XXL Nutrition

Epic self-ownage!!!!!

Hmmz ach het kan een lekkere dame zijn maar niet alle italianen zijn toch niet mooi?

Threath is worthless without pics :roflol:

Mvg:D

Goede ijsbreker.

:penis:Ciao piccola, io una bonner

:roflol: Overal zijn mooie en lelijke dames.. Maar als topic starter zegt dat het een mooie dame geworden kan zijn. (uit zijn bronnen) Zie ik het wel:D.

Mvg

die Loo toch :hahaha:

en dit is idd wel een Italiaans lekkertje :lick:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Moraal van het verhaal; altijd de deur op dat haakje zetten als je erachter staat te luisteren in je blote reet, je weet nooit wanneer een windhoos je voor schut zet.

Dat ligt helemaal aan de grote van je knots beste Loo.....

:roflol:

Echt weer een Loo verhaal :D

• Topic Starter Topic Starter
hahaha die reacties.

Zij heeft het sowieso niet gezien want ze zat met haar rug naar het balkon toe, twee luitjes vroegen toen ik beneden kwam "wat was je aan het doen"? op een aparte toon dus ik denk dat ze wel wat gezien hebben, maar who cares.

Ter zake;

Die chick is ****ing lekker; lang zwart sT haar, lief en mooi koppie, beetje witjes dat wel. Mooie halsketting.
Kleding had wel ietsje uitdagender gemogen, ik heb nog geen goed beeld van haar figuur, maargoed het is zeker geen sletje. En ze is ook niet dik.
Ze is ook wat verlegen.
Ik moet nog ff kans zien om een momentje alleen met haar te krijgen om het ijs goed te breken en haar nummer te vragen, ik kan dat nu niet in openbaar doen. Wish me luck voor deel II

Mooi, we have contact! Succes bro, moge de casanovagoden je bijstaan.

@Loo: maar beide ouders willen je koppelen, ik vind dat toch een beetje vervelend, zoiets moet gewoon niet geforceerd worden imo. Iig succes ermee, klinkt als een leuke meid.

Terug
Naar boven