- Waardering
- 52
Thinkalot is agnost naar eigen zeggen, en volgens mij van arabische of noord-afrikaanse afkomst.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thinkalot is agnost naar eigen zeggen, en volgens mij van arabische of noord-afrikaanse afkomst.
Sport2000 is een blanke moslim. Nog niet zo lang geleden een druk bezoeker van het geile hanenhok, daarna zag hij het licht.
Mjah, vind het niet echt kunnen
Ik heb burka dames wel eens over straat zien lopen, ziet er beetje vreemd uit
Iedereen, (dames met hoofddoeken, mannen jongeren) staren hun altijd na
Desondanks vind ik deze wet niet kunnen, gewoonweg omdat dit mensen in hun vrijheid beperkt
Het beperkt mij ook in m'n vrijheid als ik 's winters niet met een bivakmuts op naar buiten mag maar ook voor dat kledingstuk zijn regels gemaakt om hele logische redenen....
Moslims vinden vaak dat er in Nederland tevéél vrijheid is voor iedereen en te weinig strakke regelgeving zoals in hun Koran, maar als je hun iets oplegt of verbiedt, dan hebben ze het meteen over 'afgenomen vrijheid' lekker hypocriet.
Vandaag bij de Vara trouwens een journaliste die nogeens onderstreepte hoe erg zij heeft ondervonden hoeveel meisjes uit de Randstad in Nederland last hebben van Arabische jongeren die 'h**r' naar hun schreeuwden.
Ook naar haar dochter.
Zij concludeerde uit 'zuiver jorunalistiek oogpunt' dat dit GEEN incidenten meer zijn maar een ware PLAAG, zoals iedereen wel wet in Nederland behalve mensen die koste wat kost Arabische jongeren de hand boven het hoofd willen houden.
Ze ging die jongens die dat zeiden opzoeken en vragen waarom ze dat riepen.
'Omdat ze het verdienen' zeiden de jongens.
'Waarom dan?' vroeg de vrouw.
'Omdat ze niet meer maagd zijn die Westerse jonge meiden' was het antwoord.
'Waarom moeten de Arabische meiden dan maagd tot het huwelijk blijven?' vroeg de vrouw, waarop de jongens zeiden 'omdat de Koran dat zegt!'.
En toen de vrouw vroeg waarom ZIJ dan geen maagd meer zijn, hadden ze hun bek vol tanden. Want in de Koran staat dat zowel man als vrouw als maagd het huwelijk in moet gaan.
Kortom de zoveelste verbuiging van een geloofswet die ONS westerlingen wordt opgedrongen. Nederlandse meiden worden uitgescholden terwijl ze niet eens Moslima zijn, door Arabische jongens die zelf al geen maagd meer zijn.
Hypocriete teringzooi, en wij worden lastig gevallen met een geloof dat het onze NIET is.
zoals jij niet op mijn antwoord ingaat en zoals aangegeven ga ik eerder dus niet meer in discussie met jeen waar is de blanke moslim?
heb trouwens nog steeds geen antwoord gekregen over die hadieth die beweerd dat mohamed huwde met aicha op haar zesde. Als je de hadieth gelooft , dan geloof je dat ook, en dan zou je maar vieze conclusies kunnen trekken.
ten eerste is dat overdreven, ten tweede overbodig te melden, maarja jij mag je (halve) feiten er ook tussen proppen hoorSport2000 is een blanke moslim. Nog niet zo lang geleden een druk bezoeker van het geile hanenhok, daarna zag hij het licht.

Een zwakke agnost beweert niet te weten of God bestaat en een sterke agnost beweert dat je niet KAN weten of God bestaat.neen ik ben agnost, was vroeger katholiek, heb Franse vader die stierf toen ik 1 jaar was en een Belgische moeder.
Ik weet vel van de islam door mijn vrienden die mijn interesse opwekten en waardoor ik mijn thesis schreef over islamitisch terrorisme.
noem jij jezelf een agnost
is dit een grap of wat 
idd, wat het is namelijk ook niet aan jou om over mij te oordelen, wel opvallend dat je dit toch even plaatsen moest nietwaar?je zou dat hypocriet kunnen noemen,.... maar dat doe ik niet.
tsjah die jongeren weten er wat van ja, hoe noemen ze jou? "beertje"?Het beperkt mij ook in m'n vrijheid als ik 's winters niet met een bivakmuts op naar buiten mag maar ook voor dat kledingstuk zijn regels gemaakt om hele logische redenen....
Moslims vinden vaak dat er in Nederland tevéél vrijheid is voor iedereen en te weinig strakke regelgeving zoals in hun Koran, maar als je hun iets oplegt of verbiedt, dan hebben ze het meteen over 'afgenomen vrijheid' lekker hypocriet.
Vandaag bij de Vara trouwens een journaliste die nogeens onderstreepte hoe erg zij heeft ondervonden hoeveel meisjes uit de Randstad in Nederland last hebben van Arabische jongeren die 'h**r' naar hun schreeuwden.
Ook naar haar dochter.
Zij concludeerde uit 'zuiver jorunalistiek oogpunt' dat dit GEEN incidenten meer zijn maar een ware PLAAG, zoals iedereen wel wet in Nederland behalve mensen die koste wat kost Arabische jongeren de hand boven het hoofd willen houden.
Ze ging die jongens die dat zeiden opzoeken en vragen waarom ze dat riepen.
'Omdat ze het verdienen' zeiden de jongens.
'Waarom dan?' vroeg de vrouw.
'Omdat ze niet meer maagd zijn die Westerse jonge meiden' was het antwoord.
'Waarom moeten de Arabische meiden dan maagd tot het huwelijk blijven?' vroeg de vrouw, waarop de jongens zeiden 'omdat de Koran dat zegt!'.
En toen de vrouw vroeg waarom ZIJ dan geen maagd meer zijn, hadden ze hun bek vol tanden. Want in de Koran staat dat zowel man als vrouw als maagd het huwelijk in moet gaan.
Kortom de zoveelste verbuiging van een geloofswet die ONS westerlingen wordt opgedrongen. Nederlandse meiden worden uitgescholden terwijl ze niet eens Moslima zijn, door Arabische jongens die zelf al geen maagd meer zijn.
Hypocriete teringzooi, en wij worden lastig gevallen met een geloof dat het onze NIET is.

is het misschien ook, maar de situatie van 5jaar geleden en nu is nogal veranderd he?Wat de **** heeft dat verhaaltje nou met dit te maken
Wetten worden gewoon aangepast naar hun tijd, want over dit gelul hoorde je niemand 5 jaar geleden als iemand met een burka over straat liep
Slinkse manier om stemmen te winnen noem ik het gewoon

zoals jij niet op mijn antwoord ingaat en zoals aangegeven ga ik eerder dus niet meer in discussie met je
ten eerste is dat overdreven, ten tweede overbodig te melden, maarja jij mag je (halve) feiten er ook tussen proppen hoor
Een zwakke agnost beweert niet te weten of God bestaat en een sterke agnost beweert dat je niet KAN weten of God bestaat.
noem jij jezelf een agnost
is dit een grap of wat
idd, wat het is namelijk ook niet aan jou om over mij te oordelen, wel opvallend dat je dit toch even plaatsen moest nietwaar?
tsjah die jongeren weten er wat van ja, hoe noemen ze jou? "beertje"?
maar idd, stoppen met zulke dingen roepen zou wel prettig zijn ja
is het misschien ook, maar de situatie van 5jaar geleden en nu is nogal veranderd he?![]()
ik denk dat ik net al wel heb aangegeven waarop je me niet hebt geantwoord.Ik heb op al je vragen geantwoord,
nee
jij antwoord niet op de mijne.
reden is aangegeven
als je gelooft in de hadieth dan geloof je dus ook dat de mohamed met een meisje van 6 huwde. Flink man;
gaan we weer over leeftijd beginnen je weet hoe de meningen uiteen lopen
dan geloof je ook dat de Koran niet compleet is terwijl er in staat dat hij dat wel is.
verkeerd gezegd, had ik al aangegeven
Je argumenten dat je zonder de koran niet kan weten hoe je de salat moet verrichten heb ik ook al weerlegt, lees maar de engelse tekst.
je hebt me niet aangetoond hoe ik tot de detail de salaat moet doen, dat was wat ik vroeg dus wat je zegt klopt niet
Al je argumeten heb ik weerlegd maar je ontwijkt ze door te zeggen dat je niet meer wil antwoorden omdat ik je geen antwoord heb gegeven. Ik denk dat iedereen die dit gevolgd heeft wel degelijk heeft gemerkt dat ik je meer dan uitgenbreid heb geantwoord. Je wil meedebatteren maar je leest niet wat wordt geschreven.
Thinkalot is een zoon van een Marokkaanse vader met Frans paspoort en een Belgische moeder.
De vele teleurstellingen in zijn nog jonge leven brengen hem naar de internetfora waar hij een podium zoekt voor zijn frustraties over de houding van de Westerse wereld richting Islam.
Thinkalot is een overtuigd praktizerend Moslim ook al zegt hij van niet.
Dit leugentje zal om discussie-strategische redenen zijn, maar dat levert al gelijk 1 praktisch probleem op:
Zijn kennis van de geschiedenis van de Islam is te groot voor een niet-Moslim.
Ook al steek je weleens wat op van vrienden die wel Moslim zijn: Je onthoudt lang niet zoveel informatie als Thinkalot heeft. Daarmee snijdt ie zichzelf in de vingers want hoe sterk hij ook beweert geen Moslim te zijn; hij is het wel, gelet op z'n verweer bij kritiek en z'n kennis over Islam.
Als je uitgangspunt al verzwijging van je geloofsovertuiging is, hoe betrouwbaar ben je dan in discussies?
ik denk dat ik net al wel heb aangegeven waarop je me niet hebt geantwoord.
maarja, je kan er blijkbaar niet tegen dat je voor de uitleg van de salaat toch de sunnah nodig hebt, en wat ben je nu, een gelovige of een agnost
Thinkalot is een zoon van een Marokkaanse vader met Frans paspoort en een Belgische moeder.
De vele teleurstellingen in zijn nog jonge leven brengen hem naar de internetfora waar hij een podium zoekt voor zijn frustraties over de houding van de Westerse wereld richting Islam.
Thinkalot is een overtuigd praktizerend Moslim ook al zegt hij van niet.
Dit leugentje zal om discussie-strategische redenen zijn, maar dat levert al gelijk 1 praktisch probleem op:
Zijn kennis van de geschiedenis van de Islam is te groot voor een niet-Moslim.
Ook al steek je weleens wat op van vrienden die wel Moslim zijn: Je onthoudt lang niet zoveel informatie als Thinkalot heeft. Daarmee snijdt ie zichzelf in de vingers want hoe sterk hij ook beweert geen Moslim te zijn; hij is het wel, gelet op z'n verweer bij kritiek en z'n kennis over Islam.
Als je uitgangspunt al verzwijging van je geloofsovertuiging is, hoe betrouwbaar ben je dan in discussies?
Ik heb ook zo m'n twijfels, vooral door de volgende post van hem: http://forum.dutchbodybuilding.com/...niet-beledigend-82975/index2.html#post1484359