Fitness Seller

Epic meet part II*

Peiling Peiling Welke datum?

• Totaal stemmers
    61
Gaat inderdaad om het samenkomen samen trainen en gewoon ideeën over training/voeding uitwisselen met elkaar.
Of je dan 100kg+ of 70kg bent, maakt geen **** uit... Iedereen is ooit begonnen, dus lijkt me dat iedereen elkaar ook respecteert ;)

Gaat inderdaad om het samenkomen samen trainen en gewoon ideeën over training/voeding uitwisselen met elkaar.
Of je dan 100kg+ of 70kg bent, maakt geen **** uit... Iedereen is ooit begonnen, dus lijkt me dat iedereen elkaar ook respecteert ;)

Was vorige meet geen enkel probleem. Het stappen was er toen niet bij, maar het samen trainen was (in het begin wat awkward) enorm gezellig!

ben echt benieuwd. Kan wel wat tips gebruiken m.b.t Cutten. lijkt me dan ook gaaf als er gasten zijn die echt wel eens heel laag in BF% hebben gezeten. ik ken niemand in mijn omgeving die meer van KT en BB'ing af weet dan ikzelf. en zoveel weet ik niet, dus het word een leerzame dag :D

Moet wel zeggen dat ik even aan een goed weekend toe ben. Zojuist examen gehad, en dacht dat ik echt fkking goed voorbereid was. zit je daar en kun je de helft nog geen eens beantwoorden. is dit de leven ? :(

ben echt benieuwd. Kan wel wat tips gebruiken m.b.t Cutten. lijkt me dan ook gaaf als er gasten zijn die echt wel eens heel laag in BF% hebben gezeten. ik ken niemand in mijn omgeving die meer van KT en BB'ing af weet dan ikzelf. en zoveel weet ik niet, dus het word een leerzame dag :D

3v20ki.jpg

Jammer dat er geen hobby danwel wat semi-prof fotografen aanwezig zijn.

Nog met z'n alleen douchen na afloop? :eyebrow:

als je je sushi afstaat dan ben ik best bereid om wat info te delen hoor :D

Hmm ik ga toch rug trainen die dag. En Ibo, kun je me leren poseren? Of we gaan voor de gein met zijn allen mr olympia naspelen. Allemaal naast elkaar en posen. Wel natuurlijk in speedo's (nohomo)

Ik ga UB trainen. nog steeds last van mijn onderrug en m'n enkel :(

• Topic Starter Topic Starter
hahaha klinkt heel geloofwaardig :cool:
Maar ik had al een doucheafspraakje staan met Scoobz0r dus helaas voor jullie :p ;):roflol:
Scoobz0r ging kijken en jij ging toch met natty douchen? Natty komt niet, dus hierbij stel ik mij kanditaat :D Scoobz0r vindt het vast niet erg om te kijken naar mijn goddelijk lichaam :cool:

Scoobz0r ging kijken en jij ging toch met natty douchen? Natty komt niet, dus hierbij stel ik mij kanditaat :D Scoobz0r vindt het vast niet erg om te kijken naar mijn goddelijk lichaam :cool:

Na een lange tijd mee te hebben gelezen met jou, is het toch overduidelijk dat jij homo bent :D

Terug
Naar boven