Fitness Seller

Epic self-ownage!!!!!

Klopt man, er was van te voren al een soort van spanning opgebouwd, en die was toch wel voelbaar.

Ik heb m'n best gedaan, maar het ging erg moeizaam aangezien ze wat verlegen was en geen moment van haar vaders zijde week. En ik kan niet vanaf vier stoelen verder een gesprek met haar aangaan.
Enige wat ik kon doen was;

- heel sociaal doen en regelmatig vragen of er iemand nog wat te drinken wilde (doe ik normaal nooit)

- veel aandacht aan m'n oma besteden, alsof ik de favoriete kleinzoon ben (doe ik normaal nooit)

- met liefde over m'n stage/opleiding praten (doe ik normaal nooit, ik HAAT m'n stage)

Het is nu tijd voor plan B, ik ga m'n zusje bevelen om haar een keer te bellen om een terrasje met haar te pakken, MET mij erbij natuurlijk. En dan kan ik pas goed polsen of het wat is. Maar het wordt wel een moeilijk verhaal dat heb ik al gezien.

Het is zeker de moeite waard, alleen maar pluspunten;
* italiaans, dat is weer eens wat anders
* mooi uiterlijk, zie je niet vaak in Nederland
* ze deed in Italië aan buikdansen, damn.....
* ze kan goed koken
* ze gaat niet uit, is wat verlegen (= geen uitgewoonde sl*t dus)
* ze is net in Nederland, dus compleet schone lei, ze heeft hier geen ex-vriendjes en ze kent geen verhalen niks van mij. Dus het is allebei blanco, ik hoef niet bang te zijn dat ik over een tijd in de kroeg sta en een gozer komt naar me toe "ja lekkere chick is dat die heb ik ook weleens gedoet"
* een groot gedeelte van haar familie woont in Italië, dus lekker makkelijk nagenoeg geen schoonfamilie.

Ik had het trouwens vannochtend gezegd van die open deur, m'n vader zei dat de iedereen het zag maar ik geloof hem niet anders had ie me gister wel voor schut gezet tijdens bbqen.

Damn klinkt best wel als de ideale vriendin. Succes man en vergeet de pics niet!;)

Italian vrouw = veeeel temperament..

Ik kan het weten :rolleyes:

Italian vrouw = veeeel temperament..

Ik kan het weten :rolleyes:

+1

Ik ken er ook enkele met een Italiaanse en als daar de poppen aan het dansen
gaan ... maar het vele temperament spreidt zich ook wel over meerdere kwesties
en dat is dan wel weer een goede zaak :p

Chick regelen via je zusje! :roflol:

Nee j/k bro, klinkt allemaal zeer goed. Good luck

koop iets maakt niet uit wat, en dan ga je naar haar huis, wat je gekocht hebt moet je zo genaamd van je ouders aan haar ouders geven enzo,

dan zullen ze je waarschijnlijk wel binnen vragen en effe wat drinken ofzo, als jullie dan allemaal zitten, vraag je gewoon aan haar of ze zin hebt om wat te gaan drinken in de stad, die ouders zeggen dan toch gelijk, dat ze dat moet doen enzo en dan kan ze gewoon geen nee zeggen, en de rest is aan jou

Haha idd, via zusje en partpeeps :roflol:

waar woont ze ergens :D:D:D klinkt goed :P:P

neej goodluck man... je weet nooit hoe shit gaat lopen... ik date met mn bazin... is nieuw en maar 1 jaartje ouder... alles kan raar lopen....

Goodluck

hyves playah

Terug
Naar boven