AndroidHealthClinic

Ervaringen met HGH.

Dat heb ik met rips dus ook pijnlijke injecties ook im gezet maar blijft pijnlijk

Wanneer je het voor het gebruik je spul een klein uurtje eerder uit koelkast haalt is het veel minder pijnlijker.
Plus weer niet hoe lang je naald is,maar bij mij maakte het ook uit hoe ik me vetrolletjes vastpakte.

Wanneer je het voor het gebruik je spul een klein uurtje eerder uit koelkast haalt is het veel minder pijnlijker.
Plus weer niet hoe lang je naald is,maar bij mij maakte het ook uit hoe ik me vetrolletjes vastpakte.
Heeft er niks mee te maken helaas

Alley pak ik ook zo uit de koelkast en is niet pijnlijk

geloof me dat heeft te maken met je soort bac water, ik had bac water besteld via iemand en daarmee had ik enorme pijnlijke injecties met de rips overgestapt op een andere en helemaal geen pijn.

geloof me dat heeft te maken met je soort bac water, ik had bac water besteld via iemand en daarmee had ik enorme pijnlijke injecties met de rips overgestapt op een andere en helemaal geen pijn.

Nee bij mij niet gebruik het zelfde water en alleen bij rips heb geiriteerde rode pijnlijke plekke

Ik had laatst een heel klein troebel stukje in me Vial. Ontstond na 1 weekje ofzo. Hij lostte op als ik me spul uit de koelkast hield en kwam later weer terug.

Iemand anders dit meegemaakt? Volgens de bijsluiter mag je m dan niet gebruiken meer.

Ik heb nu twee maal een nieuwe vial aangebroken, beide kerel kom ik tot boven de 10iu uit in mn insulinespuitje. Toch zie ik geen lucht, wanneer ik heel rustig tik en toch probeer een beetje lucht wat er misschien in zit eruit te krijgen spuit er meteen een klein beetje uit. Wat doe ik verkeerd?

Dan zul je wr iets teveel water bij doen

Je gaat niet meer units krijgen dan de Hgh die erin zit, hoe meer water je toevoegd hoe meer water erin zit , dit zal altijd 10 IU Hgh blijven

Dat snap ik ook wel.. Maar snap niet dat ik ondanks ik alle protocollen en met beleid doe boven de 10 units op de spuit kom

nou omdat ik als een zombie bij loop op 5iu heb ik de dosis gehalveerd naar 2.5 iu en merk nu al verschil.

voel me veel fitter en beduidend minder moe en slaperig. even deze dosis aan houden dus

Nee hoor, heb steriel water, 2 verschillende bac water en nacl gebruikt

met alley nergens last van. echt 0,0

zal toch geen toeval zijn lijkt mijn
Ben nu een 5 tal dagen bezig met hgh en riptropins 5iu ed en heb deze nacht amper geslapen door slapende handen :P
Ben benieuwd naar de test

Misschien een andere stof in de rips waar je allergisch voor bent dan?

voor de mensen die pre workout zetten, uur ervoor niks eten en uur erna ook niet. Wat eten jullie na die uur? kh rijk maaltijd en dan trainen?

niet meer kans op meer hypo als je pre zet?

Pre zetten is bij mij 20min. Voor de training. Tijdens het trainen drink ik eas van xxl of magnificent van b&f.
Na training iso whey + 2 bananen.
30-45 min daarna eten.

Terug
Naar boven