- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg knaap, raap je rapen gaar?Ach rapen zijn vegetarisch, ik eet ze wel op danZouden er meer moeten doen, wordt je slim van!

laten we allemaal maar bouwvakkers worden dan? Met alle respect verder voor die beroepsgroep, maar technisch inzicht heeft alles met intelligentie te maken. Wie denk je dat die huizen ontwerpt? De architect dus die iets verder onderlegd is dan degene die de stenen uitlegt of de leidingen aanlegt in een pand.
Intelligentie heeft ons gemaakt tot wat we nu zijn, zo nietszeggend is het dus niet. Ook al twijfel ik wel aan het nut er van, het lijkt er meer op te lijken dat intelligentie meer leidt tot vernietiging dan opbouw.

Op een uitkering en wat zwart werk toch? Of werk je inmiddels al wit?
Ik doe het trouwens inderdaad uit modieuze overwegingen, je hoort er helemaal bij. Weet alleen niet waarbij, gelet op de intolerantie waar ik nog dagelijk mee te maken heb.

Ik doe het trouwens inderdaad uit modieuze overwegingen, je hoort er helemaal bij. Weet alleen niet waarbij, gelet op de intolerantie waar ik nog dagelijk mee te maken heb.
Hitler was een wankelmoedige nep vegetarier. Die heeft meerdere malen worstjes gegeten en andere vleessoorten toen hij zich voordeed als vegetarier.

Weinig uitmaakt? Ieder leven wat ik uitspaar maakt voor mij het verschil. Dus wat maakt er dan weinig uit? Lets rape the earth and **** everything? Lijkt me een goede instelling dan.
Ik zeg niet dat ik het verschil uitmaak op grote schaal, maar voor mezelf verkies ik er toch voor om het uiterste respect te hebben voor iedere levensvorm. Daar hoort het doden van leven dus niet bij.