AndroidHealthClinic

Ervaringen met HGH.

voor de mensen die pre workout zetten, uur ervoor niks eten en uur erna ook niet. Wat eten jullie na die uur? kh rijk maaltijd en dan trainen?

niet meer kans op meer hypo als je pre zet?
Zet net voor ik vertrek een uur na men laatste maaltijd bcaa tijdens workout en advanced post workour van xxl meteen na (2scoops 3 op leg day)

Naar huis douchen en een meal ...

Train zelf minstens 40 sets per training met 1 min rust nog nooit hypo ofzo gehad tot nu toe

thx ga eens pre zetten kijken hoe dat aanvoelt. Die advanced post workout van xxl heb ik ook besteld lijkt me een compleet post shake

Hoe is het met de lab test van de rips?

afgelopen dinsdag laten testen, verwacht komende dagen uitslag te hebben. Ik zou volgens bloedwaardentest.nl een mail moeten krijgen met uitslag.
die post ik dan hier

We zijn allemaal benieuwd.

Inb4 resultaat was zo goed dat hij alle rips aan het opkopen is :P

resulaat is idd binnen, referentie waarden is < 5.00 en mijn gh waardes zijn 2.82 ug/L

Conclusie geen rips meer voor mij, ik post zo in een nieuw topic de uitslag.

Wat ik wel raar vind is dat mijn eerste kitje wel "iets" deed. Het kitje dat ik nu gebruikt heb, paar maanden later, was idd niet hetzelfde.

Wie test er Alley? :D

Bedankt voor het testen. Balen dat het nep is! En niet zelfs een beetje verhoogd is!
deze waardes zijn duidelijk mijn naturel waardes, toch ook goed omdat te weten. Als ik straks echte gh heb weet ik wat mijn naturel waardes zijn misch toch goed dat de rips nep zijn.

post zo de bijlage met uitslag ben nu even op werk

Mooi. Ben benieuwd naar de test!

Mijn Rips zijn bijna op en heb nu 300iu liggen van een "no brand hgh". Als die rips echt nix zijn dan zal ik het snel moeten merken.
Ik merk raar maar waar toch een verschil met rips
Misschien een paar goeie tussen of fakes?

Denk ik ook. Mijn eerste kitje was echt goed. Dat kon niet enkel placebo zijn hoor.
Gh is sowieso moelijk te testen en zou ook binnen de 5 uur na bloedafname moeten.

Ook weet je niet hoe je kitjes zij bewaard en vervoerd... kan aan vanalles liggen...

Gh is sowieso moelijk te testen en zou ook binnen de 5 uur na bloedafname moeten.

Ook weet je niet hoe je kitjes zij bewaard en vervoerd... kan aan vanalles liggen...

HGH is niet moeilijk te testen.... als je het er voor de 3uur neemt moet er een verhoging zichtbaar zijn . Ook is dit na de 4uur. Hgh zakt niet plotseling naar je 0.

Terug
Naar boven