Fitness Seller

eten op school

young power

Cool Novice
Waardering
0
Het school is weer begonnen en ik heb altijd problemen om tijdens de schooluren veel te eten.
Ik ben tijdens de vakantie 6 kilo bijgekomen, maar nu tijdens het school kan ik niet meer zoveel eten en heb ik ook gewoon minder zin om te eten.
Daarom zou ik willen weten wat jullie eten tijdens de schooluren, of hebben jullie ideeen voor dingen die 's morgens snel klaar te maken zijn en die je ook snel naar binnen kan spelen (zowel tijdens de lessen, onder de speeltijd als tijdens de middag). Misschien gewoon boterhammen, maar ben dat een beetje beu gegeten:rolleyes:

ik eet niks op school....simpeler kan niet...

Ik heb op de 1e dag aangegeven dat ik een voeding schema heb en daarom om de 2 uur moet eten

doen ze niet moeilijk over hoor :)

waarom een voedingsschema vragen ze dan..."ik ben bodybuilder" ..ofniet blagpoet?

Die vraag hoeven ze niet te stellen, ze zien gelijk dat ik aan bodybuildink doe!

Anders laat ik die biceps wel ff zien, al die smatjes hangen dan aan je ballen.

Nee ik doe niet mee de ramadan.

Show ze ook gelijk effe je mooie onderbroek met bloemetjes er op :lol:

Dat is een zwembroek die opgerold is.

Maar voor zwemmen heb ik zoiets

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Hehe leuke reacties, maar nu weet ik nog altijd niet echt WAT jullie dan eten:)

Oke sorry.

Paar boterhammen met kalkoen filet en kaas
Fruit
Spaghetti met vis of vlees
Rijst met kip of vlees

etc.

Neem een zak ongezouten pinda's mee, perfect voer en eet je redelijk makkelijk weg.

• Topic Starter Topic Starter
Ok bedankt al, die zak pindas ga ik zeker proberen tijdens de lessen.

gasstelletje mee en steak bakken tijdens college, heel veel steak.

krijgen jullie geen pauze op school ofzo? Eet gewoon tijdens de pause.
Wij hadden iedere 50 min 10 min pauze. Je hebt toch wel minstens om de 2 uur wat tijd?

Buiten mijn 'gewoon' eten (boterhammen en koeken en water) neem ik ook altijd wat Snickers mee, misschien niet de beste eiwitten en calorieën, maar zitten wel veel kcal in.

Waarom maken jullie gewoon niet een aantal pannekoeken de dag van te voren :) met flink wat eitjes

Studentenhaver, bananen.

Kipfilet naar binnen gooien in een pauze werkt goed. Je kan er altijd wel wat groente bij pakken, een stuk komkommer of een tomaat.

gwn boterhammen smeren? en beleggen met dikke laag vlees!

Terug
Naar boven