Sport2000
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 29
kijk, dat is de 2de reden waarom ik me afvraag waarom je het uberhaupt wilt weten? als je er wat meer open probeert te staan, en redelijke vragen stelt wil ik graag antwoorden, maar dit vind ik een beetje respectloos en die tijd heb ik wel een beetje gehad, begrijp je zelf ook dat je zo overkomt?Dus het ene verzonnen verhaaltje vond je beter kloppen dan de andere? Wat vond je beter kloppen dan? En waarom geloof je in die onzin?
whehehe wie weet, als je tijdens een vrijdag binnen durft te wandelen?Als je een gelovige zó benaderd, krijg je nooit antwoorden!
Even dat schapenvelletje aan Gorilla, dan gaan blaten als een wolf in schaapskleren en dan komt het er wel uit.
Sport2000 houdt trouwens wél mijn journalistieke carriere halt, door niet toe te geven aan de wens voor een interview.![]()
@bouwens62: dat er in Nederland nog mensen zijn die het toejuichen dat hun dochter naakt gaat voor 1 of ander blad, gelukkig is dat een stuk minder mensonterend
ook dat is een eigen keuze, waarom hoor ik je daar niet over? omdat dat beter in je straatje past?