XXL Nutrition

Ervaring met clenbuterol gewenst...

Bezoekers in dit topic

DBC01 zei:
Jazeker. Clen bestaat ook in siroop-vorm, te weten in ongeveer 300ml flessen van het merk Ventolase (Spanje).

fout kerel, flessen heten Ventipulmin en zijn van het merk Boehringer-Ingelheim. wordt gebruikt in vnl de paardensector als geneesmiddel tegen bronchitus ed.

ventolase komt inderdaad uit spanje, maar zijn naar mijn weten alleen in tabvorm verkrijgbaar.
 
roxxe zei:
waarom aspirine? (om het bloed te verdunnen? maar waarom?)

Bij mensen met een groot overgewicht (VET dus) verhoogt aspirine de werking van de E-C combi.
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Latin spirit zei:
fout kerel, flessen heten Ventipulmin en zijn van het merk Boehringer-Ingelheim. wordt gebruikt in vnl de paardensector als geneesmiddel tegen bronchitus ed.

ventolase komt inderdaad uit spanje, maar zijn naar mijn weten alleen in tabvorm verkrijgbaar.

yep ie zei al dat het voor paarden werd gebruikt

over die efi dip gesproken, is het zoals xtc?, dus dat je uurtje of 12 king of the world voelt en daarna the worlds toilet? bij mij viel dat nog mee :)
 
waarschijnlijk het verkeerde topic, maar in zo'n alfavit zit 25gram efi per pil, is dit veel/weinig?
 
roxxe zei:
yep ie zei al dat het voor paarden werd gebruikt

over die efi dip gesproken, is het zoals xtc?, dus dat je uurtje of 12 king of the world voelt en daarna the worlds toilet? bij mij viel dat nog mee :)

Haha, mooie vergelijking maar nee, van clen zul je je nou niet bepaald king of the hill voelen.. :p
 
Latin spirit zei:
fout kerel, flessen heten Ventipulmin en zijn van het merk Boehringer-Ingelheim. wordt gebruikt in vnl de paardensector als geneesmiddel tegen bronchitus ed.

ventolase komt inderdaad uit spanje, maar zijn naar mijn weten alleen in tabvorm verkrijgbaar.

FOUT Latin Spirit!!


Deze flessen met 'Ventolase 'liquido'' heb ik poetverdoerie zelf nog enkele malen aangeschaft toen de tabs op waren! Geen geschud aan de ervaringsboom van opa DBC! :mad: :D
 
DBC01 zei:

FOUT Latin Spirit!!


Deze flessen met 'Ventolase 'liquido'' heb ik poetverdoerie zelf nog enkele malen aangeschaft toen de tabs op waren! Geen geschud aan de ervaringsboom van opa DBC! :mad: :D

oke oke ik geloof je :D

maar geloof mij nou maar als ik zeg dat 90% van de flessen die hier in NL circuleren van Boehringer Ingelheim zijn aangezien bijna elke bb'er wel zo'n lekker jong chickie heeft die die zo gek kan krijgen zo'n fles van de lokale paardenmanege mee te rausen :D
 
roxxe zei:
waarschijnlijk het verkeerde topic, maar in zo'n alfavit zit 25gram efi per pil, is dit veel/weinig?
Das heeeel veel :). Denk dat dat mg moet zijn. Is standaard hoeveelheid.
 
roxxe zei:
waarschijnlijk het verkeerde topic, maar in zo'n alfavit zit 25gram efi per pil, is dit veel/weinig?

Standaard hoeveelheid van pure efedrinetabs bij otc middelen (legale, met recept verkrijgbare) is 50mg per tablet. (Laboratorios Level te Spanje en de Turkse die overigens van mindere kwali is). Standaard hoeveelheid van de IP tabs is volgens de fabriek 30mg (de enige die nu nog voorhanden zijn) maar ik gok ze op 20mg gezien ik de sterkte weet van de originele.


Latin spirit zei:
oke oke ik geloof je :D

maar geloof mij nou maar als ik zeg dat 90% van de flessen die hier in NL circuleren van Boehringer Ingelheim zijn aangezien bijna elke bb'er wel zo'n lekker jong chickie heeft die die zo gek kan krijgen zo'n fles van de lokale paardenmanege mee te rausen :D

Haha ik ken dat merk niet hoor, zou goed kunnen, doe mij ook maar zo'n paardrij-kennisje :p
Ik beperk me tot Spiropent, Nihfi en Ventolase.
 
DBC01 zei:
Haha ik ken dat merk niet hoor, zou goed kunnen, doe mij ook maar zo'n paardrij-kennisje :p
Ik beperk me tot Spiropent, Nihfi en Ventolase.

haha altijd handig kerel ;) en gegarandeerd geen fakes omdat het rechtstreeks door de vee-arts wordt voorgeschreven. het mooie is dat die meisjes op die maneges vaak lekker laks zijn met het afsluiten van hun persoonlijke kastjes. tsja en als deze ouwe viezerik dat merkt en ik zie dat zo'n fles me gapend aan ligt te staren dan kan ik de verleiding echt niet weerstaan om zo'n fles achterover te drukken :o

disclaimer voor de meelezende dames: doe dit uiteraard alleen als er meerdere flessen liggen zou het echt niet over me hart kunnen verkrijgen als zo'n lief paard z'n medicijnen niet kan krijgen omdat ik het gerausd heb (yeah right ) :D

ff iets anders: spiropent is ondanks gestopt met de productie van clen, die zal je dus steeds minder kunnen krijgen
 
Opa gebruikte al jaren geen Clen meer, tot dit jaar. Spiro heb ik afgedaan, te duur op 'DEn Marckt', je kunt makkelijk aan de slag met een lekkere overgedoseerde Bulgaarse :D
 
Latin spirit zei:
haha ik pak lekker GS, bevalt me top

Ik heb ze ook... Ik slik nu sinds eergister 0,15 mg verdeeld over de dag...elke dag. Bijwerkingen vallen erg mee vind ik...

Wat is ongeveer de max dosis?!?
 
ik zou niet meer dan 0,15 mg pakken als ik jou was, dat is zo'n beetje het maximum voor de recreatieve atleet.
 
Meer dan 140mcg schijnt ook weggegooid geld te zijn.
 
dat niet alleen... het lijkt me ook niet echt bevorderend voor je hart ;)
 
Latin spirit zei:
dat niet alleen... het lijkt me ook niet echt bevorderend voor je hart ;)
Mijn ervaring is dat dat verder niet meer uitmaakt. Ik reageer minimaal op clen, ben tot de 200mcg gegaan maar deed niets ´meer´ dan 150mcg (of 100 for that matter) Wil uiteraard niet zeggen dat dat voor iedereen geldt.
 
ach weet je, clen wordt niet voor niets niet meer voorgeschreven door doktoren vanwege grote kans op hartproblemen ed. en dan hebben we het over medische hoeveelheden. kan je nagaan dat het risico voor ons veel groter is vanwege het bewust overdoseren van medicijnen tbv cosmetische doeleinden :)
 
Back
Naar boven