XXL Nutrition

Epic meet part II*

Peiling Peiling Welke datum?

• Totaal stemmers
    61
2qjg4lj.jpg

dat dere zyzz look special voor skyblazer

---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 23:39 ----------

is er tijdens de meet net zoals de vorige keer een fotograaf erbij?

hilversum heb ik zelf niet echt het idee van mischien kan scooby ons verlichten

Ik woon zelf ook in Hilversum, het stappen is opzich prima te doen. Het is natuurlijk geen Amsterdam of Utrecht laten we eerlijk wezen, maar anders moet je vanuit the gym & sumo weer naar een andere stad enzo.

gaan we met zn allen in golds gym singlets en zyzz broekjes trainen en uitgaan trouwens?

Trololol minimaal haha

• Topic Starter Topic Starter
2qjg4lj.jpg

Normaal kwamen er zelfs 2, maar zoals altijd moest dbb tegen werken....
(MissNuke en XXLtje)

---------- Post toegevoegd 3 July 2013 om 08:41 ----------

IN!

Ik vind het prima als er fotos gemaakt worden (hoort er natuurlijk bij) Maar voor degene die ze online zetten,
knip me kop er ff af :)

Doe al zo lang me best om incognito te blijven online :)

Daarom dat we dachten aan een (besloten) Facebook groep.
We zetten hier een groep pic fzo en de rest gaat op facebook?

Scoobz0r hoe zit het met de trainings muziek?
Dacht van als we toch de enige zijn daar en iedereen geeft zijn 2 favo nummers door op om te trainen en we dat dan ff op een usb stick zetten dan hebben we iets van iedereen.

Normaal kwamen er zelfs 2, maar zoals altijd moest dbb tegen werken....
(MissNuke en XXLtje)

---------- Post toegevoegd 3 July 2013 om 08:41 ----------

Daarom dat we dachten aan een (besloten) Facebook groep.
We zetten hier een groep pic fzo en de rest gaat op facebook?

Dat vind ik prima man.

Kijk, van mij part mogen alle pics erop komen, zolang mijn, en mijn vrouwtjes kop er maar niet op staan :D

Je hebt echt geen ENKEL idee hoeveel mensen hier op dot forum lezen.
Iedereen herkent je zo :D

Oja, mijn vriendin traint ook mee. Mag ook op de lijst

Goed idee, iemand bekend met de 1e climax cd (dana)

lloydatoni zei:
[/COLOR]is er tijdens de meet net zoals de vorige keer een fotograaf erbij?

Inb4 ericR

Btw, ben er bij het fixen van b&f als sponsor uitgegaan van de 25 mensen die maandag op de definitieve lijst stonden.

waarom gaan xxltje en missnuke niet fotograferen dan?
anders vragen we gewoon suyker toch :P

XXL had geen tijd dacht ik? En MissNuke, geen idee of die nog 'IN' is om iets te doen voor forumleden gezien de manier waarop ze door sommigen is behandeld.. Maar vragen staat vrij denk ik :D

Ik train trouwens UB, want zondag is het weer LB voor mij. Ik kom alleen trainen en eten waarschijnlijk.

2qjg4lj.jpg

waarom gaan xxltje en missnuke niet fotograferen dan?
anders vragen we gewoon suyker toch :P

IN!

Ik vind het prima als er fotos gemaakt worden (hoort er natuurlijk bij) Maar voor degene die ze online zetten,
knip me kop er ff af :)

Doe al zo lang me best om incognito te blijven online :)

Als er niemand is dan neem ik voor de zekerheid wel de pro camera mee van mijn broer. 16megapixel, spiegelreflex de hele mikmak ;). Sowieso een groepsfoto. Deze plaatsen we dan eerst op de fb pagina en dan kunnen mensen in de comments zeggen of ze hun gezicht geblurred willen of niet voordat ze op DBB komen (eens?).

Scoobz0r hoe zit het met de trainings muziek?
Dacht van als we toch de enige zijn daar en iedereen geeft zijn 2 favo nummers door op om te trainen en we dat dan ff op een usb stick zetten dan hebben we iets van iedereen.

Je kan zeker je eigen muziek meenemen :). De gym is van ons dus het kan ook zo hard gezet worden als we willen. Al zullen mensen het ook wel fijn vinden te kunnen praten/verstaan tussendoor hehe. De geluidsinstallatie is best goed.

Ik las een vraag over het uitgaan. Dat kan prima als je in Hilversum hoor zoals Stevie zei. De all you can eat en gym zitten op de Groest. En de Groest is de uitgaans straat van Hilversum met een aantal clubs/tenten. Het stomme is alleen de timing. Om 20:00 zijn we klaar met eten en dan begint het uitgaan nog niet echt... daar zit dan 3 uur tussen hmm.

A
Je kan zeker je eigen muziek meenemen :). De gym is van ons dus het kan ook zo hard gezet worden als we willen. Al zullen mensen het ook wel fijn vinden te kunnen praten/verstaan tussendoor hehe. De geluidsinstallatie is best goed.

muziek zoals in de metro flex in arlington, texas lijkt me wel wat

Dat vind ik prima man.

Kijk, van mij part mogen alle pics erop komen, zolang mijn, en mijn vrouwtjes kop er maar niet op staan :D

Je hebt echt geen ENKEL idee hoeveel mensen hier op dot forum lezen.
Iedereen herkent je zo :D

Oja, mijn vriendin traint ook mee. Mag ook op de lijst
:thumbs: beide enkel trainen? Of ga je nu toch mee eten nu ze mee komt? :D

Alsjeblieft?
please.jpg

ik kan wel voor muziek zorgen als iedereen dat oke vind?

melodie metal
dubstep
rock
etc
gewoon echte hardcore shit.

Dus wie trauwens schouders ?
ik las :
Sniezel
Ibo

Meer mensen ?

Btw lees ook vaak terug dat mensen liever een jaartje wachten on buffer te zijn , het is gewoon erg gezelig om bij elkaar te komen sinds we allemaal de zelfde interesse hebben , of je nu groot of klein bent het is allemaal een leuke ervaring lijkt mij.

ik kan wel voor muziek zorgen als iedereen dat oke vind?

melodie metal
dubstep
rock
etc
gewoon echte hardcore shit.

Dus wie trauwens schouders ?
ik las :
Sniezel
Ibo

Meer mensen ?

Btw lees ook vaak terug dat mensen liever een jaartje wachten on buffer te zijn , het is gewoon erg gezelig om bij elkaar te komen sinds we allemaal de zelfde interesse hebben , of je nu groot of klein bent het is allemaal een leuke ervaring lijkt mij.

Ik train schouders/biceps

Idd, ik denk dat iedereen hier zich klein voelt. En met mijn 83kg stel ik ook niet veel voor :o
Vorige meet was gewoon gezellig en je leert wa dingen bij! Ik hoop dat dit nu ook het geval is! (al denk ik dat het een goede middag/avond gaat worden :D)

Wait whut..... gaat MissNuke niet mee dan :(

Jammer :(
Gelukkig hebben we nog sushi.

komt killy ook nog?

Terug
Naar boven