Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als zoveel reacties hetzelfde zijn kan ik het moeilijk niet geloven eIk kan me alleen maar aansluiten bij de eerdere opmerking dat onze collectieve reacties HEEL erg mild zijn vergeleken bij de realiteit van het leven met zo iemand. Als je een realistischer beeld wil, bedenk je dan dat je de sentimenten die hier eerder uitgedrukt zijn heel makkelijk "maal duizend" vertaald dienen te worden om in de buurt te komen van wat de impact werkelijk geweest is voor de persoon die hier zn mening geeft. Ik kan alleen maar voor mezelf spreken als ik zeg dat ik me waarschijnlijk vooral voorzichtig uitdruk omdat ik er nog steeds niet 100% los van ben, en vooral mezelf probeer te ontzien door niet te diep te gaan graven in mn herinneringen.
Doe jezelf een lol, geloof ons maar gewoon en smeer em. Dit is niet iets wat je wil leren door persoonlijke ervaring.
Buiten het plots afstand nemen en dan heel afstandelijk en hard naar mij toe doen (2de keer nu al in iets meer dan een maand) heb ik bij haar nog niets gemerkt en zie ik in mijn hoofd nog altijd n heel lieve vrouw maar iemand die ik nog niet genoeg ken om 100% zeker te weten dat dit echt was. Ik ga in ieder geval zelf geen initiatief meer nemen en mocht er van haar kant nog iets komen zal ik nu heel hard op mijn hoede zijn door dit topic en meer dan twee keer nadenken... Ik weet uiteindelijk niet zeker of het borderline is en hoe erg ze er aan toe is, het zijn enkel vermoedens.True, daar denk ik inderdaad nu ook aan na dit alles gelezen te hebben. Toen het heel goed ging en ik het gevoel had dat dit wel eens iets kon worden vond ik het wel n fijne gedachte dat ze het ook zag zitten mij wat te helpen met het kind (ik heb haar direct gevraagd of t kind n probleem was omdat het anders geen zin had verder te doen). Maar als ik ze niet eens met n gerust hart alleen kan laten begin je er ook beter niet aan.En denk ook eens aan je kind die je gaat opzadelen met een stiefmoeder.?
Soort zoekt soort toch? We moeten niet doen of bodybuilding een sport is voor gezonde mensen met een goede mentale gezondheid, anders doe je dat jezelf allemaal niet aan.Zo. Rest nu enkel nog de vraag of bodybuilders een aantrekkingskracht hebben op borderliners of als mensen na een relatie met een borderliner beginnen te bodybuilden.
Zo. Rest nu enkel nog de vraag of bodybuilders een aantrekkingskracht hebben op borderliners of als mensen na een relatie met een borderliner beginnen te bodybuilden.
Is dat echt zo?
Dat is zover mijn kennis gaat vooralsnog een theorie, het zgn. maskermodel, welke door empirische studies niet eenduidig worden ondersteund. Het zgn. agencymodel zoekt naar een verklaring voor de inconsistentie tussen het maskermodel en de empirische studies.Supercompensatie voor onzekerheid ja. Overlevingsmechaniek.
Ik heb jullie raad dus opgevolgd en ondertussen al een week geen contact meer met haar gehad...
Echter nog een vraag naar mensen die wat van borderline afkennen. De eerste keer dat ze mij liet vallen beweerde ze dat dit kwam omdat ze zich schuldig voelde naar mijn vrouw toe en zich niet kon vergeven wat we gedaan hadden. Een paar dagen nadat ze voor de tweede keer afstand genomen had zat er plots een brief in onze bus van iemand die haar verontschuldige bij mijn vrouw, beweerde dat ze haar nooit wou kwetsen maar dat het gewoon gebeurd was, dat mijn vrouw het moest loslaten etc... Toen ik haar daarmee confronteerde (laatste keer dat ik ze zag) beweerde ze dat die brief absoluut niet van haar kwam. Sindsdien zijn er nog een aantal vreemde dingen gebeurd: iemand aan de deur om 8u (ik begin al veel vroeger te werken) maar wanneer mijn vrouw gaat opendoen staat er niemand, vanmorgen om kwart voor 8 een telefoontje naar het werk van mijn vrouw of ze daar is (wat effectief zo was) maar die persoon legde dan af zonder een nummer door te geven ("ik heb deze week al eens aan de deur gestaan" ofzoiets zei ze nog) en ondertussen herinneren we ons dat er een maand geleden ook eens een telefoontje naar de gsm van mijn vrouw was van iemand die eens met haar wou praten over de baby maar dan uiteindelijk toch aflegde...
Is dit ook iets dat met borderline te matchen valt, gesteld dat zij het zou kunnen zijn? En wat kan haar bedoeling dan zijn?
Ik zeg ook dat ik de raad opgevolgd heb en geen contact meer gehad heb eDit klinkt mij allemaal als zaken die op zich wel passen. Maar even serieus kerel, als je dit allemaal al meemaakt, zo vroeg in de relatie....gaat er dan bij jou niet al een alarm loeien? Borderline of niet, heftig labiel is het sowieso.
Dit is allemaal gebeurd nadat ze afstand genomen heeft de laatste weken.... Tuurlijk besef ik nu dat er iets grondig mis is als dit allemaal klopt, ik heb het alleen niet eerder opgemerkt of beseft. Ik snap gewoon niet wat ze nu probeert te doen ALS zij het is...Is dit ook iets dat met borderline te matchen valt, gesteld dat zij het zou kunnen zijn? En wat kan haar bedoeling dan zijn?
) Kan, hoeft natuurlijk niet.De brief twijfel ik inderdaad niet over hoor. Over de rest ook grote vermoedens. Tuurlijk schrik ik hier heel hard van, ik wil gewoon begrijpen waar ze op uit is in de hoop dat ik het op de een of andere manier kan doen stoppen...Maakt toch eigenlijk niet uit hoe je dit wilt typeren. ''Gek'' volstaat sowieso en ik neem aan dat je niet twijfelt over wie dat allemaal doet.
Je moet het zelf weten maar als je een vriend van me was geweest zou ik je voor je bek slaan en zeggen dat je niet zo dom moest doen.
Hmm dat lijkt me te simpel: zij heeft het contact zelf verbroken en die brief dateert van vorige week toen ik wel nog probeerde (en dus "achter haar aan liep). Ik had duidelijk in mijn laatste berichten laten merken dat ik er voor haar was wanneer nodig en ze maar moest sturen (voor ik alles hier las en over me heen kreegZe wilt dat jij weer doet zoals voorheen, onderdanig en achter haar aanlopen.
)