- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hilversum heb ik zelf niet echt het idee van mischien kan scooby ons verlichten
gaan we met zn allen in golds gym singlets en zyzz broekjes trainen en uitgaan trouwens?
IN!gaan we met zn allen in golds gym singlets en zyzz broekjes trainen en uitgaan trouwens?
is er tijdens de meet net zoals de vorige keer een fotograaf erbij?

![]()
dat dere zyzz look special voor skyblazer
---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 23:39 ----------
IN!
Ik vind het prima als er fotos gemaakt worden (hoort er natuurlijk bij) Maar voor degene die ze online zetten,
knip me kop er ff af
Doe al zo lang me best om incognito te blijven online![]()
Normaal kwamen er zelfs 2, maar zoals altijd moest dbb tegen werken....
(MissNuke en XXLtje)
---------- Post toegevoegd 3 July 2013 om 08:41 ----------
Daarom dat we dachten aan een (besloten) Facebook groep.
We zetten hier een groep pic fzo en de rest gaat op facebook?

lloydatoni zei:[/COLOR]is er tijdens de meet net zoals de vorige keer een fotograaf erbij?
![]()
dat dere zyzz look special voor skyblazer
---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 23:39 ----------
waarom gaan xxltje en missnuke niet fotograferen dan?
anders vragen we gewoon suyker toch![]()
IN!
Ik vind het prima als er fotos gemaakt worden (hoort er natuurlijk bij) Maar voor degene die ze online zetten,
knip me kop er ff af
Doe al zo lang me best om incognito te blijven online![]()
. Sowieso een groepsfoto. Deze plaatsen we dan eerst op de fb pagina en dan kunnen mensen in de comments zeggen of ze hun gezicht geblurred willen of niet voordat ze op DBB komen (eens?).Scoobz0r hoe zit het met de trainings muziek?
Dacht van als we toch de enige zijn daar en iedereen geeft zijn 2 favo nummers door op om te trainen en we dat dan ff op een usb stick zetten dan hebben we iets van iedereen.
. De gym is van ons dus het kan ook zo hard gezet worden als we willen. Al zullen mensen het ook wel fijn vinden te kunnen praten/verstaan tussendoor hehe. De geluidsinstallatie is best goed.A
Je kan zeker je eigen muziek meenemen. De gym is van ons dus het kan ook zo hard gezet worden als we willen. Al zullen mensen het ook wel fijn vinden te kunnen praten/verstaan tussendoor hehe. De geluidsinstallatie is best goed.
Hoe zou dat toch komen ...waarom gaan xxltje en missnuke niet fotograferen dan?
anders vragen we gewoon suyker toch![]()

Dat vind ik prima man.
Kijk, van mij part mogen alle pics erop komen, zolang mijn, en mijn vrouwtjes kop er maar niet op staan
Je hebt echt geen ENKEL idee hoeveel mensen hier op dot forum lezen.
Iedereen herkent je zo
Oja, mijn vriendin traint ook mee. Mag ook op de lijst

ik kan wel voor muziek zorgen als iedereen dat oke vind?
melodie metal
dubstep
rock
etc
gewoon echte hardcore shit.
Dus wie trauwens schouders ?
ik las :
Sniezel
Ibo
Meer mensen ?
Btw lees ook vaak terug dat mensen liever een jaartje wachten on buffer te zijn , het is gewoon erg gezelig om bij elkaar te komen sinds we allemaal de zelfde interesse hebben , of je nu groot of klein bent het is allemaal een leuke ervaring lijkt mij.

)
en XXLtje ook niet, moet hem nog een bakkie koffie...