MuscleMeat

Epic meet part II*

Peiling Peiling Welke datum?

• Totaal stemmers
    61
nee ik zat te denken aan een grijze lange linnen broek met een blauw overhemd erop ray ban ook op m'n hoofd, morgen ook lekker naar de kapper en een manicure dus ben helemaal klaar voor zaterdag :)

Dude, ik zou die manicure sowieso NA zaterdag doen. Wordt hard trainen, straks breekt er een nageltje van je.

Hoe gaat dat trouwens met de B&F goodies? Is het de bedoeling dat ze bij de gym komen? Zo ja, dan kan je als je wilt mijn thuis adres opgeven aangezien ik ernaast woon. Dan breng ik ze op die dag naar de gym. (wel netjes tellen of ik geen shakebakers achter houd he! ;) )

Dude, ik zou die manicure sowieso NA zaterdag doen. Wordt hard trainen, straks breekt er een nageltje van je.

ik was in de war met mijn pedicure afspraak :( excuses natuurlijk doe ik de manicure erna

---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 22:33 ----------

volgens mij lijkt het me het beste idee om naar amsterdam uit te gaan, vind utrecht op de zaterdagavond echt niet bijzonder namelijk

Kan helaas niet meer..

is wel k*t met parkeren toch...? Of valt dat mee? (kom bijna nooit in A'dam :p)

Amsterdam is vrij prijzig inderdaad, maar als je met meerdere in 1 auto gaat wel te doen.

Ik zal morgen overdag ook wel wat foto's van de gym maken en hier even posten btw.

Amsterdam is vrij prijzig inderdaad, maar als je met meerdere in 1 auto gaat wel te doen.

Ik zal morgen overdag ook wel wat foto's van de gym maken en hier even posten btw.

ja ik kom helaas in mn eentje met de auto, dus dan kan ik de volle mep betalen :( Of komt er nog iemand toevallig langs Eindhoven gereden die nog een plekje overheeft??

hilversum heb ik zelf niet echt het idee van mischien kan scooby ons verlichten

Als het nodig is kun je mij op de lijst zetten voor trainen en eten.

gaan we met zn allen in golds gym singlets en zyzz broekjes trainen en uitgaan trouwens?

• Topic Starter Topic Starter
Sayer en ik gaan de enige Belgen zijn ...
Iemand die een tolk kan regelen? :roflol: Straks zitten we daar met twee in het hoekje omdat we niemand verstaan :(

Hoe gaat dat trouwens met de B&F goodies? Is het de bedoeling dat ze bij de gym komen? Zo ja, dan kan je als je wilt mijn thuis adres opgeven aangezien ik ernaast woon. Dan breng ik ze op die dag naar de gym. (wel netjes tellen of ik geen shakebakers achter houd he! ;) )

Maak me eerder zorgen bij jou om ontbrekende eiwitrepen :trollface:

Ik haal alles vrijdagmiddag op bij b&f, zit hier praktisch gezien om de hoek dus komt goed allemaal ;)

Terug
Naar boven