden)

Ideeen altijd goed idd. Maar dat laatste is niet waar. Dat is 1 kaart. Je kan gewoon een tweede kaart vragen, zolang het maar binnen de 2,5 uur is. Dit wordt mijn 4de keer eten daar. Mijn record staat niet zomaar op 8 rondes, en die van anthony op 11 :P

Ja varkensvlees is hallal, moeten wel rekening houden met mesuty.

Vorig jaar met de DBb Phill Heath sushi meet hebben we ook bij Sumo gegeten, was prima te doen. Was alleen lastig dat per tafel alles op 1 plaat werd geserveerd en ze er niet bij vertelden wat wat is, waardoor iedereen elkaars bestellingen op at :roflol:

met goede communicatie op voorhand kunnen we dit natuurlijk voorkomen

Terug
Naar boven