XXL Nutrition

Eric = slim?

Welke mensen kunnen dan niet bewust nadenken? M'n moeder werkt met zwaar gehandicapte mensen en toch kan je die tot een bepaalde hoogte betrappen op bewust handelen.

Ik doelde meer op bewuste keuzes maken over mens, dier en natuur.
Verder kijken dan je neus lang is. En dat dit een vorm van intelligentie is die compleet los kan staan van andere vormen van intelligenties.

Mischien moet je wat duidelijk formuleren wat je eigenlijk wil zeggen en wat verder kijken dan de neus lang is aangaande, dat staat niet bepaald geloofwaardig met je stigmatiserende 'hippies' opmerking.

Of ze zijn te naïef om te snappen dat het weinig uitmaakt of ze het wel of niet eten.

Mensen die het doen voor hun geloof, oké, heb ik geen probleem mee.
Maar de mensen die uit 'principe' geen vlees eten.... :dunno:

Weinig uitmaakt? Ieder leven wat ik uitspaar maakt voor mij het verschil. Dus wat maakt er dan weinig uit? Lets rape the earth and **** everything? Lijkt me een goede instelling dan.

Ik zeg niet dat ik het verschil uitmaak op grote schaal, maar voor mezelf verkies ik er toch voor om het uiterste respect te hebben voor iedere levensvorm. Daar hoort het doden van leven dus niet bij.

eric zal wel de uitzondering op de regel zijn ;)

Mischien moet je wat duidelijk formuleren wat je eigenlijk wil zeggen en wat verder kijken dan de neus lang is aangaande, dat staat niet bepaald geloofwaardig met je stigmatiserende 'hippies' opmerking.

Waarom zou ik verder kijken dan m'n neus lang is?
Ik behoor niet tot die groep intelligente vegetariërs. Ik eet kilo's vlees en stigmatiseer me een ongeluk. Dat maakt me gelukkig.

Waarom zou ik verder kijken dan m'n neus lang is?
Ik behoor niet tot die groep intelligente vegetariërs. Ik eet kilo's vlees en stigmatiseer me een ongeluk. Dat maakt me gelukkig.

Hier heb je dan toch ook wel een punt hahaha, ja ik kan me het allemaal goed voorstellen dat vegetarisch zijn enzo.

Maar het is zo lekker :D

"While we ourselves are the living graves of murdered beasts, how can we expect any ideal conditions on this earth?"
"Atrocities are not less atrocities when they occur in laboratories and are called medical research."
George Bernard Shaw

"Non-violence leads to the highest ethics, which is the goal of all evolution. Until we stop harming all other living beings, we are still savages."
Thomas Edison, inventor

"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."
"To my mind, the life of a lamb is no less precious than that of a human being."
Mahatma Gandhi, statesman and philosopher

"For as long as men massacre animals, they will kill each other. Indeed, he who sows the seed of murder and pain cannot reap joy and love."
Pythagoras, mathematician

Zomaar wat quotes van grote denkers uit het verleden, niet de minsten lijkt me.

Verder moet iedereen gewoon zelf de keuze maken wat hij of zij eet. Een eetgewoonte is vrije keuze, er is niks verheven aan dat ik straks een stukje Tofu eet i.p.v. een stuk kip. Voel mezelf ook niet beter of slimmer omdat ik die keuze heb gemaakt.

Het verbaast me niks, dit onderzoek. Jammer dat Hitler ook een vegetarier was....dat was de rotte appel. Voor de rest zijn alle veganisten en vegetariers die ik ken onder de categorie slim te plaatsen. Gemiddeld zeker slimmer dan de vleeseters die ik ken.

Hitler was een wankelmoedige nep vegetarier. Die heeft meerdere malen worstjes gegeten en andere vleessoorten toen hij zich voordeed als vegetarier.

En zonder denigrerend te worden: bouwvakkers zijn doorgaans niet de mensen in de samenleving met de hoogste intelligentie.

we zullen je eens een paar dagen op een werf zetten met je slimme kop, zien hoelang je het volhoudt....

bij een verbouwing of nieuwbouw van een huis komt er veel meer kijken dan steentjes op elkaar zetten hoor;)

ik moet de eerste leeuw die op planten leeft nog zien :wave:

ik moet de eerste leeuw die op planten leeft nog zien :wave:

Gorilla, sterkste zoogdier op aarde. Leeuwtje loopt twee keer hard om een prooi te pakken en ligt de rest van de dag op apegapen. Ik begrijp dat het laatste jou aanspreekt Roxxe :D

we zullen je eens een paar dagen op een werf zetten met je slimme kop, zien hoelang je het volhoudt....

bij een verbouwing of nieuwbouw van een huis komt er veel meer kijken dan steentjes op elkaar zetten hoor;)

:thumbs: Inderdaad, sommige grote (theoretische) denkers zullen waarschijnlijk het technische inzicht van een baal hooi hebben.
IQ, en zelfs het begrip intelligentie, zijn nietszeggende termen.

Ja precies, gewoon vreten, trainen en spuiten en niet moeilijk doen toch?

Grapje man, trap er nou niet zo hard in.

:thumbs: Inderdaad, sommige grote (theoretische) denkers zullen waarschijnlijk het technische inzicht van een baal hooi hebben.
IQ, en zelfs het begrip intelligentie, zijn nietszeggende termen.

:roflol: laten we allemaal maar bouwvakkers worden dan? Met alle respect verder voor die beroepsgroep, maar technisch inzicht heeft alles met intelligentie te maken. Wie denk je dat die huizen ontwerpt? De architect dus die iets verder onderlegd is dan degene die de stenen uitlegt of de leidingen aanlegt in een pand.

Intelligentie heeft ons gemaakt tot wat we nu zijn, zo nietszeggend is het dus niet. Ook al twijfel ik wel aan het nut er van, het lijkt er meer op te lijken dat intelligentie meer leidt tot vernietiging dan opbouw.

:roflol: laten we allemaal maar bouwvakkers worden dan? Met alle respect verder voor die beroepsgroep, maar technisch inzicht heeft alles met intelligentie te maken. Wie denk je dat die huizen ontwerpt? De architect die dus die iets verder onderlegd is dan degene die de stenen uitlegt of de leidingen aanlegt in een pand.

Intelligentie heeft ons gemaakt tot wat we nu zijn, zo nietszeggend is het dus niet. Ook al twijfel ik wel aan het nu er van, het lijkt er meer op te lijken dat intelligentie meer leidt tot vernietiging dan opbouw.
O ow, nu zijn de rapen gaar, Eric.

Hitler was een wankelmoedige nep vegetarier. Die heeft meerdere malen worstjes gegeten en andere vleessoorten toen hij zich voordeed als vegetarier.

oooh, FOEI :finger: :D

Haha idd, prachtig werk waar heel wat vakmanschap bij komt kijken. Al heb ik wel het idee dat het op een bepaalde manier een beetje aan ambacht heeft ingeboet op sommige gebieden.

Ach rapen zijn vegetarisch, ik eet ze wel op dan :D Zouden er meer moeten doen, wordt je slim van!

Terug
Naar boven