- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen zo goed als ondoenlijk om 30 seconden bijna vol te gaan met 30 seconden rust, daar ligt het probleem. Dan is de effectiviteit van je actieve sessies dus ook minder. Zou nu al de rust met 10 seconden kunnen terugschroeven, maar enige gewenning aan snelle sessies is wel vereist.
Fiets is vrij simpel, fietscomputer met alles er op aan. GPS zelf.
Dit is geen discussie , alleen ff wat dingen vergelijken. Is toch handig om achter dingen te komen aan het begin van het project , dan achteraf bij de conclusie?
Voorkomen is beter dan genezen, beste sander !![]()

Je actieve sessies worden minder omdat je hartslag niet ver genoeg terugloopt. Je zal zien dat je bij de laatste actieve sessies dan moeite zal hebben om nog 95% van je maximale hartslag te halen. Het blijft bij HIIT wel zaak om je hartslag tijdens de rust genoeg omlaag te krijgen voordat de volgende actieve sessies begint. Dat is overigens een basisprincipe van intervaltraining, HIIT is ook niet meer dan een variant op de ouderwetse intervaltrainingen. Alleen wel simpeler, heb na intervaltrainingen wel eens bijna kotsend op mijn fiets gezeten. Zulke sessies duurden dan ook wel wat langer, een half uur tot 3 kwartier.
)als ik me er even serieus tussendoor mag komen(wil jou en pinda niet storen)
maar is 95% van je max hartslag niet beetje teveel?
vind dat nogal veel, weet niet of dat normaal is maar ik zou lager gaan zitten.
omdat je ook niet meer de jongste bent(no offence) zou ik minder hoog met je hartslag gaan zitten. ik zou op 85% gaan zitten.
btw; wat is je vo2 max?
Wanneer ga je weer een shredded massmonster worden Eric?
Hoe hoog is je BF% nu?
En een uberbeest verwacht 
als ik me er even serieus tussendoor mag komen(wil jou en pinda niet storen)
omdat je ook niet meer de jongste bent(no offence) zou ik minder hoog met je hartslag gaan zitten. ik zou op 85% gaan zitten.
btw; wat is je vo2 max?
Dat doe ik in mijn gemiddelde intensieve sessies nog lachend, heeft erg weinig meer met HIIT te maken dan. HIIT houdt ook in dat je bijna maximaal gaat en je in principe dus per actieve sessie enige verzuring opbouwt. Op 85% en dan maar 25 a 30 seconden is niet eens genoeg om 1 zweetdruppel los te krijgen vrees ik.Die minuut rust tussenin is daadwerkelijk rusten en niet rustig roeien?
Succes met je log, ga hem volgen want wil ook HIIT'en binnen een maand of 2.
Man, hij is nog hartstikke jong!als ik me er even serieus tussendoor mag komen(wil jou en pinda niet storen)
Dat gaat je rode kaart kosten..![]()
Succes Eric, ben benieuwd.![]()
85%?Dat doe ik in mijn gemiddelde intensieve sessies nog lachend, heeft erg weinig meer met HIIT te maken dan. HIIT houdt ook in dat je bijna maximaal gaat en je in principe dus per actieve sessie enige verzuring opbouwt. Op 85% en dan maar 25 a 30 seconden is niet eens genoeg om 1 zweetdruppel los te krijgen vrees ik.