- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je de oude vertrouwde 'Does this rag smell like chloroform to you?' opener al gebruikt Loo, die lijkt me op dit moment zeer geschikt!

Klinkt als een mooie/leuke meidMoraal van het verhaal; altijd de deur op dat haakje zetten als je erachter staat te luisteren in je blote reet, je weet nooit wanneer een windhoos je voor schut zet.
echt voor *** was dat..Veel succes ermeeKlinkt als een mooie/leuke meid
off topic: gister ook een wind aanval meegemaakt. Zat bij een vriend achterop de fiets in een jurkje, gaat die gast ineens scherp rechts! Dus ik grijp hem vast met beide handen en vergeet zo m'n jurk vast te houden en flash zo een aantal auto's hahaecht voor *** was dat..

@Loo: maar beide ouders willen je koppelen, ik vind dat toch een beetje vervelend, zoiets moet gewoon niet geforceerd worden imo. Iig succes ermee, klinkt als een leuke meid.
Het is zeker de moeite waard, alleen maar pluspunten;
* italiaans, dat is weer eens wat anders
* mooi uiterlijk, zie je niet vaak in Nederland
* ze deed in Italië aan buikdansen, damn.....
* ze kan goed koken
* ze gaat niet uit, is wat verlegen (= geen uitgewoonde sl*t dus)
* ze is net in Nederland, dus compleet schone lei, ze heeft hier geen ex-vriendjes en ze kent geen verhalen niks van mij. Dus het is allebei blanco, ik hoef niet bang te zijn dat ik over een tijd in de kroeg sta en een gozer komt naar me toe "ja lekkere chick is dat die heb ik ook weleens gedoet"
* een groot gedeelte van haar familie woont in Italië, dus lekker makkelijk nagenoeg geen schoonfamilie.
dat heb je héél subtiel bij de pluspunten bijgemoffeld