MiTrenZ
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 451
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat inderdaad om het samenkomen samen trainen en gewoon ideeën over training/voeding uitwisselen met elkaar.
Of je dan 100kg+ of 70kg bent, maakt geen **** uit... Iedereen is ooit begonnen, dus lijkt me dat iedereen elkaar ook respecteert![]()

ben echt benieuwd. Kan wel wat tips gebruiken m.b.t Cutten. lijkt me dan ook gaaf als er gasten zijn die echt wel eens heel laag in BF% hebben gezeten. ik ken niemand in mijn omgeving die meer van KT en BB'ing af weet dan ikzelf. en zoveel weet ik niet, dus het word een leerzame dag![]()

Scoobz0r ging kijken en jij ging toch met natty douchen? Natty komt niet, dus hierbij stel ik mij kanditaathahaha klinkt heel geloofwaardig
Maar ik had al een doucheafspraakje staan met Scoobz0r dus helaas voor jullie![]()
Scoobz0r vindt het vast niet erg om te kijken naar mijn 
Scoobz0r ging kijken en jij ging toch met natty douchen? Natty komt niet, dus hierbij stel ik mij kanditaatScoobz0r vindt het vast niet erg om te kijken naar mijn
goddelijklichaam![]()
Scoobz0r ging kijken en jij ging toch met natty douchen? Natty komt niet, dus hierbij stel ik mij kanditaatScoobz0r vindt het vast niet erg om te kijken naar mijn
goddelijklichaam![]()

Na een lange tijd mee te hebben gelezen met jou, is het toch overduidelijk dat jij homo bent![]()