XXL Nutrition

Ervaringen met HGH.

HGH is niet moeilijk te testen.... als je het er voor de 3uur neemt moet er een verhoging zichtbaar zijn . Ook is dit na de 4uur. Hgh zakt niet plotseling naar je 0.
Daarom komen er nog door wedstrijd testen ook bij de olypische spelen etc omdat gh zo makkelijk te testen is?
Hij heeft zijn waarden ook niet laten testen zonder dat hij gh gebruikte he ?
Denk dat je toch verschillende test van verschillende mensen en kutjes nodig hebt om 100% zeker te zijn

Daarom komen er nog door wedstrijd testen ook bij de olypische spelen etc omdat gh zo makkelijk te testen is?
Hij heeft zijn waarden ook niet laten testen zonder dat hij gh gebruikte he ?
Denk dat je toch verschillende test van verschillende mensen en kutjes nodig hebt om 100% zeker te zijn

Als ze sporters echt zouden willen pakken kunnen zit dit heel makkelijk doen door bloed testen af te nemen. Maar dat maakt de sport er niet leuker op vind je wel! Ook is de prijs van zoon test niet aantrekklijk om te doen. Daarom legaliseren is de oplossing!

En ja ik denk als mensen regelmatig hgh testen we een beter beeld krijgen van de constantheid van het merk. Als je dit niet vind zou ik je geld gewoon gelijk weg gooien! Zelf's human grade kan slecht zijn. Dus ook zeker regelmatig testen om te kijken of je source ze wel goed opslaat.

Ik kies voor generic.hgh omdat dit me de kans geeft af en toe te testen ivm prijs.

Als ze sporters echt zouden willen pakken kunnen zit dit heel makkelijk doen door bloed testen af te nemen. Maar dat maakt de sport er niet leuker op vind je wel! Ook is de prijs van zoon test niet aantrekklijk om te doen. Daarom legaliseren is de oplossing!

En ja ik denk als mensen regelmatig hgh testen we een beter beeld krijgen van de constantheid van het merk. Als je dit niet vind zou ik je geld gewoon gelijk weg gooien! Zelf's human grade kan slecht zijn. Dus ook zeker regelmatig testen om te kijken of je source ze wel goed opslaat.

Ik kies voor generic.hgh omdat dit me de kans geeft af en toe te testen ivm prijs.
Denk vooral de manier waaroo de gh bewaard is tijdens vervoer en bij je suppliet kan ook een verschil maken hoelang ligt het daar misschien al en wss.ongekoel

Denk vooral de manier waaroo de gh bewaard is tijdens vervoer en bij je suppliet kan ook een verschil maken hoelang ligt het daar misschien al en wss.ongekoel

Het maakt niet uit wat de reden is de test zegt genoeg. Een Source hoeft niet slecht te zijn als het product al slecht is en een product hoeft niet slecht te zijn maar kan kapot gemaakt worden door slecht opslag.

Verscheping is het niet wat hgh kan in dryfreeze vorm maand in gewone temperatuur.

Vraag je source om vervanging. Voor check van product. Weer slecht andere source!

Geen vervanging... ander source. Dit is de enige manier om in alle chaos toch beetje zekerheid te krijgen.

Hoe kan het dat ik wel een branderig gevoel heb tijdens het injecteren van de HGH en m'n maat niet? Beide Alley.

Ik had dit met GHRP. Rood en soms juek .Kan aan bepaalde bestanddelen liggen die in de vails zitten .

Oke! Vind het niet storend ofzo.

Enige wat ik nu even moet vogelen is die dosering. Ik trek altijd boven de 10 streepjes uit. Logisch natuurlijk want 1 ml vloeistof + poeder komt op meer uit.

Maar ik kan dan niet precies zien hoeveel er in m'n insuline naald zit omdat ie maar tot 10 gaat. Kan ik misschien minder vloeistof erbij doen? Of moet ik de eerste paar iu op de gok injecteren? Hoe doen jullie dit?

Oke! Vind het niet storend ofzo.

Enige wat ik nu even moet vogelen is die dosering. Ik trek altijd boven de 10 streepjes uit. Logisch natuurlijk want 1 ml vloeistof + poeder komt op meer uit.

Maar ik kan dan niet precies zien hoeveel er in m'n insuline naald zit omdat ie maar tot 10 gaat. Kan ik misschien minder vloeistof erbij doen? Of moet ik de eerste paar iu op de gok injecteren? Hoe doen jullie dit?
Als je een beetje meer of minder hebt komt uiteindelijk toch op hetzelfde neer he

Als je een beetje meer of minder hebt komt uiteindelijk toch op hetzelfde neer he

Ja klopt maar wat ik bedoel is; ik trek het potje leeg met de insulinenaald welke 10iu streepjes bevat. Nu komt de vloeistof in de spuit boven die 10 streepjes uit waar geen afmetingen meer staan. Ik weet de eerste shot van de net klaargemaakte vloeistof dus niet precies hoeveel ik moet zetten aangezien die niet aangegeven is.

Balen van die rips. Ik wil mijn alley ook wel testen. Kunnen we net als bij whey een fund raiser opzetten. Iedereen even beetje lappen en testen op het board zetten

Hoe is het eigelijk met canada peptides gh? Hoor je nog weinig van

Die zijn amper te krijgen

ik heb deze batch rips getest

batch no: 20160305
exp.date 201802

de nieuwe kit rips is helaas weer dezelfde batch twijfel of ik hem zal injecten

Shit happens.

Heb net dezelfde kit en heb zonet de laatste 20 iu weg gekieperd. Ander en beter ;)

Terug
Naar boven