AndroidHealthClinic

Eric = slim?

Als Eric zo pienter is geworden door het nuttigen van koolrapen en het laten staan van schapen volg ik hem.
Over 2 weken een examen dus kan wel wat IQtjes gebruiken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb in mijn jeugd alleen meer gezopen eigenlijk, althans ik ben vrij vroeg begonnen met zuipen. Dus laten we het er op houden dat alcohol op vroege leeftijd intelligent maakt :roflol:

Ik was qua groenten een k*tkind(ja qua andere zaken ook, inkoppertje. Ik weet het), Nederlandse zooi lust ik gewoon niet.

:roflol: laten we allemaal maar bouwvakkers worden dan? Met alle respect verder voor die beroepsgroep, maar technisch inzicht heeft alles met intelligentie te maken. Wie denk je dat die huizen ontwerpt? De architect dus die iets verder onderlegd is dan degene die de stenen uitlegt of de leidingen aanlegt in een pand.

Intelligentie heeft ons gemaakt tot wat we nu zijn, zo nietszeggend is het dus niet. Ook al twijfel ik wel aan het nut er van, het lijkt er meer op te lijken dat intelligentie meer leidt tot vernietiging dan opbouw.

Ik heb het nu over de kleine groep mensen die heel veel met hun handen kunnen.
Die zonder een hoop theorie bijna alles kunnen repareren.
Dit is ook een vorm van intelligentie en naar mijn mening zeer ondergewaardeerd.

Ik ben fietsenmaker geweest, hoor ik er nu ook bij Justlooking? :D

Weet ik niet, stond je alleen achter de kassa?:D

Eric is gewoon een pientere jongen, met zijn hart op de goede plaats. Ik mag hem wel. Hij zou alleen een biefstukkie moeten lusten.....:cool:

vegetariers en veganisten zijn een een modefeit

net zoals breezersletjes , emo's en homocoïtusualiteit .

ofwel zijn ze te arm om vlees te kopen dat kan ook

Jij kan toch ook vlees kopen Koetje?

kerel ik eet meer vlees dan een horde dikke amerikaanse agenten op een good ole fashion BBQ

Op een uitkering en wat zwart werk toch? Of werk je inmiddels al wit?

Ik doe het trouwens inderdaad uit modieuze overwegingen, je hoort er helemaal bij. Weet alleen niet waarbij, gelet op de intolerantie waar ik nog dagelijk mee te maken heb.

Op een uitkering en wat zwart werk toch? Of werk je inmiddels al wit?

Ik doe het trouwens inderdaad uit modieuze overwegingen, je hoort er helemaal bij. Weet alleen niet waarbij, gelet op de intolerantie waar ik nog dagelijk mee te maken heb.

ik heb sinds 2weken een dikke baan :cool:

Ik heb net een kokosnoot opengetikt van de appie!
Krengen gaan verdomd moeilijk open, en dan nog dat wit er uit snijden met een recht mes.

Maar goed het is voor een goed doel....

Zo nu je ervoor uitgekomen bent kan hier ook weer een slotje op!

Eric = Slot

Hitler

Een heel artikel over Hitlers vermeende vegetarisme.

Weinig uitmaakt? Ieder leven wat ik uitspaar maakt voor mij het verschil. Dus wat maakt er dan weinig uit? Lets rape the earth and **** everything? Lijkt me een goede instelling dan.

Ik zeg niet dat ik het verschil uitmaak op grote schaal, maar voor mezelf verkies ik er toch voor om het uiterste respect te hebben voor iedere levensvorm. Daar hoort het doden van leven dus niet bij.

Waar trek je de grens? Slaap je onder een klamboe en zet je spinnetjes naar buiten of doe je net als ik en vergas je gewoon die muggen en gooi je de spinnen door de wc?

Terug
Naar boven