XXL Nutrition

Ervaringen met HGH.

Ga hierna ovet oo 4iu pharma denk ik ipv gokken met ug hadk al een keer gezegd maar nu :P

Pharma is idd meer zekerheid. Alleen is het de vraag of je Source het goed opslaat.

Testen is dan nog steeds goed om te doen. Maar prijs van pharma en af en toe een test is te hoog!

Zeker als je elke 36iu de kans hebt dat er 1 tussen zit die niet meer goed is.

Maar begrijp je punt!

Pharma is idd meer zekerheid. Alleen is het de vraag of je Source het goed opslaat.

Testen is dan nog steeds goed om te doen. Maar prijs van pharma en af en toe een test is te hoog!

Zeker als je elke 36iu de kans hebt dat er 1 tussen zit die niet meer goed is.

Maar begrijp je punt!
Of er zou een nieuwe ug uit moeten komen met gh die zijn in het begin meestal wel redelijk canada zou ook goed zijn maar is allemaal uitverkocht,
Weet niet wat maar iets in de rips werkt wel denk ik of de 2 gram aas :/ wel een andere look gekregen op korte tijd 5 weken net dus ga de rips nog uitzetten en eventueel afwachten voor de alley test...

Zoals ik al zei gebruik ik zelf liever generic die goedkoper is.zodat ik hgh testen kan doen om de aantal kits. Zonder mega veel geld kwijt te zijn.

Als Rips goed waren getest... gewoon af en toe blijven testen voor kwaliteit check.

Rips waren ooit goed en constant maar niet meer.

baal er echt van jongens, denk dat ik overstap op alley

niemand die alleys heeft getest?

Ik voel je zeker bro, heb ook een keer 300iu weg kunnen gooien helaas....

Ik koos er voor om het weg te gooien ipv op te maken, je weet gewoon niet wat je weg spuit en de kans dat het je iets op gaat leveren is wel heel klein gezien je labtest.

Ik koos er voor om het weg te gooien ipv op te maken, je weet gewoon niet wat je weg spuit en de kans dat het je iets op gaat leveren is wel heel klein gezien je labtest.
precies als het geen gh is dan wat zit er in, lijkt me echt niet goed

300IU's weggooien... M'n maag draait er al van om als ik er aan moet denken.

Gaan er veel mensen hier op UG? Vraag me af of UG het nou waard is. Gezien ik vroeg of laat toch wel wat gh er in moet gooien zit ik nog te twijfelen om het een jaartje op 5-6iu ed te pakken, maar dat is toch een paar duizend euro gokken:o

@Punjab jij gaat op Alley toch? Dacht dat ik jou ooit zag zeggen dat je niet vroeg genoeg kon beginnen met gh(reden dat ik er nu over twijfel:o). Het geld heb ik er ook wel voor, maar vind jij het gokje waard?

Gaan er veel mensen hier op UG? Vraag me af of UG het nou waard is. Gezien ik vroeg of laat toch wel wat gh er in moet gooien zit ik nog te twijfelen om het een jaartje op 5-6iu ed te pakken, maar dat is toch een paar duizend euro gokken:o

@Punjab jij gaat op Alley toch? Dacht dat ik jou ooit zag zeggen dat je niet vroeg genoeg kon beginnen met gh(reden dat ik er nu over twijfel:o). Het geld heb ik er ook wel voor, maar vind jij het gokje waard?
Normaal ging iemand hier alley testen binnenkort dan weet je het zeker ... of zelf laten testen ;)

Ben ook reuze benieuwd naar de alley tests. Zit er zelf ook op sinds 2 weken. First GH btw

ik begin komend zaterdag met alley en test ik hem maandag.

de rips d ie ik nu heb ga ik weggooien.,

Die trenboloni hoor je niks meer van en is al een tijdje afwezig. Heeft volgensmij ook een paar honderd euro van enkele leden gekregen voor een volgende test.

Ben ook wel erg benieuwd naar alley, als ik hgh ga pakken zal het wel die zijn.

zo net weer gh test besteld via bloedwaardentest.nl, ik test hem komend maandag 10 iu zetten en 3.5 uur later prikken. ben echt benieuwd als de alleys ook niks zijn kap ik met gh

zo net weer gh test besteld via bloedwaardentest.nl, ik test hem komend maandag 10 iu zetten en 3.5 uur later prikken. ben echt benieuwd als de alleys ook niks zijn kap ik met gh

Heel benieuwd! Hoor toch best wel wat goeie verhalen over die alleys! Komt precies goed uit voor mij nu :p

Terug
Naar boven